Зв’язне мовлення: навчати дітей уважно слухати мовлення дорослих та однолітків, формувати вміння давати повні відповіді на запитання йсамостійно ставити питання одноліткам; вправляти у складанні описів одягу за допомогою опорної схеми-моделі. Граматика: розвивати вміння утворювати прикметники від іменників; навчати правильно вживати іменники однини та множини, зокрема утворювати їхні закінчення у родовому відмінку множини; практикувати узгодження іменників із прикметниками у роді й числі. Розширювати лексичний запас дітей, додаючи слова-назви одягу для дорослих і дітей, а також національного вбрання українців; знайомити з узагальненими поняттями, як-от: взуття, одяг, головні убори, вбрання. Розвивати знання про одяг дівчат і хлопців, його функціональне призначення; виховувати відповідальне ставлення до власного одягу та дбайливий догляд за ним. Закладати основи мовленнєвого етикету у дошкільників через ситуації «вітання» та «знайомство».