і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Конспект інтегрованого заняття «Ток-шоу «Ми маленькі українці»

Передплата на журнал
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

ТОК ШОУ «Ми маленькі Українці!»

Слайд № 2

Слайд № 3

Потрібен код

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Віночок вити – життя любити

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Гра “Схемознайка”

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Звуковий килимок

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Дякуємо за увагу!

Бібліотека
матеріалів

Конспект інтегрованого заняття

«Ток-шоу «Ми маленькі українці»

Мета:

Пізнавальний розвиток. Учити розуміти та поважати споконвічні традиції, звичаї українського народу. Закріпити знання дітей про Батьківщину, державні та народні символи. Розвивати інтерес до історії рідного краю;  вміння спілкуватися під час обговорення командою питань.  Виховувати почуття приналежності до свого народу, його духовної і матеріальної культури;  патріотизм та дружелюбні відносини між членами команд та почуття поваги до команди-суперника.

Логіко – математичний розвиток. Закріплювати уміння дітей кількісної та порядкової лічбі; порівнювати кількісний склад елементів двох множин; розрізняти геометричні фігури; орієнтуватися на листі паперу; класифікувати об'єкти за формою і кольором: закріплювати елементарні навички обчислювання.

Мовленнєвий розвиток. Закріплювати вміння виділяти перший звук у словах; розрізняти м’які та тверді приголосні звуки. Продовжувати вчити виконувати звуковий аналіз слів різної звукової структури. Вчити складати речення із заданим словом та за графічними схемами. Формувати початкові вміння читати склади. Розвивати у дітей фонематичний слух, уяву, творче мислення, інтонаційну виразність, дрібну моторику пальців рук.

Обладнання: емблеми команд, табло для ведення рахунку; віночок; картки-схеми; картки-піктограми; презентація.

Хід гри

Орг частина.

Звучить музика (Н.Май Пісня про Україну) Слайд 1

Заходять діти вітаються:

Добрий день,малята,

Хлопчики й дівчата.

З давніх пір і понині

Кажуть в нас в Україні

Здоровенькі були.

Вихователь. Сьогодні ми перевіримо ваші знання та вміння, та те, як ви знаєте свій рідний край . Запрошую всіх на ток шоу «Ми маленькі Українці»

  1. Грають дві команди: команда «Вербичка» і «Калинка».

Команди представляють себе.

Команда Вербичка:

«Вербичка – невеличка»

Схилилась над водою

І цілий день милується

І тішиться собою,

Чаму ж вона собою

Радіти не повинна?

Коли її красою

Пишається долина.

Чому ж вона собою

Пишатись не повинна?

Адже верба зелена-

Це символ України.

Команда «Калинка»

Зацвіла в долині
Червона калина,

Ніби засміялась
Дівчина-дитина.

Любо, любо стало,
Пташечка зраділа

І защебетала.
Почула дівчина

І в білій свитині
З біленької хати

Вийшла погуляти
У гай на долину.

Вихователь. Я думаю, що назви команд ви обрали не даремно : «Без верби та калини – нема України» За нашим змаганням буде спостерігати професійне журі.

Вихователь. Я оголошую перший конкурс

І «Розминка»

Мета: розширити та уточнити знання дітей про Батьківщину.

  1. Як називається наша країна?

  2. Яку назву мала наша країна в давнину? (Київська Русь)

  3. Столиця нашої держави?

  4. В честь якого з трьох братів було назване місто?

  5. Як називається село в якому розташована наша школа ?

  6. Наш районний центр?

  7. Найбільша річка нашої Батьківщини?

  8. Яка річка протікає на території нашого району?

ІІ «Національні символи» Презентація слайд 2

Мета: закріпити знання дітей про державні символи України.

Вихователь. - Що є символом нашої держави і має два кольори? (Прапор) Діти розповідають вірш.

ПРАПОР Н. Поклад

Прапор — це державний символ

Він є в кожної держави;

Це для всіх — ознака сили,

Це для всіх — ознака слави.

Синьо-жовтий прапор маєм:

Синє — небо, жовте — жито;

Прапор цей оберігаєм,

Він — святиня, знають діти.

Вихователь: - Назвіть державний символ, що символізує волю українського народу, знак, який зображують на прапорах, монетах, печатках, документах? (Герб).

Знак країни головний -

Це тризубець золотий.

Він як сонце в небі синім,

В ньому слава,в ньому сила,

В нім священне слово «воля»,

Що рятує від недолі.

Вихователь. - Назвіть пісню символ нашої країни? (гімн)

Гімном України є пісня «Ще не вмерла Україна», слова гімну написав поет

   

 

П.Чубинський, а музику – композитор Михайло Вербицький.

Слухати Гімн треба стоячи, мовчки з гордо піднятою головою.

Слухаємо гімн .

ІІІ.  Завдання від козаків. Слайд 3

Вихователь. Козаки вирішили зварити куліш, сіль зачинена в скрині. Допоможіть відкрити скриню, знайдіть секретний код. Запишіть сусідів чисел.

Увага на екран. Слайд4

Наступне завдання: Слайд 5

Козаки запросили до себе в гості своїх друзів.

  • Скільки прийшло побратимів?

  • Яким в шерензі стоїть козак з квіткою?

  • Яким найвищий козак?

  • Яким по порядку стоїть козак з кобзою?

  • Між котрим стоїть найтовщий козак?

  • Що взяли з собою козаки для смакування кулішу? Слайд 5

  • Назвіть? (Посуд)

Слайд 6

Вихователь. Козаки були ще й дуже розумні. Вони приготували задачі для наших команд. Команда «Вербичка» складає задачу для «Калинки», А «Калинка» для команди «Вербичка» Слайд 7

Слайд8

А зараз настав час відпочити

Слайд9

ІV.Фізкультхвилинки від козаків.

Слайд 10 VІІ Конкурс «Віночок вити –

життя любити»

Вихователь. Український віночок є не тільки прикрасою, а й оберегом.

Чого на вистачає у нашому віночку? (Стрічок)

Мак – символ краси та молодості.

Ромашка - символ кохання.

Волошка - символ людяності.

Ружа, мальва, півонія – символ віри надії,любові.

Безсмертник – символ здоров’я.

Деревій – нескореності.

Барвінок – життя та безсмертя.

Цвіт яблуні – символ материнської любові.

Калина – символ краси та дівочої вроди.

Любисток – вірність.

Хміль – символ розуму.

Чого на вистачає у нашому віночку? (Стрічок)

Червона стрічка – любов.

Жовта - сонце.

Голуба – вода.

Синя – небо.

Зелена – жито.

Оранжева – хліб.

Коричнева – землю.

Конкурс « Хто швидше зав’яже стрічки на віночок»

5 стрічок різного кольору

Слайд 11 VІІІ.Конкурс «Диво калинове , рідна наша мова»

Хто знає українські вірші?

Вихователь. - Яка державна мова українського народу?

Мови нема без народу

Як нема без зірок небозводу,

Як блакиті без сонця нема

Так і мови нема без народу,

І народу без мови нема.

Слайд 12,13,14 ,15 Завдання 2. Скласти речення за поданими схемами та малюнками.

Слайд 16 Завдання 3. Гра «Звуковий килимок»

Вихователь. Прикрасьте килимок картинками візерунками, ураховуючи те,що назва картинки має починатися на той самий звук, що і колір прямокутника.

Слайд 17 ІХ Україна вишиванна. Здавна Україна славиться вишивкою.  Кожен регіон України має свою особливий орнамент, та найчастіше це -геометричний .

Слайд 18 Завдання від майстринь. Вихователь. Назвіть виріб, якої він форми, які геометричні фігури використані для візерунка, та їх кількість.

Бліц

  1. Назвіть всі пори року.

  2. По скільки місяців має кожна пора року?

  3. Назвіть весняні місяці?

  4. Назвіть осінні?

  5. Скільки вихідних? Назвіть вихідні?

  6. Скільки робочих? Назвіть їх?

  7. Сьогодні який день?

  8. А вчора?

Облітав журавель
Сто морів, сто земель,
Облітав, обходив,
Крила, ноги натрудив.
Ми спитали журавля:
— Де найкращая земля?
Журавель відповідає:
— Краще рідної немає!

Хто повернувся з теплих країв? Слайд 19 Слайд 20

ІХ Склади картину.

  1. Сонце викладаємо в правий верхній куток.

  2. Хмаринку над буквою Н напроти цифри що стоїть між одиницею та трійкою (2)

  3. Деревце кладемо над Ї напроти цифри, яка означає кількість пальців на одній руці.(5)

  4. Пташка над Р, проти цифри яка більша за цифру три на один. …….(4)

  5. Кущик в лівому нижньому кутку.

  6. Хатинку над буквою К проти п’ятірки.

Підведення підсумків.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Учити розуміти та поважати споконвічні традиції, звичаї українського народу. Закріпити знання дітей про Батьківщину, державні та народні символи. Розвивати інтерес до історії рідного краю; вміння спілкуватися під час обговорення командою питань. Виховувати почуття приналежності до свого народу, його духовної і матеріальної культури; патріотизм та дружелюбні відносини між членами команд та почуття поваги до команди-суперника.
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    5325
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    ZN894015
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання