Конспект інтегрованого заняття в старшій логопедичній групі : «Реклама смаколіків»

Опис документу:
Формувати медійну компетентність дітей через позитивне ставлення до світу предметів на основі емоційне-чуттєвого досвіду. Вчити розуміти інформацію, яку несе реклама. Учити розрізняти правдиві та неправдиві твердження, здобуті з різних джерел, та перевірені шляхом дослідів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект інтегрованого заняття в старшій логопедичній групі

Тема: «Реклама смаколіків»

Мета: Формувати медійну компетентність дітей через позитивне ставлення до світу предметів на основі емоційне-чуттєвого досвіду.

Завдання:

  1. Сприяти формуванню в дітей готовності до дотримання правил раціонального харчування.

  2. Поглиблювати знання й уявлення про продукти харчування, їх вплив на організм людини.

  3. Вчити розуміти інформацію, яку несе реклама.

  4. Учити розрізняти правдиві та неправдиві твердження, здобуті з різних джерел, та перевірені шляхом дослідів.

  5. Навчати аналізувати власний медіапродукт, поданий у вигляді рекламного ролику.

  6. Розвивати пізнавальний інтерес, увагу, спостережливість, рефлексивне мислення, мовні здібності.

  7. Виховувати аудіовізуальну культуру сприйняття медіатексту.

Матеріал та обладнання: екран смарт-телевізора, ноутбук, кабель HDMI, відеоролик «Культова реклама Coca-cola» (інтернет-ресурс Ютуб), власний медіапродукт «Реклама напоїв: кола й молоко», реквізит для дослідної діяльності: пляшка Coco-cola, молоко цільне, пляшка газованої води, скляний стакан, 2 скляні тарілки, яйце – 2 шт (шкарлупа білого кольору), фаянсова біла чашка з залишками сліду від чаю.

Попередня робота: дослідно-експериментальна діяльність з молоком та какао (утворення молока з сухого та згущеного молока, виготовлення шоколаду), перегляд мультфільму «Як старий корову продавав», «Кольорове молоко», презентація рекламних плакатів молока, перегляд відео «Від дерева до шоколаду» (інтернет-ресурс Ютуб), зйомка відео для власного медіапродукту – реклами напоїв.

Хід заняття:

  1. Організаційний момент: діти стоять у колі (привітання)

Доброго ранку,

Доброго дня

Бажаємо всім

Здоровя й добра.

Хай ваші очі загоряються,

А ваші личка посміхаються.

І день новий наш починається.

Добрий день!

  1. Мотивація навчальної та дослідної діяльності

  • Сьогодні ми з вами будемо вести розмову про рекламу й про те, як вона впливає на наш з вами вибір того чи іншого товару. А ще навчимося критично ставитися до реклами. Особливо до реклами не зовсім корисних для людини товарів.

  1. Актуалізація опорних знань дітей

  • Як ви розумієте слово «реклама»? Що воно означає? (кричати)

  • Які види реклами вам відомі? (телевізійна, словесна, вулична, транспортна, радіо, друкована, намальована)

Інфоблок: слово «реклама» означає – кричати. І зявилась перша реклама на базарі. Коли всі навкруги кричали про свій товар щоб його купували. Пригадайте, як це відбувалося в мультфільмі «Як старик корову продавав» Тобто – реклама – це інформація про товар.

  • Як ви думаєте, чи завжди рекламований товар приносить користь здоровю? (відповіді дітей). Пропоную вам присісти на стільці та переглянути телевізійну рекламу.

Перегляд фрагмента культової реклами Кока-коли (новорічна реклама)

  1. Повідомлення теми, мети і завдання заняття

  • Про який товар ця реклама? (про кока-колу)

  • Що таке кока-кола? (напій). З чого зроблений цей напій?

Інфоблок: Якось один американський лікар зварив з листя рослини під назвою Кока солодкий сироп від болю в животі і випадково замість звичайної додав до нього газовану воду (показати газовану воду). Одержаний напій виявився дуже смачним. Спочатку кока-кола вважалась лікарським засобом, продавали її лише в аптеках разом з іншими ліками. А потім стали її продавати в магазинах, тому що вона сподобалась дорослим.

  • А вам подобається кока-кола? Чому? Чи корисна Кока-кола для вашого здоровя? (діти діляться інформацією , здобутою раніше на заняттях).

  • Давайте перевіримо, чи дійсно вона така корисна, як смачна.

  1. Дослідно-експериментальна діяльність

Дослід 1: вплив напою на зуби

Дослід 2: як очистити чашку від нальоту від чаю

Дослід 3: кола і молоко – друзі чи вороги?

Висновок: Який висновок ми можемо зробити про колу? Її не потрібно багато й часто вживати. Це шкідливо для зубів, шлунку.

  1. Аналіз власного медіапродукта

  • А зараз давайте переглянемо ще одне відео. Дивиться уважно на екран.

Перегляд власного медіапродукту «Реклама напоїв: кола й молоко»

  1. Рефлексія

  • Чи зрозуміла вам мова цього відео? Про що воно? Чи можна його назвати рекламою? Чому? Який напій рекламують діти? Молоко – це корисний чи шкідливий напій? А Кока-кола?

Дивилась кола на Кирила із реклами-

Яскрава, солоденька та смачна.

Хотілось бігти і одразу купувати,

Відкрити пляшку, в чашку наливати..

В рекламі дружно діти Колу діставали,

Але утримались її вживати.

Кирило на спокусу не піддався.

Засвоїв, що навчають не реклами,

А вихователь у садочку,

та поради тато й мами.

  • Ось така у нас вийшла розмова про рекламу. Що ви зрозуміли з нашої бесіди? ( рекламу створюють для того, щоб продавати товар, але їй одразу довіряти не можна, треба інформацію в рекламі перевіряти).

https://www.youtube.com/watch?v=unMcCO7J1GQ Інтегроване заняття: "Реклама смаколиків" з елементами медіаосвіти

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»