• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Конспект інтегрованого заняття з елементами методики Макото Шичида для дітей з особливими освітніми потребами (з мамами) «Овочі для зайчика» «Пиріжки з квасолею».

Конспект інтегрованого заняття з елементами методики Макото Шичида для дітей з особливими освітніми потребами (з мамами) «Овочі для зайчика» «Пиріжки з квасолею».

Опис документу:
Мета: створити емоційно позитивний настрій, продовжувати вчити дітей гратися в колективі однолітків; збагачувати словник назвами об єктів живої та неживої природи, іменниками:овочі, морква,горох,капуста. Розвивати сенсорні процеси, вміння уважно слухати і розуміти зміст віршованих творів, вміння вдавлювати квасолинки в солоне тісто,накладати шматочки пластиліну на морквинку; розвивати почуття ритму, дрібну моторику,окомір; виховувати інтерес до ліплення та бажання дітей гратися і розвиватися.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект інтегрованого заняття з елементами методики Макото Шичида для дітей з особливими освітніми потребами (з мамами)

«Овочі для зайчика» «Пиріжки з квасолею».

(Соц. оточення + природа, сенсорика + ліплення , логоритміка)

За 10 хвилин до заняття для більш ефективної активізації мозкової діяльності включаю фоном музику композиції в альфа-обробці Джеффрі Томпсона або Deva PremalJai Rada Madavonа

Мета: створити емоційно позитивний настрій, продовжувати вчити дітей гратися в колективі однолітків; збагачувати словник назвами об єктів живої та неживої природи, іменниками:овочі, морква,горох,капуста. Учити малюків добирати однакові предмети та відповідно групувати їх. Закріпити назви кольорів(жовтий, зелений, червоний) ; розвивати сенсорні процеси; розвивати активний та пасивний словник на задану тему;удосконалювати вимову звуків а-а,ш-ш; розвивати вміння уважно слухати і розуміти зміст віршованих творів; виховувати бажання зображати явища навколишньої дійсності; розвивати вміння вдавлювати квасолинки в пластилін,накладати шматочки пластиліну на морквинку; розвивати почуття ритму, дрібну моторику,окомір; виховувати готовність до співпраці з дорослим, охайність, старанність, інтерес до ліплення та бажання дітей гратися і розвиватися.

Матеріал: МРР « Великі ноги», пісня «Урожай»,підспівування «Гу-ту-ту», «Печу,печу хлібчик», МГ « Зайчик», «Морква для зайчика»,Колискова зайчику,овочі, муляжі овочів, «Чарівний мішечок», пошиті морквинки для рухливої гри « Морква для зайчика», іграшка-рукавичка Зайчик, горох,солоне тісто, каструльки - 4, мисочки -4, ложки4, пластилін, зображення морквин, гра «Сітка пам’ яті», « Накладання овочів на подібне», гра «Будинок для зайчика»(зображення форми будинку, квадрати та трикутники), аудіо -запис пісень, подушечки, великий лоток,флеш карти (овочі,фрукти,їжачок, зайчик)30шт, солоне тісто жовтого кольору, пластилінові кульки та зображення моркви з пробілами на кожну дитину.

Мотивація: «допоможемо зайчикові приготуватися до зими – зберемо йому овочі».

Хід заняття

1. Привітання «Добрий день, добрий день я вітаю всіх в цей день.

Добрий день, добрий день побажаємо в цей день:

Щастя миру і добра, хай радіє дітвора,

Хай звучить веселий сміх, привітаємо ми всіх.

Добрий день Костя,добрий день Ліза, добрий день Аліна..

Добрий день мами …… добрий день всі!

У коло ми сіли - за стрічки візьмися,

та один одному ти посміхнися,

даруємо усмішки друзям своїм

Хай сонечко ясне світить нам всім!»

2. Вправа-розминка «Це я»

Добрий день долоньки,

Добрий день ніжки,

Добрий день щічки,

Добрий день носик,

Добрий день пальчики.

Це ручки – плесь, плесь,(плещуть в долоньки)

Це ніжки – хлоп – хлоп , (хлопають по ніжках)

Ой втомились витру лоб!

(діти разом з вихователем та мамами труть долоньки труть по ніжках, легенько хлопають по щічках, доторкуються до носика, згинають та розгинають кулачок.)Матусі обнімають малюків, говорячи їм лагідні слова любові.

3. «Куля енергії» (звучить альфа музика)

Сідаємо з дітьми один перед одним. Тремо долоні одна об одну з коментарями про те, що ви зараз збираєте позитивну енергію з навколишнього простору. Потім виявляємо, що між долоньок вже маленька кулька з енергією і віна продовжує плавно рости. У міру зростання кулі долоньки розходяться в сторони за розміром кулі. Після того як ваші енергетичні кулі стали такими великими, що їх складно утримати енергію пропоную вилити її на себе. Знову збираємо позитивну енергію,ліпимо маленьку кульку – стискаємо кулю з зусиллями до розміру горошини, потім їмо іі.З їли кульку(гладимо по животі)

4. Сюрпризний момент. До зали завітав зайчик Вуханчик.

- А до нас сьогодні зайчик в гості завітав,

Із малятами погратися зайчик побажав.(Вуханчик вітається з дітками)

5. Гра «Чарівний мішечок»

Погляньте ,малята, зайчик приніс торбинку,а цікаво,що в ній?

Діти по черзі дістають овочі, вихователь називає та описує їх.

  • Поклади огірок на тарілочку. (діти кладуть овочі на тарілку)

  • Зайчику подобається в нас. Йому хочеться прогулятися.

  • А ходімо на наш город, покажемо зайчику які в нас овочі.

6. Пісенька «Великі ноги» (діти піднімаються по східцях та спускаються з гірки)- Люблять наші жваві ніжки крокувати вздовж доріжки,

Крокувати – мандрувати все цікаве помічати.

  • Йшли ми йшли ось і на город прийшли ( на чорному килимку розсипані натуральні овочі: картопля, буряк, морква,капуста,цибуля.)

7. Д/Г « Що на городі росте?»

Вихователь розказує дітям,що росте на городі.

8. Д/Г « Зберемо овочі в кошик»

(під веселу музику малята збирають овочі в кошики для матусь)

9. Гра-хоровод «Свій город у нас є»

(Діти беруться за руки, виконуючи рухи за змістом слів)

Свій город у нас є,

Там морквиночка росте. (йдуть по колу)

Будемо морквинку рвати (діти присідають)

Та у кошичок складати. (піднімаються)

Свій город у нас є,

Там капусточка росте. (йдуть по колу)

Будемо капусту рвати (діти присідають)

Та у кошичок складати. (піднімаються)

Свій город у нас є,

Там картопелька росте. (йдуть по колу)

Будемо картоплю рвати (діти присідають)

Та у кошичок складати. (піднімаються)

- Молодці, малята, Вуханчику дуже сподобався наш город. А знаєте, як рухаються зайчики? Ось так вони стрибають(показує), скачуть.

А хочете перетворитися на казкових зайчиків?Ось тримайте маски і уявіть себе маленькими зайчиками, що крокують на параді.

10 Вправа на уяву « Марш зайчиків»( лунає мелодія А. Жилинськог « Марш зайчиків»)

Діти спочатку крокують на місті, а потім проходять в перед і крокуємо по колу разом з мамами

  • Як гарно ми крокували, що наш зайчик аж втомився.

Давайте збудуємо для зайчика будиночок ,щоб він відпочив.

11. Гра « Будинок для зайчика» ( діти накладають на зображені фігури відповідні дерев яні фігури такого ж кольору. Вихователь називає квадрат,трикутних та їх колір)

- Молодці ,малята, затишно і добре зайчику в такому будинку ( хлопають)

12. Вправа на координацію зору

13. Флеш карти ( овочі, фрукти ,зайчик,їжак) 30 шт

- Зголоднів наш зайчик приготуємо йому овочі?!

14. « Овочі для зайчика» (сітка пам яті) діти на зображення овочів накладають подібні картинки.

15. Склади овочі- пазли

16 . Гра на інтуїцію « Де сховався зайчик( вихователь ставить два перевернутих відерця. Одним відром накриває зайчика,запитує – де сховався зайчик?) - Наш зайчик знову зголоднів. Давайте нагодуємо його гороховою кашкою?

17. Вправа « Переклади горох» (діти набирають горох з каструльки ложкою та перекладають його в мисочку)

18. Пісенька – забавлянка « Гу - ту- ту»

Молодці! Зайчик дякує вам, малята. А давайте Вуханчику ще й пиріжечків напечемо з квасолею?!

19. Ліплення з солоного тіста « Пиріжок з квасолею» (діти вдавлюють в тісто квасолинки)

20.Пісенька « Печу, печу хлібчик»

Молодці! Кашку зварили, пиріжечків напекли. А зайчик хоче моркви!?

Приготуємо йому морквинку?

21. Ліплення « Морква для зайчика» ( беручи з мисочки шматочки пластиліну,діти накладають на кружечки,що на моркві, заповнюючи пустоту)

Вихователь читає вірш В. Луцик « Морква»

По стежині через ліс мокру моркву заєць ніс.

А чому та морква мокра,і чому він моркву ніс?

Морква мокра від водиці бо обмита у криниці!

  • Зайчик дякує вам, малята, за морву і хоче з вами погратися.

22. Рухлива гра « Збери моркву» (Вихователь розсипає моркву, а діти її збирають під веселу музику)

- Награлися наші малята-зайчата,награвся та повеселився зайчик Вуханчик. Навіть втомився трішки. Зараз нашому зайчику час відпочити.

Давайте сядемо в коло на килимок та заколишемо зайчиха. А-А-А-А

23. « Колискова зайчику».( муз. В Красєвої сл. Н.Френкель)

(Діти колишуть зайчика та кладуть його на подушечку)

- Ш-ш-ш, зайчик спить . Побажаємо йому солодких снів.

-Зайцю час відпочивати, треба йому, малята спати, а ми будемо прощатись та на вулицю збиратись!

24. Прощання ,обнімання. Матусі говорять дітям лагідні слова та притискають їх до себе, цілують і дякують.

  • До зустрічі малята!!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.