Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми
»
Взяти участь Всі події

"Комбіноване заняття-казка:"Ліки для ведмедика Мишка"

Основи здоров'я

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки)

17.01.2022

112

5

0

Опис документу:

Комбіноване заняття-казка

Для дітей молодшого віку

Підготувала вихователь Гукова Тетяна

(основи народознавства, валеологія, малювання)

Тема: «Ліки для ведмедика Мишка»

Мета: Закріпити знання дітей про лікарські рослини,

м ята, липа, шипшина, калина. Вчити малювати гілки калини

нетрадиційним способом – пальчиками і долонею. Розвивати зв’язне

мовлення, спонукаючи формулювати відповідь на запитання.

Виховувати співчутливе ставлення до хворого, викликати бажання

допомогти.

Обладнання: аркуші паперу з намальованими гілками, гуаш зелена у піддоні,

червона у мисочках, вологі серветки.

Матеріал: м’які іграшки Ведмедиця,ведмежатко.

Хід заняття:

- Всі сідайте рядком,

Пограємо ладком.

Приготуйтеся, будь ласка,

Починаєм нашу казку.

- Сьогодні я у ліс ходила, там Ведмедицю зустріла. Вона була дуже

засмучена, тому що її синочок Мишко захворів. У нього нежить, температура,

сильний кашель. Він дуже страждає, але відмовляється приймати будь-які

ліки. Як ви гадаєте, чи можемо ми якось допомогти ведмежій сімейці?

Можливо, існують інші ліки, солодкі і смачні? (Діти пригадують, що знають

про лікарські рослини:шипшину м яту липу, малину, калину).

- Які ліки можна приготувати з цих рослин? А чи допомагають мед, чай,

варення і відвар під час простуди? Вірно, вони знімають жар, лікують кашель,

хворе горло. Як ви гадаєте, подібні ліки сподобались би Мишкові? Може, ми

разом підемо в ліс і розкажемо Ведмедиці, як можна вилікувати Мишка?!

(Фізкультхвилинка)

По доріжці топ-топ,

Через річку стриб-стриб.

Під кущами нахиляємось,

Від комарів відбиваємось.

- Доброго дня вам, матінко-Ведмедице! Як себе почуває ваш Мишко? Йому

вже краще?

- Та що ви! Він зовсім знесилений. Лежить, не встає! Не знаю, що мені

робити!

- А ми з дітками пригадали, що лікуватися можна не лише пігулками, а й з

допомогою цілющих лікарських рослин.

(Далі Ведмедиця задає дітям запитання, а ті відповідають).

- А які рослини називають цілющими, лікарськими? (Липа, малина, калина;

вони ростуть в наших лісах і можуть лікувати).

- Які ліки можна виготовити з малини, калини, липи? (Мед, варення, чай,

відвар).

- Від яких хвороб вони допомагають? (Застуда, нежить, кашель, хворе

горло).

- А як саме приймають такі ліки? (Чай і відвар п’ють теплими, мед можна

додати в молоко, варення запивають теплим чаєм).

- Ви молодці, малята! Я обов’язково зварю липовий чай та малинове варення

Мишкові. А от що таке калина? Як вона виглядає? Щось я не пригадую такої

рослини! (Червоні ягідки на гілках, зелене листя).

- Багато є рослин із червоними ягідками і зеленим листям! Може, ви

намалюєте мені калину, тоді я точно впізнаю! Ось, Мишко колись малював

гілочки дерев, та не закінчив, захворів. Ви на цих гілочках намалюйте листя і

ягоди калини. Тільки пензликів у мене нема, тож малюйте руками! (Спільна

діяльність вихователя і дітей. На великому аркуші паперу з намальованими

гілками роблять зелені відбитки долоні – це листя, потім пальчиками

малюють червоні ягідки).

Ведмедиця: Ой, як гарно! Тепер я знаю, що таке калина! Такий кущ росте недалеко від нашої хати! Побіжу, назбираю ягід! Дякую вам, малята! До побачення!

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комбіноване заняття-казка

Для дітей молодшого віку

Підготувала вихователь Гукова Тетяна

(основи народознавства, валеологія, малювання)

Тема: «Ліки для ведмедика Мишка»

Мета: Закріпити знання дітей про лікарські рослини,

м ята, липа, шипшина, калина. Вчити малювати гілки калини

нетрадиційним способом – пальчиками і долонею. Розвивати зв’язне

мовлення, спонукаючи формулювати відповідь на запитання.

Виховувати співчутливе ставлення до хворого, викликати бажання

допомогти.

Обладнання: аркуші паперу з намальованими гілками, гуаш зелена у піддоні,

червона у мисочках, вологі серветки.

Матеріал: м’які іграшки Ведмедиця,ведмежатко.

Хід заняття:

- Всі сідайте рядком,

Пограємо ладком.

Приготуйтеся, будь ласка,

Починаєм нашу казку.

- Сьогодні я у ліс ходила, там Ведмедицю зустріла. Вона була дуже

засмучена, тому що її синочок Мишко захворів. У нього нежить, температура,

сильний кашель. Він дуже страждає, але відмовляється приймати будь-які

ліки. Як ви гадаєте, чи можемо ми якось допомогти ведмежій сімейці?

Можливо, існують інші ліки, солодкі і смачні? (Діти пригадують, що знають

про лікарські рослини:шипшину м яту липу, малину, калину).

- Які ліки можна приготувати з цих рослин? А чи допомагають мед, чай,

варення і відвар під час простуди? Вірно, вони знімають жар, лікують кашель,

хворе горло. Як ви гадаєте, подібні ліки сподобались би Мишкові? Може, ми

разом підемо в ліс і розкажемо Ведмедиці, як можна вилікувати Мишка?!

(Фізкультхвилинка)

По доріжці топ-топ,

Через річку стриб-стриб.

Під кущами нахиляємось,

Від комарів відбиваємось.

- Доброго дня вам, матінко-Ведмедице! Як себе почуває ваш Мишко? Йому

вже краще?

- Та що ви! Він зовсім знесилений. Лежить, не встає! Не знаю, що мені

робити!

- А ми з дітками пригадали, що лікуватися можна не лише пігулками, а й з

допомогою цілющих лікарських рослин.

(Далі Ведмедиця задає дітям запитання, а ті відповідають).

- А які рослини називають цілющими, лікарськими? (Липа, малина, калина;

вони ростуть в наших лісах і можуть лікувати).

- Які ліки можна виготовити з малини, калини, липи? (Мед, варення, чай,

відвар).

- Від яких хвороб вони допомагають? (Застуда, нежить, кашель, хворе

горло).

- А як саме приймають такі ліки? (Чай і відвар п’ють теплими, мед можна

додати в молоко, варення запивають теплим чаєм).

- Ви молодці, малята! Я обов’язково зварю липовий чай та малинове варення

Мишкові. А от що таке калина? Як вона виглядає? Щось я не пригадую такої

рослини! (Червоні ягідки на гілках, зелене листя).

- Багато є рослин із червоними ягідками і зеленим листям! Може, ви

намалюєте мені калину, тоді я точно впізнаю! Ось, Мишко колись малював

гілочки дерев, та не закінчив, захворів. Ви на цих гілочках намалюйте листя і

ягоди калини. Тільки пензликів у мене нема, тож малюйте руками! (Спільна

діяльність вихователя і дітей. На великому аркуші паперу з намальованими

гілками роблять зелені відбитки долоні – це листя, потім пальчиками

малюють червоні ягідки).

Ведмедиця: Ой, як гарно! Тепер я знаю, що таке калина! Такий кущ росте недалеко від нашої хати! Побіжу, назбираю ягід! Дякую вам, малята! До побачення!



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.