"Конфлікт". Частина 2. Бесіди з учнями

Опис документу:
Конфлікти є частиною нашого організму, психіки, людського спілкування. Вони просто необхідні для життя. Оновлення клітин організму, закони руху її термодинаміки, симфонічна музика і рок, політ птаха і морські хвилі – це все прояви і результати конфліктів. Конфлікт – це норма, тут нічого не можна змінити. Людина приречена на конфлікти з першого дня життя. Як же зберегти спокій, дружбу, улюблену справу, благополуччя в таких складних ситуаціях.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конфлікт – частина твого життя

Цикл бесід з учнями 6-го класу

Частина2

Сигнали конфлікту

Конфлікти бувають різні… Конфлікт між двома людьми, між групами, колективами, націями, державами… В основі кожного конфлікту лежить ситуація яка включає протилежні позиції сторін із будь-якого приводу; неможливість отримати те, що потрібно, чи те, що хочеться; різні точки зору на одне і те ж питання. Але щоб конфлікт почав розвиватися, необхідний поштовх, коли одна із сторін починає діяти, зачіпаючи інтереси іншої.

Які ж стани сигналізують нам, що є небезпека конфлікту?

Дискомфорт. Інтуїтивно ми відчуваємо, що щось не так, хоча словами це висловити важко. Малі діти в таких випадках починають плакати, кричати, капризувати.

Інцидент. Якась дрібниця викликає тимчасове хвилювання чи роздратування. Опонент потрапляє під "гарячу руку".

Непорозуміння. Дуже часто в ситуаціях непорозуміння ми можемо робити неправильні висновки з того, що відбувається. Як літературний прийом "непорозуміння" часто застосовують автори серіалів. Непорозуміння може посилюватись, якщо ситуація пов’язана з емоційною напругою одного з учасників конфлікту.

Напруга. Цей стан заважає спокійному сприйняттю іншої людини, її дій. Наші почуття стосовно цієї людини змінюються в гірший бік. Ситуація стає напруженою, в будь-який момент може спалахнути полум’я сварки.

Криза. Це важкий стан у житті людини, викликаний захворюванням, втратою друга, грошей, становища у суспільстві. Говорять і про вікові кризи, в тому числі кризу підліткового віку. У кризовому стані звичайні норми людської поведінки можуть втратити свою силу. Людина вдається до крайнощів: насильства, втрати контролю над емоціями, жорстоких суперечок із взаємними образами.

Отже, як правило, конфлікт виникає, коли одна людина дозволяє собі ображати іншу. Невміння спілкуватися посилює суперечку і призводить до опору.

(Обговорення ситуації про зниклу ручку)

Закінчити думку ІІ:

  1. У життєвих ситуаціях частіше відступає той, хто не бачить … (чого?)

  2. Частіше за все ми намагаємось змінити когось, а не … (кого?)

  3. Коли ми знаємо, що саме необхідно виправити, з'являється потреба… (що робити?)

  4. Корисні істини потрібно якомога говорити… (як?)

  5. Набагато легше удосконалювати свої маленькі здібності, аніж намагатися створювати те, що абсолютно… (що?)

  6. Краще відмовити в проханні, аніж виконати його… (як?)

  7. Ми живемо не так довго, щоб учитися на свої… (чому?)

  8. У деяких випадках важливо бути недоступним і відвертим, а…(що робити?)

  9. Найкращий вид слова – це…(що?)

  10. Починаючи із простого плану, ми вже починаємо…(як?)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.