Конспект ГПД: Розмальовування розмальовок (акуратність, охайність).

Опис документу:
Конспект ГПД: Розмальовування розмальовок (акуратність, охайність).Прийом дітей в групу продовженого дня. Ознайомлення з проханнями та побажаннями учнів. Ознайомлення учнів з планом роботи в другій половині дня.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект ГПД: Розмальовування розмальовок (акуратність, охайність).

Дата:

ПІБ:

Прийом дітей і організація побуту

Прийом дітей в групу продовженого дня.

Ознайомлення з проханнями та побажаннями учнів. Ознайомлення учнів з планом роботи в другій половині дня.

Підготовка до обіду. Обід.

Нагадування про правила поведінки в їдальні; дотримання санітарно-гігієнічних вимог; правильне сервірування стола; поведінку за столом.

Під час обіду стежити, щоб діти повністю споживали поданий їм обід; вчилися прибирати за собою посуд на обідньому столі.

Прогулянка і спортивна хвилинка на свіжому повітрі.

Мета: відновити працездатність дітей, задовольнити біологічну потребу в русі.

Структура спортивної години:

  1. Шикування дітей. Інформація про заняття.

  2. Прогулянка на свіжому повітрі.

  3. Комплекс вправ ранкової зарядки.

  1. початкове положення - стоячи ноги на ширині плечей, підняти руки вгору зробити вдих, опустити руки вниз - видих. 3-6 разів.

  2. початкове положення - стоячи ноги на ширині плечей, руки на пояс. Круговий рух головою. 10 кругів в один бік і 10 в іншу.

  3. початкове положення - стоячи ноги на ширині плечей. Кругові рухи плечей назад і вперед по максимальній амплітуді. 10 кругів вперед і 10 назад.

  4. початкове положення - стоячи ноги на ширині плечей. Кругові рухи прямими руками вперед і назад (руки рухаються одночасно). 10 кругів вперед і 10 назад

  5. початкове положення - стоячи ноги на ширині плечей, руки на пояс. Кругові рухи тулубом. 5 кругів в один бік і п’ять в іншу.

  6. початкове положення - стоячи ноги на ширині плечей (або разом - як зручніше). Нахили вниз. 5-6 разів

  1. Гра «Замри».

Мета: розвиток уваги і пам'яті. Діти стрибають в такт музиці (ноги в сторони — разом, супроводжуючи стрибки хлопаннями над головою і по стегнах). Несподівано музика обривається. Гравці повинні застигнути в позі, на яку припала зупинка музики. Якщо комусь з учасників це не вдалося, він вибуває з гри. Знову звучить музика — ті, що залишилися продовжують виконувати рухи. Грають до тих пір, поки в крузі не залишиться лише один гравець.

  1. Організоване повернення до школи.

Самопідготовка

Мета: вчити дітей самостійно виконувати домашні завдання, долаючи труднощі та отримуючи радісні відчуття від навчання.

Структура самопідготовки:

1. Підготовка учнів до самостійної роботи.

2. Організація самостійної роботи.

  • Чіткий інструктаж.

  • Визначення порядку виконання домашніх завдань.

  • Визначення часу для виконання кожного завдання.

3. Самостійна робота учнів: поєднання фронтальної, групової, індивідуальної роботи; культура розумової праці; раціональне використання часу.

Година спілкування

Розмальовування розмальовок (акуратність, охайність).

Заняття за інтересами.

Ігри розвивальні та навчальні.

Гра «КЕНГУРУ».

Гравці шикуються на лінії старту. За сигналом судді вони затискують між ногами великого м'яча і починають скакати до лінії фінішу, що знаходиться за 10-15 кроків від лінії старту. Якщо м'яч випадає, його потрібно підняти з того місця і продовжити стрибки. Гра буде цікавішою, якщо м'яча передавати як естафету.

Гра «З ОБОХ БОКІВ»

Грають команди з двох дітей. Кожній з пар видається повітряна куля. Учасники утримують кулю животами, затискуючи їх з обох боків. За знаком судді гравці повинні сильно натиснути на кулі.

Пара, яка першою розчавить кулю, стає переможницею.

Завершення роботи ГПД.

Прогулянка.

3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»