Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Команда супроводу дітей з особливими освітніми потребами

Інклюзивна освіта

Для кого: Дорослі

15.10.2021

201

39

0

Опис документу:

Презентацію підготовлено відповідно до Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженого наказом МОН
України від 08.06.2018 №609.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Команда супроводу дітей з особливими освітніми потребами Консультант Кам’янець-Подільського ЦПРПП Кучерява Ж. М.
Слайд № 1

Команда супроводу дітей з особливими освітніми потребами Консультант Кам’янець-Подільського ЦПРПП Кучерява Ж. М.

Підготовлено відповідно до Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі заг...
Слайд № 2

Підготовлено відповідно до Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженого наказом МОН України від 08.06.2018 №609.

Завдання команди супроводу
Слайд № 3

Завдання команди супроводу

Характеристики команди психолого-педагогічного супроводу Загальна відповідальність 4 Сумісне бачення 1 Відданість ідеї сумісної роботи 2 Взаємопов’...
Слайд № 4

Характеристики команди психолого-педагогічного супроводу Загальна відповідальність 4 Сумісне бачення 1 Відданість ідеї сумісної роботи 2 Взаємопов’язаність 3

Команда супроводу дитини з особливими освітніми потребами Батьки дитини з ООП. Практичний психолог; соціальний педагог; учитель-реабілітолог. 4 Дир...
Слайд № 5

Команда супроводу дитини з особливими освітніми потребами Батьки дитини з ООП. Практичний психолог; соціальний педагог; учитель-реабілітолог. 4 Директор ЗЗСО або завідуюча ЗДО. 1 Заступники директора або вихователь-методист. 2 Вихователь/учитель; асистент вихователя/вчителя. 3 5

Залучені фахівці Медичний працівник закладу освіти 1 Лікар 2 Асистент дитини 3 3 Спеціалісти системи соціального захисту населення або служби у спр...
Слайд № 6

Залучені фахівці Медичний працівник закладу освіти 1 Лікар 2 Асистент дитини 3 3 Спеціалісти системи соціального захисту населення або служби у справах дітей 4 4

Керівник ЗЗСО/ЗДО розподіляє функції між її учасниками призначає відповідального за координацію розроблення ІПР контролює виконання висновку інклюз...
Слайд № 7

Керівник ЗЗСО/ЗДО розподіляє функції між її учасниками призначає відповідального за координацію розроблення ІПР контролює виконання висновку інклюзивно-ресурсного центру залучає фахівців, зокрема фахівців ІРЦ, для надання послуг дітям з ООП контролює виконання учасниками Команди супроводу своїх функцій оцінює діяльність педагогічних працівників, які залучені до реалізації ІПР формує та організовує склад Команди супроводу дітей з ООП

оцінює спільно з директором діяльність педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР. залучає батьків дитини з ООП до розроблення і погодже...
Слайд № 8

оцінює спільно з директором діяльність педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР. залучає батьків дитини з ООП до розроблення і погодження ІПР; розробляє спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуальний навчальний план дитини з ООП; організовує спільно з директором роботу Команди супроводу; допомагає формувати склад Команди супроводу; Вихователь-методист/заступник директора: проводить моніторинг виконання ІПР;

Медична сестра інформує учасників Команди супроводу про стан здоров’я дитини та її психофізичні особливості; збирає додаткову інформацію від батькі...
Слайд № 9

Медична сестра інформує учасників Команди супроводу про стан здоров’я дитини та її психофізичні особливості; збирає додаткову інформацію від батьків, закладу охорони здоров’я щодо стану здоров’я дитини — за необхідністю.

Практичний психолог
Слайд № 10

Практичний психолог

Соціальний педагог
Слайд № 11

Соціальний педагог

Учитель-дефектолог надає корекційно-розвиткові послуги дитині з ООП; консультує батьків дитини з ООП. проводить моніторинг досягнень у відповідній ...
Слайд № 12

Учитель-дефектолог надає корекційно-розвиткові послуги дитині з ООП; консультує батьків дитини з ООП. проводить моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини; надає рекомендації педагогічним працівникам щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей під час освітньої роботи, технології досягнення кінцевих цілей, які визначені в ІПР, та застосовує адаптації/модифікації;

Вихователь/учитель: - бере участь у підготовці індивідуального освітнього плану дитини з ООП; - визначає спільно з іншими педагогічними працівникам...
Слайд № 13

Вихователь/учитель: - бере участь у підготовці індивідуального освітнього плану дитини з ООП; - визначає спільно з іншими педагогічними працівниками рівень досягнення кінцевих освітніх цілей, передбачених ІПP; - забезпечує освітній процес дитини з ООП відповідно до ІПP; - інформує учасників засідання Команди супроводу про особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби, результати виконання дитиною освітнього плану; створює належний мікроклімат у колективі; - надає інформацію батькам про стан засвоєння індивідуального освітнього плану дитиною з ООП.

Асистент вихователя/вчителя
Слайд № 14

Асистент вихователя/вчителя

Батьки дитини
Слайд № 15

Батьки дитини

Дякую за увагу!
Слайд № 16

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.