Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Корекція когнітивних процесів. Інклюзія
»
Взяти участь Всі події

Конспект інтегрованого заняття з використанням елементів STREAM – освіти з дітьми середнього дошкільного віку на тему «Весела мандрівка»

zip

STEAM

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

23.10.2022

118

8

0

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Конспект інтегрованого заняття з використанням елементів STREAM – освіти з дітьми середнього дошкільного віку на тему «Весела мандрівка»

Мета: Закріпити з дітьми раніше здобуті знання про число і цифру 1,2,3,4,5; з”ясувати призначення лупи та предметів знайдених за розміром, формою,кольором; закріпити вміння досліджувати пісок, воду; викладати завдання за зразком та за уявою; вправляти в умінні орієнтуватися на мапі, читати її; розвивати інженерне мислення; шукати неординарні рішення, експериментувати з матеріалами пінопластом і камінцями; в пошуково-експерементальній діяльності діти вибирають правильне рішення; закріплення вивчених геометричних фігур;розвивати увагу, мислення, пам'ять, окомір, уяву, мовлення; виховувати бажання довести розпочату роботу до кінця та отримати кінцевий результат; працювати в колективі дружно, допомагаючи один одному; отримувати від кінцевого результату задоволення.

Попередня робота: досліди з піском та водою, перегляди відео про властивості піску, води; викладання предметів та сюжетів з паличок та геометричних фігур.

Матеріал: мапа, замок на стіні і втрачені елементи замку, бокс з піскомі , бокс з водою,камінці,кульки скляні і пластикові,трубочки, лупа, картки з цифрами1,2,3,4,5,рахувальні палички,кулі з пластиліну,пінопласт,танграм, схема росту рослини.

Хід заняття:

I Організаційний момент

(Діти стоять в колі)

Вихователь:

Доброго ранку вам!

Доброго ранку нам!

Доброго ранку тобі!

Доброго ранку мені!

Посміхнуся праворуч,

Посміхнуся ліворуч.

Гарного дня нам усім!

II Основна частина

(Відео на екрані телевізору,відео-дзвінок)

Вихователь: Діти, до нас телефонує по відео зв’язку наш друг клоун Кнопа .

(Діти слухають голос)

Клоун Кнопа: «Привіт друзі, дякую що підняли слухавку. Це я ваш друг клоун Кнопа. Діти, сьогодні мені потрібна ваша допомога, мені потрібно піти в замок до принцеси щоб привітати ї з днем народження але сталася жахлива ситуація, зла чаклунка зачарувала замок бо не любить коли люди веселяться і радіють. Чаклунка розвіяла його на декілька частин в різних місцях. Та я маю мапу по якій можна пройти і скласти замок, потрібно пройти і виконати завдання. Допоможете мені?Ось мапа із завданням я дуже на вас розраховую, надсилаю діти вам її листом»

Вихователь:

Друзі , вам цікаво? Зможемо допомогти нашому клоуну? Він сказав, що працювати ми будемо з мапою а що ж це таке – мапа? (схема малюнка). Так. На нашій мапі зображена схема завдань від цифри до цифри. Що у нас під цифрою 1?

1 завдання. Обстеження піску та предметів, які знайшли в ньому.

(На столі стоїть бокс з піском)

Запитання:

-Що це таке? (пісок)

-Де пісок взяли? (з надр Землі)

-Які ще ви знаєте надра Землі? (газ, вода, глина)

Вихователь: Молодці. Давайте розглянемо пісок. Візьміть в руки лупу.

-А чому саме її ми взяли? Що вона робить? (збільшує предмет).

- Що ми з вами помітили? ( піщинки,)

-А які вони за розміром, формою, кольором? (маленькі, кругленькі, світлого кольору)

-А що з ним можна робити? (гратися, пересипати).

Отже, пісок – це маленькі дрібні камінчики.

Вихователь: Давайте положимо одну долоньку на пісок і скажіть, що ви відчуваєте. Вам приємний його дотик чи ні? Чому?

Занурте свою руку в пісок. Ви там нічого не знайшли? (кульки: пластмасові, скляні)

Вихователь: Ми з вами виконали перше завдання з нашої мапи, тому потрібно знайти конверт із цифрою 1. (відкривають конверт який знаходився під боксом з піском, дістають частину та кріплять на дошку)

2.Завдання Гра з елементами дихальної гімнастики«Веселі кульки»

-Що це? (кульки)

-Якої форми, розміру? (круглі, невеликі)

-Чи з одного матеріалу виготовлені? (пластмас, скло)

-Що можна з ними робити? (котити, підкидати)

-А пограти можна? Хочете подивитися як ці кульки вміють танцювати?

(Дітям пропонується взяти трубочки і за їх допомогою подути на кульки по черзі, кульки розміщені посеред обідка круглої форми).

-Отже робимо висновок,що пластмасова кулька танцює швидко та весело, бо легка, скляна -повільно, бо важка.

Вихователь: Ми з вами виконали друге завдання з нашої мапи, тому потрібно знайти конверт із цифрою2. (відкривають конверт дістають частину та кріплять на дошку)

(Розглядають мапу. Зображено рахівні палички)

3 завдання Дидактична гра з елементами інженірінгу «Чарівні палички»

Вихователь:Друзі, для чого потрібні ці палички? (рахувати, викладати)

Наше завдання: за зразком вихователя збудувати з паличок і раніше виготовлених пластилінових куль будиночок.

-Що ви отримали? (діти називають будинок який вони виклали) Молодці. І це завдання ми виконали.Залишаємо будинки з паличок на столі. Шукаємо конверт із цифрою 3. Іще одну частину замку знайшли і закріпили знання про число і цифру 3.

Що говорить наша мапа? Куди тепер нам рухатися?(розглядаємо мапу і вирушаємо до завдання 4)

4.завдання Дидактична вправа «Знайди переправу »

Вихователь: Малята, що ж це зображено? (річка) А із чого вона складається? (води) А що таке вода? (речовина без кольору, смаку та запаху) А де ще є вода? (озеро, море, океан, калюжа)

А ви влітку полюбляєте купатися в річці, на морі? А правила поводження біля води ви знаєте? (без дорослого не ходити в воду, не іти на глибину, довго не бути у воді)

Молодці. Але клоун Кнопа приготував для вас цікаве завдання: потрібно перебратися на інший берег річки. Що ж робити? (збудувати міст або знайти матеріал на чому переправитись) Але ж нам потрібен легкий матеріал, який не тоне і на ньому можна швидко перепливти . (досліди з камінням, деревиною і пінопластом). Щож це за матеріал?(пінопласт)А це?(камінь)і ось це?(деревина) який матеріал найкраще тримається на воді?(пінопласт)Чому?(бо він легкий)

І це завдання виконали. Шукаємо конверт із цифрою 5.

4 завдання Гра з танграмом«Красива квітка»

Вихователь: Давайте поглянемо на нашу мапу. Ми вже з вами майже на фініші. Останнє завдання. Вона нам говорить, що ми повинні з вами потрапити на квітучу галявину. А для чого нам потрібні квіти? (милуватися, відчувати запах, дарувати один одному) А яка будова квітки? Що у неї є? (стовбур, листя, пелюстки, серединка)

Наші квіти будуть незвичайні. Ми їх виростимо з геометричних фігур. Але умова: якої форми серединка квітки – такими будуть пелюстки і листя.

Молодці. Завдання ми виконали. Конверт із цифрами знайшли, замок зклали і може тепер клоун відправлятись до принцеси на святкування дня народження але щоб він мав з чим йти то ми ще маємо квітина подарунок зложені з геометричних фігур танграми.

III Підсумок

Вихователь: Чи сподобалась вам наше заняття? А вам сподобалося мандрувати мапою та виконувати завдання? А що вам сподобалося найбільше? Давайте поглянемо на мапу – чи все ми виконали. Ні. Тут намальовані діти, які весело танцюють. Давайте і ми затанцюємо веселий танок.