і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Комп’ютерна підтримка української мови. Ненаголошені е та и. Програма “Незнайка на містку”

Комп’ютерна підтримка української мови. Ненаголошені е та и. Програма “Незнайка на містку”

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Комп’ютерна підтримка української мови. Ненаголошені е та и. Програма “Незнайка на містку”

Мета. 1. Удосконалення вмінь працювати мишкою у програмі “Незнайко на містку”.

2. Закріплення правил правопису ненаголошених е , и в корені слів,

3. Розвиток вмінь практично застосовувати набуті знання;

4. Підвищення інтересу до роботи з комп’ютером.

Хід уроку

І. Організація уроку. Повторення правил техніки безпеки.

Бліц -опитування:

- До комп’ютерного класу треба швидко вбігати.

- Біля комп’ютера треба сидіти рівно.

- Тимчасово можна покласти яблучко на клавіатуру або на монітор.

- Без дозволу вчителя не можна самостійно приступати до роботи.

- Рухаючи мишкою, голосно вигукувати: “Прокидайся, комп’ютер!”

- Беремо носовичок і протираємо монітор комп’ютера;

- При роботі з мишкою використовуємо вказівний і середній пальці.

ІІ. Повторення вивченого:

  1. Робота в парах.

    Батьківщина, медаль.

    • Підкреслити голосні звуки , поставити наголос у словах.

    • Усно скласти речення з кожним словом.

    • Ввести речення в текст.

  2. Робота з ненаголошеними е, и в корені.

а) Вчитель читає І частину тексту в підручнику на ст.58.

  • Чим ми можемо допомогти гномику?

  • Яке правило про правопис слів з ненаголошеними е, и ви знаєте?

б) Читання ІІ частини учнями.

Завдання за вибором:

В.сна -

Оз.ро -

З.ма -

Білочка готується до з.ми. Цілий день вона носить

гр..би. Уст.ляє дупло сухим мохом.

  • Скласти опис білочки.

в) Релаксація

Закрий очі. Уяви себе сонечком. Сонечко прокидається, потягається, широко розплющує очі. Воно умивається, розчісує кожен промінчик, лоскоче ним нас, глибоко вдихає і видихає повітря “очима”. Дивується:

Чому ми досі не вміємо перевіряти ненаголошені е, и?

г) Читання ІV розділу “ланцюжком”.

в) Робота зі словничком. Гра “Не помились”.

На дошці малюнки зі словами. В словах пропущені ненаголошені е, и.

- Користуючись словником, дізнайтесь яку букву потрібно вставити. Сигнальною карткою покажіть, яку саме.

3) Робота з комп’ютером.

Функції мишки:

  • наводити на об’єкт ,

  • відкривати меню,

  • перетягувати об’єкти.

  • Якою клавішею перетягувати об’єкти?

  1. Пояснення вчителя програми “Незнайко на містку”.

Щоб закріпити вивчений матеріал, щодо правопису ненаголошених е, и в корені слів, будемо працювати в програмі “Незнайко на містку”.

Наводимо курсор на слово “пропуск”. Щоб Незнайко перейшов на інший берег, вам необхідно полагодити місток, обравши потрібну колоду. Зліва на екрані монітора в кружечках ви побачите букви “е”, “и”.

На містку побачите слово, в якому пропущена одна з цих букв. Наведіть курсор миші на потрібну букву і клацніть лівою клавішею миші на ній.

Якщо ви помилитесь, Незнайко впаде з містка. Завдання повториться. Зверніть увагу на те, що в деяких словах можуть бути відсутні дві літери – тоді Незнайко зупиниться на містку двічі, біля кожного пропуску.

Після того, як ви виконаєте 12 завдань, комп’ютер покаже результат вашої роботи і кількість помилок.

Примітка для вчителя. Для краще підготовлених учнів можна використати слова з файлу “Незнайко. Ini”, який знаходиться у папці, де програма (двічі клацнути на піктограмі в провіднику Windows).

Кожен рядок файлу “Незнайко, іnі” повинен містити два слова, розділені пропуском. Перше – правильне написання слова, друге – слово з помилкою. Ви можете надрукувати не одну, а дві, або навіть три літери у другому слові неправильно. Для кожної з відмінностей між першим та другим словом програма запропонує учню вибір.

  1. Практична робота учнів за комп’ютерами.(Кращі учні відзначаються нагородами).

  2. Рухлива хвилинка (в коридорі).

ІІІ. Творча робота.

Робота з індивідуальними картками.

  1. Ребуси.

СУ’’’1 ТЕПЛ’’’1

  1. Загубились голосні:

. й с т р. б д ж . л . б . г . т . в . д м . д ь в . л . с с я

  1. Додай слівце – вгадай, хто це?

Маленький довговухий - …;

Великий клишоногий - …;

Перший день тижня - …;

У нас ішов урок - ….

ІV. Підсумок уроку.

  • Що нового дізналися?

  • Що найбільше сподобалося?

  • Як можна перевіряти ненаголошені “е”, “и”?

  • Коли відчували труднощі?

  • Де використаємо набуті сьогодні знання?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Автор
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    91
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    FJ142283
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь