КОНКУРСНА РОБОТА на тему: «Захищаючи права дитини…»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Я-омбудсмен…»

Я, Куліш Володимир Олександрович, учень 9 класу (групи ІТФ-2) закладу «Вінницький технічний ліцей» — представник ліцейної асоціації омбудсменів «Феміда».

Навчаючись у ліцеї, мене зацікавив один iз напрямків позаурочної діяльності — омбудсменство. Ставши ліцейним омбудсменом, зрозумів, що зможу бути захисником прав однолітків у своєму навчальному закладі, заслуховувати та відстоювати їхню позицію на громадських учнівських слуханнях, засіданнях учнівського врядування, виховних годинах, особистих зустрічах. Для того, щоб якісно виконувати обов’язки омбудсмена в ліцеї, довідався історію cтворення інституту омбудсмена, познайомився з основними правовими поняттями, розширив свої знання про права дітей у світі.

Відвідування засідань клубу «Бумеранг» дало мені змогу отримати та поглибити знання про законодавчі акти нашої держави, спробувати свої сили в інтерактивних вправах, диспутах та обговореннях, навчитися аргументовано доносити до слухачів власну думку. На основі засвоєного матеріалу мені вдалося провести виступи, уроки права, інформаційні хвилинки в ліцеї на належному рівні і зацікавити слухачів до подальшого ознайомлення з положеннями та статтями Конвенції ООН про права дитини, роз’яснити їхні права та обов’язки на прикладах із життя і переконати їх у тому, що, виконуючи свої обов’язки вдома, в ліцеї та в громадських місцях, вони більш свідомо будуть дотримуватися правових і моральних норм.

Отримані знання та навички в ліцеї та під час участі в міських заходах з правоосвітньої та правозахисної діяльності, зможу застосувати під час громадської практики на міському рівні в якості уповноваженого з прав дітей у м. Вінниці. Ставши міським дитячим омбудсменом, буду чесно, правдиво, самовіддано виконувати свої обов’язки та реалізовувати заплановані мною заходи.

Спершу планую провести моніторинг «Рівень обізнаності з правами дітей» (ст.4, 17 Конвенції ООН про права дітей) серед учнів 5-7 класів з метою визначення поінформованості школярів щодо дотримання прав i обов’язків та реагування в правових ситуаціях.

Провести заняття з елементами тренінгу «Твої права і обов’язки, дитино!» за результатами проведеного моніторингу і окремо зупинитися на питаннях, які цікавлять підлітків.

Міським омбудсменам необхідно проводити просвітницькі зустрічі з батьками учнів загальноміських шкіл, виступати на загальношкільних та класних зборах. Однією з тем, яку б мені хотілося висвітлити, це «Насильство у сім’ї» (ст. 19, 36 Конвенції ООН про права дітей).

Також хочу підняти проблему екстремізму та ксенофобії, яка актуальна в будь-якій державі, оскільки веде до значущих економічних, політичних і соціальних змін, виявляється в існуванні тероризму, поширенні випадків соціальної, расової, національної чи релігійної ворожнечі, в порушенні прав та інтересів людини в залежності від її соціальної, расової, національної, релігійної приналежності, в прояві націоналістичних поглядів і в поширеності націоналістических рухів (ст. 14, 16, 30 Конвенції ООН про права дітей).

Планую провести флеш-моб на тему: “Расова дискримінація у нашій країні” і, піднявши проблему расизму, повідомити школярам про расову нерівність, опираючись на ст.2 Конвенції ООН про права дитини, пояснити, що, незалежно від кольору шкіри та релігії, усі люди-рівні.

Для учнів молодшої школи та 5-6 класів організувати соціально-психологічний театр на тему: «Толерантність врятує світ», а для учнів 7-9 класів — «Торгівля людьми в сучасному світі» (ст.35).

Отже, діяльність міського омбудсмена ґрунтується на ввічливому ставленнi до однолітків, відповiдальностi за пророблену роботу, повазі до думки оточуючих навіть тоді, коли вони суперечать власним поглядам.

заклад «Вінницький технічний ліцей»

КОНКУРСНА РОБОТА

на тему:

«Я-омбудсмен…»

Роботу виконав

учень 9 класу (групи ІТФ-2)

Куліш Володимир

Вінниця - 2015

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
6
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!