Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

ХУДОЖНЬО-ОСВІТНІЙ ПРОСТІР НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ

docx

Художня культура

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

17.06.2022

15

0

0

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Поняття «художньо-освітній простір» має три складові: «простір» як філософська категорія, згадуваний освітній простір та поняття художнього простору як складової інтегральної цілісності освітнього простору з уточненням змісту останнього відносно самого поняття художньої обдарованості та типу навчального закладу, в якому здобувають освіту обдаровані у мистецтві особистості.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.