Конспект ГПД: Бесіда «Правила дорожнього руху. Дорога додому».

Опис документу:
Конспект ГПД: Бесіда «Правила дорожнього руху. Дорога додому». для 1-4-х класів. Кожний пішохід, перш ніж перейти вулицю, повинен визначити, який на ній рух, адже від цього залежать правила переходу....

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект ГПД: Бесіда «Правила дорожнього руху. Дорога додому».

Дата:

ПІБ:

Прийом дітей і організація побуту

Прийом дітей в групу продовженого дня.

Ознайомлення з проханнями та побажаннями учнів. Ознайомлення учнів з планом роботи в другій половині дня.

Підготовка до обіду. Обід.

Нагадування про правила поведінки в їдальні; дотримання санітарно-гігієнічних вимог; правильне сервірування стола; поведінку за столом.

Під час обіду стежити, щоб діти повністю споживали поданий їм обід; вчилися прибирати за собою посуд на обідньому столі.

Прогулянка і спортивна хвилинка на свіжому повітрі.

Мета: відновити працездатність дітей, задовольнити біологічну потребу в русі.

Структура спортивної години:

  1. Шикування дітей. Інформація про заняття.

  2. Прогулянка на свіжому повітрі.

  3. Подорож у перший корпус школи.

  4. Спостерігання за природою.

  5. Ігри на свіжому повітрі.

Гра "Їстівне - неїстівне"

Той, що водить кидає м'яч, називаючи будь-який предмет. М'яч потрібно ловити тільки у тому випадку, якщо предмет їстівний.

Гра «Дай руку»

Перед грою діти вибирають територію, за межі якої не можна вибігати. Обирається один ведучий - Салка, інші гравці вільно пересуваються по майданчику. Салка починає ловити гравців, які тікають від нього, при цьому діти прагнуть взятися за руки з найближчим гравцем. Взявшись за руки, вони зупиняються обличчям одне до одного. У цьому випадку Салка не має право їх всалити. Якщо Салка наздогнав одиночного гравця, вони міняються ролями.

  1. Організоване повернення до школи.

Самопідготовка

Мета: вчити дітей самостійно виконувати домашні завдання, долаючи труднощі та отримуючи радісні відчуття від навчання.

Структура самопідготовки:

1. Підготовка учнів до самостійної роботи.

2. Організація самостійної роботи.

  • Чіткий інструктаж.

  • Визначення порядку виконання домашніх завдань.

  • Визначення часу для виконання кожного завдання.

3. Самостійна робота учнів: поєднання фронтальної, групової, індивідуальної роботи; культура розумової праці; раціональне використання часу.

Година спілкування.

Бесіда «Правила дорожнього руху. Дорога додому».

- Сьогодні ми підсумуємо, наскільки міцні знання з правил дорожнього руху ви отримали.

- На якій вулиці ви живете?

- Як називається місце, де перетинаються вулиці? (перехрестя).

- Що таке тротуар? (місце, де ходять пішоходи).

- З якої сторони ми повинні йти по тротуару? (пішоходи ходять з правої сторони).

- На які частини ділиться дорога? (проїжджа частина для машин, тротуари для пішоходів).

- Відгадайте загадку.

З місця зрушити не в змозі,

Бо на варті при дорозі

Я стою щодня, щоночі,

Хоч і маю скляні очі.

(світлофор)

- Кожний пішохід, перш ніж перейти вулицю, повинен визначити, який на ній рух, адже від цього залежать правила переходу.

  • Якщо на вулиці двосторонній рух, то перш ніж почати перехід, треба подивитись наліво, а дійшовши до середини, - направо. Хто не встиг перейти вулицю, зупиняються на її середині – «острівці безпеки».

  • Якщо на вулиці односторонній рух, дивитись треба в ту сторону, звідки їдуть машини.

- Як слід поводитися, переходячи вулицю? (через дорогу пішоходи йдуть спокійно, дотримуючись правої сторони).

- Що робить рух вулицями безпечнішим? (чітке виконання правил дорожнього руху).

- Послухайте вірш і скажіть, що в ньому виконувалось не так.

Іде по вулиці один

Якийсь дивак-громадянин.

Йому порадили:

- Заждіть!

Червоне світло от горить –

На світлофорі. Знає всяк:

Не можна йти тепер ніяк.

- Червоне світло? Не біда! -

Громадянин відповіда.

Іде він, цей дивак на вид,

Не там, де напис «Перехід».

Він грубіянить на ходу:

- Де хочу, там і перейду!

- Чому треба виконувати вимоги дорожніх знаків?

Дидактична гра «Світлофор».

Ведучий тримає дві картки: червоного та зеленого кольорів. Гравці, побачивши зелену картку, вільно рухаються по майданчику. Якщо ведучий змінив зелену картку на червону, усі біжать до краю майданчика, завмирають. Хто запізнився – вибуває. Гра продовжується.

Дидактична гра «Сигнали світлофора».

Діти ходять по колу. Піднято жовтий кружечок – ходьба вповільнюється; червоний – зупинка; зелений – можна йти далі.

Хто чітко виконує сигнали, той краще знає правила вуличного руху.

Рухлива гра «Колесо».

Гравці діляться на декілька груп, по 6-8 осіб у кожній, і вибирають ведучого. На землі або снігу креслять коло діаметром 2м. кожна група шикується по одному в потилицю один одному. Групи стають як спиці в колесі, обличчям до центра кола, на однаковій відстані один від одного. Перший гравець у кожному ланцюжку стоїть на лінії кола. Ведучий стоїть збоку.

Ведучий біжить навколо «колеса», стає за якимось гравцем у будь-якій «спиці» і вказує на нього. Той передає удар тому, хто стоїть перед ним і т.д. Коли перший у «спиці» гравець отримає удар, він кричить «Є!», біжить уздовж колони, вибігає за «колесо», оббігає його зовні і повертається на своє місце. Усі гравці його «спиці» (і ведучий) біжать за ними, намагаючись обігнати один одного. Гравець, який опинився в «спиці» останнім, стає ведучим.

Відгадування загадок.

По світу стелиться,

Кінця не має,

В кожне місто і село завертає.

(дорога)

Посередині – дорога,

По боках – будинки.

(вулиця)

Це тварина не проста:

Без копит і без хвоста,

Не гуляє, не біжить,

Серед вулиці лежить.

(зебра)

Цей трикутний килимок –

На дорозі острівок,

Пішохода захищає.

Назву хто його вгадає?

(острівець безпеки)

На сьогодні знає кожний:

Вулицею йти не можна.

Щоб дорогу перейти,

Треба знак який знайти?

(пішохідний перехід)

Воно зупиниться охоче

Там, де пасажир захоче.

На ньому шашки є, малята,

Але у них не можна грати.

(таксі)

Замість рейок дві дротини

Визначають рух машини,

Щоби взуті в гуму ноги

Не збивалися з дороги.

(тролейбус)

На колесах їде хата,

А у ній людей багато.

(автобус)

Наче пташка, він летить,

Але всім на лихо

Він реве і торохтить,

Бо не може тихо.

Є два колеса у нього.

Чули, друзі, про такого?

(мотоцикл)

Дивний коник у Семена:

Є сідло і є стремена.

Окрім того, в скакуна

Роги, наче в барана.

(велосипед)

У нас цю професію знають усі:

Сидить за кермом вантажівки й таксі,

Вантаж і людей він по місту розвозить

У літню спекоту й зимові морози.

(шофер)

В червонім будиночку повно людей.

Ти теж, певно, бачив будиночок цей.

По рейках сталевих будиночках мчить.

- Увага, я їду! – дзвінок дзеленчить.

(трамвай)

Світлофор

Бабуся за руку з онуком увійшла до церкви. Старенька відшукала поглядом червону лампадку перед іконою, опустилась навколішки і стала молитися.

Дитина водила очима від бабусі до лампадки і навпаки. За якусь хвилину, втрачаючи терпіння, хлопчик вимовив: «Бабусю, коли з’явиться зелене, ми підемо, добре?»

Ця лампадка ніколи не стане зелена. Вона невпинно повторює: «Затримайся!»

Це - скеля. Єдина справжня скеля, на яку люди можуть опертися. Єдине пристановище, у якому люди знаходять справжній спочинок.

«Прийдіть до мене всі струджені й обтяжені – Я вас укріплю». Єдина проповідь Ісуса: «Наверніться! Бо царство Боже є посеред вас».

Воно посеред нас. Але скільки людей це помічає?

Заняття за інтересами.

Ігри розвивальні та навчальні.

Гра «Біла паличка».

У цій грі всі учасники діляться на дві команди та вибирають із свого середовища двох капітанів. Це зазвичай найсильніші та найспритніші гравці, які вміють відстояти свою команду. У кожної команди своя паличка. Вона має довжину 40—50 см і товщину 2—3 см. Зовні палички однакові, але кожна має свій розпізнавальний знак, який повинні знати всі члени команди. Суддя, який слідкує за правилами гри, шикує обидві команди з капітаном попереду та подає сигнал.

За першим сигналом капітани міняються своїми паличками. За другим сигналом вони кидають паличку якомога далі. Суддя ж слідкує за тим, щоб ніхто не виходив за лінію і не вибігав раніше.

Після того, як палички кинуті, гравці обох команд біжать уперед, стараючись швидше добігти до своєї палички.

Задача капітанів — якомога далі закинути палички, щоб гравці команди «суперника» не встигли раніше доставити їх судді.

Команда, яка змогла першою віддала паличку, вважається переможцем. Але передавати її судді може тільки капітан. Тому той, хто перший піднімає паличку, повинен встигнути її передати як естафету капітанові, а той уже біжить із нею до судді.

Гра «Шишки, жолуді, горіхи»

Діти встають трійками і, взявшись за руки, утворюють коло. Кожен з трійки має назву: «шишки», «жолуді», «горіхи». Ведучий знаходиться за межами кола. Ведучий вимовляє слово «горіхи» (або «шишки», «жолуді»), і всі гравці, які мають цю назву, міняються місцями, а ведучий намагається зайняти чиєсь місце. Якщо це йому вдається, то він стає горіхом ( «жолудем», «шишкою»), а той, хто залишився без місця, стає на місце ведучого.

Завершення роботи ГПД.

Прогулянка.

6

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»