Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Конспект інтегрованого заняття "Знімаєм кіно"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

20.05.2020

890

29

0

Опис документу:
формувати вміння планувати свої дії та дотримуватися плану в процесі його реалізації. Підтримувати позитивні взаємини та конструктивно взаємодіяти у процесі групової роботи. Сформувати загальні уявлення про елементи процесу підготовки та знімання кіно. Підтримувати бажання дітей діяти доброзичливо і дружно в процесі взаємодії.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект інтегрованого заняття «Знімаємо кіно»

( за програмою «Впевнений старт»)

Мета: формувати вміння планувати свої дії та дотримуватися плану в процесі його реалізації. Підтримувати позитивні взаємини та конструктивно взаємодіяти у процесі групової роботи. Сформувати загальні уявлення про елементи процесу підготовки та знімання кіно. Підтримувати бажання дітей діяти доброзичливо і дружно в процесі взаємодії.

Обладнання: CD-диски, відеокасети, флешки, картинки із зображенням людей кіно професій; картинки із зображенням персонажів із дитячих кіно і мультфільмів та костюмів для них; маски, шапочки для гри-драматизації; аркуші паперу у вигляді кіноплівки, сюжетні картинки для складання розповіді, клей, серветки, клейонки, магнітна дошка з магнітами, білети.

Хід заняття

(На столі лежать предмети-диски, касети, флешки.)

Вихователь: Чи знайомі вам ці предмети? Як називаються ? Для чого потрібні?

Чим відрізняється кіно від мультфільма? От би і нам зняти своє кіно. Чи вийде у нас? Про що можна зняти нам кіно? Що для цього потрібно?

Для того, щоб вийшло справжнє, якісне кіно потрібна злагоджена робота людей кількох професій.

Давайте розглянемо ілюстрації із зображенням кіно професій та з’ясуємо, що роблять ці люди для зйомок фільму. (Режисер ,гример, декоратор, звукорежисер, освітлювач, оператор, костюмер, актор) .(Прикріплювати картинки на магнітну дошку, пропонуючи дітям назвати професію та зміст роботи зображеної людини. За необхідністю доповнювати знання дітей)

Вихователь: Давайте спробуємо свої сили в деяких з цих професій? Я вам пропоную попрацювати костюмерами. Ваше завдання: оберіть кожен собі картку персонажа , а із запропонованих атрибутів підберіть ті, що підходять саме йому для виконання цієї ролі.

Добре впорались, а зараз у нас кіно проби. Кожен з вас може спробувати себе в ролі будь-якого героя. Для цього треба взяти із скрині предмет і сказати запропоновану фразу.

А тепер я пропоную вам перетворитися на русалів та русалок і опуститися на морське дно. Поглянемо, що там відбувається. (Музична пальчикова гра «В морі живе дельфін»

«В морі живе дельфін»

У морі живе дельфін, акул не боїться він.

Тут росте морська трава, мушлі сяють ну й дива.

Хвилі з медузами грають, промінці сонця палають.

Великі тварини й малі, дружать усі на землі.

Вихователь: Щоб пройти далі, нам знадобляться вхідні білети. Погляньте уважно на зображені позначки і розділіться на чотири команди. Зараз ми попрацюємо операторами монтажу. Кожна команда повинна викласти та наклеять на кіно плівку кадри по порядку із запропонованих сюжетних картинок.

Вихователь: А тепер попрацюємо сценаристами. Від кожної команди оберіть представника, який розповідатиме про історію, яка вийшла на ваших кіно плівках (кіно пліви розміщуємо на магнітній дошці)

Давайте разом оберемо один сюжет, який вам більше сподобався. Для цього прикріпіть свої білети під тією кіно плівкою, на якій історія вам найбільше сподобалась. (Голосування)

Вихователь: Сюжет обрано. Тепер нам до кінця дня треба підібрати атрибути, зробити афішу, удосконалити сценарій, та ін. А завтра приступимо до зйомок.

Конспект заняття розрахований на дітей старшого дошкільного віку і входить до заключної частини теми «Коло друзів» програми «Впевнений старт». Дозволяє сформувати загальні уявлення дітей про кіно, процес його підготовки і зйомки, кіно професії.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.