• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Інклюзивна освіта
  • Конспек уроку " Різниця рівнин за характером поверхні (плоскі, горбасті) та висотою (низовини, височини). Горби. Яри. Практична робота: «Моделювання з пластиліну горба.»"

Конспек уроку " Різниця рівнин за характером поверхні (плоскі, горбасті) та висотою (низовини, височини). Горби. Яри. Практична робота: «Моделювання з пластиліну горба.»"

Опис документу:
Мета. Навчальна: Формувати уявлення про форми земної поверхні України, розкритипоняття «рівнина», ознайомити з різницею рівнин за характером поверхні. Розвиваюча: Розвивати уміння працювати з фізичною картою України. Виховна: Виховання любові до України. Корекційна: Корегувати осанку та мовлення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Рівнини. Різниця рівнин за характером поверхні (плоскі, горбасті) та висотою (низовини, височини). Горби. Яри. Практична робота: «Моделювання з пластиліну горба.»

Мета.

Навчальна:

Формувати уявлення про форми земної поверхні України, розкритипоняття «рівнина», ознайомити з різницею рівнин за характером поверхні.

Розвиваюча:

Розвивати уміння працювати з фізичною картою України.

Виховна:

Виховання любові до України.

Корекційна:

Корегувати осанку та мовлення.

Тип уроку:

Засвоєння нових знань і вмінь.

Обладнання:

Фізична карта України, ілюстрації із зображенням краєвидів рівнин та гір України.

Епіграф до уроку:

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1.

У класi стало тихенько,

Усi сидять рiвненько,

Вчитель до вас усмiхається,

Наш урок розпочинається.

2.

Перевірка підготовки учнів до заняття.

3.

Перевірка підготовки класного приміщення до заняття.

4.

Побажання успіху на уроці.

ІІ. Нервово психологічна підготовка учнів до уроку.

Підсумок фенологічних спостережень

-

Яка надворі пора року?

-

Який місяць, день число?

-

Яким сьогодні є стан неба?

-

Чи є надворі опади?

-

Чи є на вулиці вітер?

-

Яка погода переважала протягом тижня?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ви ознайомитесь із формами земної поверхні України, навчитеся знаходити і показувати їх на фізичній карті.

І тема нашого уроку : «Форми земної поверхні. Рівнини. Різниця рівнин за характером поверхні (плоскі, горбасті) та висотою (низовини, височини)».

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь учителя.

Бесіда з елементами розповіді з метою формування поняття «рівнина» та уявлення про рівнини України.

-Які кольори переважають на карті України?

Про що це свідчить? (На карті України переважають зелений і жовтий кольори. Це свідчить про те, що значну частину території України займають рівнини.)

Рівнини - це великі ділянки суші, які мають майже рівну поверхню.

Проте поверхня рівнин не є гладкою і абсолютно рівною. На рівнинах зустрічаються горби, яри і балки.

-Чому рівнини позначаються різними кольорами: зеленим і жовтим?

Рівнини зображені різними кольорами, бо вони відрізняються між собою і поділяються на низовини, які позначають зеленим кольором, і височини, які позначають жовтим і світло-коричневим кольорами.

Рівнини вкриті травою, на них ростуть дерева. На плоских рівнинах зручно займатися землеробством, садівництвом, там будують міста, села, прокладають дороги.

Рівнини розрізняють іще й за висотою місцевості, на якій вони розташовані.

Учені домовилися вимірювати висоту місцевості від найрівнішої на Землі поверхні - поверхні води в океанах та морях.

Якщо ви в тиху погоду поглянете на поверхню ставка, озера, річки чи моря, то побачите, що вона рівна — на ній немає ніяких підвищень.

Саме тому висоту будь-якого місця на Землі вимірюють від рівня моря чи океану.

Рівнини, що лежать на висоті не вище ніж 200 м над рівнем моря, називаютьсянизовинами. Приклади — Причорноморська, Поліська, Придніпровська низовини.

На карті низовини позначають зеленим кольором.

Рівнини, що простягаються на висоті від 200 до 600 м рівнем моря, називаютьсявисочинами. Приклади — Придніпровська, Волинська, Подільська, Донецька,Приазовська височина. На карті височини позначають жовтим кольором.

VІ. Фізкультхвилинка.

VI . Практична робота: «Моделювання з пластиліну горба.»

VІІI. Закріплення нових знань і вмінь.

1.

Робота з підручником ст.40-41

2.

3.

Відповіді на запитання.

  • Які форми земної поверхні ви знаєте?

  • Що називається рівниною?

  • Які бувають рівнини?

  • Яку рівнину називають « низовиною»?

  • Яку рівнину називають « височиною»?

Робота в зошитах.

Замалюйте в зошити плоску і горбасту рівнини.

ІX. Підсумок уроку.

- Яку тему вивчали?

- Чим збагатили свої знання?

На цьому ми завершуємо наш урок.

X. Домашнє завдання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.