і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Комунікативно-орієнтоване навчання на уроках іноземної мови

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Комунікативно-орієнтоване навчання іноземних мов

Відомий теоретик комунікативної методики Й.І. Пасов писав про те, що суть комунікативного навчання полягає у підготовці учня до участі в процесі іншомовного спілкування, створених у класі. Іншими словами -- комунікативно-орієнтовне навчання іноземної мови -- це моделювання процесу спілкування, а отже, урок іноземної мови за методикою комунікативно-орієнтованого навчання -- це модель процесу комунікації іноземною мовою.

Організувати ж процес навчання як модель процесу спілкування означає змоделювати лише основні, принципово важливі, суттєві параметри спілкування, до яких належать:

? особистісний характер комунікативної діяльності суб'єкта спілкування;

? взаємини і взаємодія мовленнєвих партнерів;

? ситуації як форми функціонування спілкування;

? змістовна основа процесу спілкування;

? система мовленнєвих засобів, як слід засвоїти для забезпечення;

комунікативної діяльності в ситуаціях спілкування;

? функціональний характер засвоєння і використання мовленнєвих засобів;

? евристичність (розмаїття зв'язків, що забезпечують динаміку мовлення і гнучкість у використанні мовленнєвих засобів).

Спілкування -- процес активний. Ця активність пов'язана з розумовою діяльністю і комунікативною поведінкою. Комунікативна діяльність має ще одну характеристику -- вмотивованість. Людина, як правило, спілкується тому, що в неї є для цього внутрішня причина, мотив.

Цілеспрямованість -- ще одна з важливих характеристик комунікативної діяльності. Будь-яке висловлювання переслідує якусь мету. Той, хто висловлюється в процесі спілкування, завжди хоче досягти певної мети: переконатися сам або переконати співрозмовника, підтримати його думку або висміяти його т.інш..

Процес спілкування має зв'язок з діяльністю, оскільки “обслуговує” всю іншу діяльність людини.

Зв'язок з особистістю також очевидний. Спілкування багато в чому зумовлене всіма компонентами особистості.

Зрозуміло, різною мірою. Особистість завжди індивідуальна, характеризується неповторними поєднанням рис, що виявляються в здібностях, характері, інтелекті, в почуттях у протіканні психічних процесів, у потребах ідеалах та інтересах.

Важлива характеристика спілкування -- ситуатівність.

Комунікативно орієнтований підхід прагне до відтворення всіх вищих згаданих характеристик процесу спілкування у навчальній діяльності на уроці іноземної мови. Це означає, що в основних параметрах таке навчання адекватне процесу реального спілкування.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
стаття
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    10 Клас, 11 Клас
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    102
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    SY292744
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання