Композиція в об'ємній пластиці. Створення аплікації «Букет».

Опис документу:
Мета: Розширювати знання учнів про основи композиції; розвивати в учнів комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; формувати вміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів акуратність, увагу. Формувати практичні навички, дотримання правил техніки безпеки при роботі з ножицями , клеєм.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата

Клас 5

Урок

Тема. Композиція в об'ємній пластиці. Створення аплікації «Букет».

Мета: Розширювати знання учнів про основи композиції; розвивати в учнів комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; формувати вміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів акуратність, увагу. Формувати практичні навички, дотримання правил техніки безпеки при роботі з ножицями , клеєм.

Обладнання: ноутбук, екран; схема компонування 41; матеріали для демонстрації послідовності виконання роботи; роботи учнів попередніх років з методичного фонду;

Матеріали та інструменти: шаблони, кольоровий папір, простий олівець, клейонка, ножиці, клей, пензлі для клею, серветки для витирання рук і пензлів.

Техніка виконання: аплікація.

Тип уроку:комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Слайд 1.

Перевірка наявності учнів та їх готовності до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Слайди 2.

  • Бесіда з використання ІКТ:

  1. Які види ДПМ ви знаєте?

  2. Які ви знаєте види аплікацій?

  3. Які матеріали можуть бути використані для виготовлення аплікації?

  4. Які інструменти та обладнання потрібні для створення аплікації?

ІІІ. Повідомлення теми, мети й завдань уроку. Слайди 3.

ІУ. Вивчення нового матеріалу. Слайд 4 - 7.

  • Слово вчителя з демонстрацією робіт учнів попередніх років. Слайд 4.

Аплікація – один з давніх способів декоративного оформлення предметів побуту, прикрашення оселі. Ще в У – ІІІ ст.. до нашої ери нею прикрашали одяг, сідла для коней, килими, про що говорять знайдені знахідки при археологічних розкопках.

Своєрідність аплікації полягає в тому, що елементи зображення вирізують з одного матеріалу і накладають на фон з того самого або іншого матеріалу. Матеріал може бути різноманітний: папір, картон, фольга, тканина, фетр, шкіра тощо. Цікаво виглядає робота з двох матеріалів, наприклад, з тканини, накладеної на папір; соломи, поєднаної з деревом; різнокольорового паперу, наклеєного на картон.

Від обраного матеріалу залежить інструмент,яким працюватимуть. Для паперу, тканини, картону найкращий інструмент – ножиці.

Щоб закріпити фон зображенням, використовують клей, найчастіше марки ПВА. Тканину з тканиною з'єднують за допомогою ниток, дівчатка вже ознайомлені з таким виготовленням аплікації з уроків трудового навчання.

Аплікація, як і всяка техніка, має свої особливості, притаманні тільки їй. Так, наприклад, аплікацією неможливо передати тонкі переливи кольору, властиві акварелі; не можна використовувати в аплікації довгі й тонкі штрихи, яе це ми робимо в гравюрі. Аплікація вимагає спрощених, узагальнених лаконічних форм і декоративного їх трактування.

  • Пригадайте знайомі вам правила створення аплікації, з тим щоб виріб мав естетичний вигляд, був охайним.

Після відповідей учнів демонструється Слайди 5 - 6.

  • Повторимо з вами правила техніки безпеки, яких потрібно дотримуватися пр. роботі з ножицями, клеєм. Слайд 7.

У. Фізкультхвилинка

УІ. Практична робота (самостійна творча робота учнів). Слайди 8 – 11.

  • Інструктаж вчителя до виконання практичного завдання. Демонстрування порядку виконання.

  • Виготовлення аплікації.

  • Під час виготовлення аплікації вчитель допомагає учням, коригує їх діяльність.

УІІ. Підбиття підсумків уроку

  • Створення міні-виставки вдалих робіт учнів на магнітній дошці.

  • Вчитель звертає увагу на типові помилки та недоліки в роботі школярів, шляхи їх подолання.

  • Оцінювання робіт учнів.

  • Прибирання робочих місць.

УІІІ. Домашнє завдання. Слайд 12.

  • Підготувати повідомлення на тему «Витинанки» (за бажанням).

  • Принести на наступний урок: ножиці, клей ПВА, кольоровий папір, простий олівець, лінійка, сухі серветки 2 шт.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!