• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Конспект бінарного заняття для дітей з особливими освітніми потребами з елементами Методики Макото Шічіда (з матусями)

Конспект бінарного заняття для дітей з особливими освітніми потребами з елементами Методики Макото Шічіда (з матусями)

Опис документу:
Мета: створити емоційно позитивну атмосферу;вчити дітей розпізнавати осінні явища природи; продовжувати вчити малюків слухати музичні твори,повторювати за викладачем танцювальні рухи; добирати однакові за кольором предмети та відповідно групувати їх ,закріпити назви кольорів;розвивати сенсорні процеси

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект бінарного заняття для дітей з особливими освітніми потребами з елементами Методики Макото Шічіда (з матусями)

(природа + аплікація + музика)

« Осінь-чарівниця» «Листячко для їжачка» «Я з листочками ходжу»

Мета: створити емоційно позитивну атмосферу;вчити дітей розпізнавати осінні явища природи; продовжувати вчити малюків слухати музичні твори,повторювати за викладачем танцювальні рухи; добирати однакові за кольором предмети та відповідно групувати їх ,закріпити назви кольорів;розвивати сенсорні процеси; удосконалювати вимову звуків ш, ч; розвивати ритм,вміння слухати і розуміти зміст віршованих творів; викликати інтерес до картин,естетичні почуття від сприймання краси осінньої природи; виховувати бажання зображати явища навколишньої дійсності; розвивати вміння намазувати клей на папір, прикладати листочок та придавлювати його серветкою; розвивати дрібну моторику,окомір,увагу; виховувати любов до природи,інтерес до аплікації та бажання дітей гратися і розвиватися, танцювати та співати.

Матеріали: ілюстрації на тему « Золота осінь», осінні листочки на кожну дитину, аудіо запис пісень ; аркуш паперу з зображенням їжачка на кожну дитину; клей,серветки,шишки,жолуді,каштани,кошики, вірш про їжачка, таночок «Я з листочками ходжу», флеш карти (дикі звірі), іграшки-звірята,карточки-доріжки на кожну дитину, гра-імітація « Ми листочки осінні»,обруч привітання,кущики – іграшки,альфа музика.

Мотивація: « допомогти їжачкові,щоб взимку йому було тепло».

За 10 хвилин до заняття для більш ефективної активізації мозкової діяльності включаю фоном музику композиції в альфа-обробці Джеффрі Томпсона або Deva PremalJai Rada Madavonа

Хід заняття

  1. Привітання «Добрий день, добрий день я вітаю всіх в цей день.

Добрий день, добрий день побажаємо в цей день:

Щастя миру і добра, хай радіє дітвора,

Хай звучить веселий сміх, привітаємо ми всіх.

Добрий день Костя,добрий день Ліза, добрий день Аліна..

Добрий день мами …… добрий день всі!

У коло ми сіли - за стрічки візьмися,

та один одному ти посміхнися,

даруємо усмішки друзям своїм

Хай сонечко ясне світить нам всім!»

2.Сюрпризний момент. Малята, погляньте, який красивий осінній листочок залетів до кімнати. Він кличе нас до лісу, там комусь потрібна допомога. Ходімо дізнаємось кому.

3. Пісня-розминка «Маленькі ніжки йшли край доріжки….»

Діти йдуть по доріжці прокладеній з канатів.

4.Гра « Як шелестить листячко?»

«Осінь лісом походила ,жовте листячко згубила

З дерев листячко летить, під ногами шелестить.»

(вихователь розсипає листя)

  • Як шелестить листячко? Ш –ш - ш

  • Повторимо пісеньку листочків ш -ш- ш

Щиро Осінь ми вітаємо ,та з листочками пограємо!

5. Гра « Знайди пару» (вихователь дає дитині листочок, а вона знаходить йому пару та називає колір)

6.Вправа на дихання. А зараз ми подмухаємо на листочки і подивимося , як

вони полетять. (діти дмухають на листочки і вони летять на килимок)

7.Гра « Збери листочки»

Один , два, три – червоні листочки бери!

(діти збирають червоні листочки в кошик)

Один, два, три – жовті листочки бери!

Один, два, три – зелені листочки бери!

8. Пісня-танок «Я з листочками ходжу»

Мені дуже сподобалось грати з вами, тому я хочу ще й потанцювати.

  1. Я з листочками ходжу,(йдуть по колу)

Всім листочки покажу. Ось так, ось так (махають перед собою)

Всім листочки покажу.

  1. Я листочками змахну ( махають вгору – вниз)

І таночок свій почну. Ось так, ось так.( кружляють)

Я таночок свій почну.

  1. Пісенька дійшла кінця – (присідають і ховаються за листочки)

За листки сховаюсь я. Ось так, ось так (виглядають з-за листків)

За листки сховаюсь я!

9.Звучить альфа музика. Вправа « Куля енергії»

Сідаємо з дітьми один перед одним. Тремо долоні одна об одну з коментарями про те, що ви зараз збираєте позитивну енергію з навколишнього простору. Потім виявляємо, що між долоньок вже маленька кулька з енергією і вона продовжує плавно рости. У міру зростання кулі долоньки розходяться в сторони за розміром кулі. Після того як ваші енергетичні кулі стали такими великими, що їх складно утримати енергію пропоную вилити її на себе. Знову збираємо позитивну енергію,ліпимо маленьку кульку – стискаємо кулю з зусиллями до розміру горошини, потім їмо її. З їли кульку(гладимо по животі)

10. Гра – імітація « Ми листочки осінні»

- Ми листочки, листочки, ми осінні листочки (діти стоять гурбою)

Ми на гілочці сиділи, вітер подув ми полетіли ( розбігаються)

Ми літали, літали і втомилися літати, вітер дути перестав,

У кружечок нас зібрав ( присідають у коло)

11. Зустріч з Їжачком

Тихше, тихше чуєте хтось у листячку шурхотить?

Це ж їжачок!

- Привіт, малята! Це я – їжачок – хитрячок, запросив вас допомогти мені зібрати дарунки для друзів.

12. Флеш – карти. ( дикі тварини)

- Малята, погляньте, як багато друзів у їжачка. Давайте з ними познайомимось

13. Гра « Знайди таку ж тварину» (в коробі з сухим листям діти відшукують диких тварин і викладають відповідно зображенню на картинці)

карта пам яті

14. Пальчикова вправа « Їхав лісом їжачок»

Молодці малята,які у вас вправні рученята,а давайте з пальчиками пограємось.

  • Їхав лісом їжачок (розгинаємо та згинаємо пальчики)

  • Віз голчастий піджачок( склали руки в замок і пальчики підняли)

  • Сироїжки він зривав (хватальні рухи)

  • Їв та пісеньку співав ням - ням – ням – ням

15. Гра « Де заховався каштанчик?» ( накрити каштан одним із кущиків)

16. Гра «Допоможемо їжачкові посортувати шишки, каштани та жолуді»

(діти збирають шишки в корзинку , каштани у відерце, а жолуді кожна в свою пляшечку)

  • Дякую, малята, як вправно ми допомогли їжачкові зібрати дарунки для друзів.

  • Як гарно торохтять наші пляшечки,що хочеться співати

17. Пісня « Осінь золота» з шумовими пляшечками.

18.Вірш про їжачка ( читаю з книжки)

Гарно ми повеселилися, молодці! Сядемо трішки відпочинемо та послухаємо віршик про їжачка:

Носить листя їжачок у теплу хатину,

То лягає на бочок, то лягає на спину.

Хвалить вітер їжачка: « Тепла хатонька яка!

Листя ще я натрушу і тобі допоможу!»

19. Аплікація « Листячко для їжачка»

Малята, а давайте і ми допоможемо їжачкові зібрати листячко, щоб йому

взимку було тепло спати.(діти на спинку їжачкові,який намальований на папері, наклеюють листочки(сухі)).

  • Чудово, друзі! Їжачок вам дякує за допомогу. Тепер взимку він не змерзне. Для вас, маленьких, їжачок теж приготував гостинці.

(діти пригощаються)

Час повертатися в садочок. (пропоную повернутися до садочка на машині)

20. Музична вправа « На машині їду я» запис пісні на англійській мові

( роздати дітям кільця від пірамідки,крутять кільце, як руля в кінці дивляться в дірочку.)

- Ось і садочок, приїхали! Дякую всім за цікаву подорож.( хвалю дії дітей)

21. Прощання. Обнімання.

Матусі обіймають та цілують своїх малят, говорячи їм найкращі слова похвали.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.