Конспект ГПД: Умілі руки. Виготовлення кораблика з паперу

Опис документу:
Конспект ГПД: Умілі руки. Виготовлення кораблика з паперу Виготовлення кораблика з паперу, а також можна проводити змагання чий коралик швидше до фінішу допливе) це буде цікавим заняттям як для дівчаток, так і для хлопчиків.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект ГПД: Умілі руки. Виготовлення кораблика з паперу

Дата:

ПІБ:

Прийом дітей і організація побуту

Прийом дітей в групу продовженого дня.

Ознайомлення з проханнями та побажаннями учнів. Ознайомлення учнів з планом роботи в другій половині дня.

Підготовка до обіду. Обід.

Нагадування про правила поведінки в їдальні; дотримання санітарно-гігієнічних вимог; правильне сервірування стола; поведінку за столом.

Під час обіду стежити, щоб діти повністю споживали поданий їм обід; вчилися прибирати за собою посуд на обідньому столі.

Прогулянка і спортивна хвилинка на свіжому повітрі.

Мета: відновити працездатність дітей, задовольнити біологічну потребу в русі.

Структура спортивної години:

  1. Шикування дітей. Інформація про заняття.

  2. Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри на свіжому повітрі.

Гра «Замри».

Мета: розвиток уваги і пам'яті. Діти стрибають в такт музиці (ноги в сторони — разом, супроводжуючи стрибки хлопаннями над головою і по стегнах). Несподівано музика обривається. Гравці повинні застигнути в позі, на яку припала зупинка музики. Якщо комусь з учасників це не вдалося, він вибуває з гри. Знову звучить музика — ті, що залишилися продовжують виконувати рухи. Грають до тих пір, поки в крузі не залишиться лише один гравець.

  1. Організоване повернення до школи.

Самопідготовка

Мета: вчити дітей самостійно виконувати домашні завдання, долаючи труднощі та отримуючи радісні відчуття від навчання.

Структура самопідготовки:

1. Підготовка учнів до самостійної роботи.

2. Організація самостійної роботи.

  • Чіткий інструктаж.

  • Визначення порядку виконання домашніх завдань.

  • Визначення часу для виконання кожного завдання.

3. Самостійна робота учнів: поєднання фронтальної, групової, індивідуальної роботи; культура розумової праці; раціональне використання часу.

Година спілкування

Умілі руки. Виготовлення кораблика з паперу (додаток).

Заняття за інтересами.

Ігри розвивальні та навчальні.

Гра «КЕНГУРУ».

Гравці шикуються на лінії старту. За сигналом судді вони затискують між ногами великого м'яча і починають скакати до лінії фінішу, що знаходиться за 10-15 кроків від лінії старту. Якщо м'яч випадає, його потрібно підняти з того місця і продовжити стрибки. Гра буде цікавішою, якщо м'яча передавати як естафету.

Гра «З ОБОХ БОКІВ»

Грають команди з двох дітей. Кожній з пар видається повітряна куля. Учасники утримують кулю животами, затискуючи їх з обох боків. За знаком судді гравці повинні сильно натиснути на кулі.

Пара, яка першою розчавить кулю, стає переможницею.

Завершення роботи ГПД.

Прогулянка.

Додаток

3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»