« Казкова подорож до зимового лісу».

Опис документу:
уточнити уявлення дітей про пору року - зима; розширювати уявлення дітей про зовнішній вигляд і спосіб життя лісових звірів взимку (ведмідь, лисиця, заєць, вовк) : як пристосувалися до суворих умов (чим харчуються, як рятуються від холоду, від своїх ворогів); дати знання про те, яку допомогу надають люди лісовим звірам; викликати інтерес до диких тварин; збагачувати словниковий запас.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема заняття :

« Казкова подорож до зимового лісу».

Програмовий зміст : уточнити уявлення дітей про пору року - зима; розширювати уявлення дітей про зовнішній вигляд і спосіб життя лісових звірів взимку (ведмідь, лисиця, заєць, вовк) : як пристосувалися до суворих умов (чим харчуються, як рятуються від холоду, від своїх ворогів); дати знання про те, яку допомогу надають люди лісовим звірам; викликати інтерес до диких тварин; збагачувати словниковий запас; активізувати в мовленні назви тварин, розвивати пам'ять, спостережливість,мовленнєві вміння,розвивати у дітей почуття єдності , виховувати любов до рідної природи, до рідного краю.

Матеріали:

Матеріал виготовлений вихователем :

- Ілюстрації до казки «Колобок».

  • Матеріал для аплікацій.

Матеріал для ігрових прийомів : загадки, кошик с цукерками.

Матеріал :заготовки, клей, зелений папір, пензлики, серветки.

Попередня робота вихователя с дітьми:

Милування зимовою природою;Читання художніх творів про тварин;Розглядання ілюстрацій;Спостереження за змінами природи;

Читання творів: української народної казки « Пан Коцький»;

Г. Чубач « Вітер в лісі повіває…»; П. Воронько « В лісі є зелена хатка».

Дидактичні вправи та ігри: «Дикі тварини»; « Пори року» ; « Хто де живе і що їсть?» ; « Голоси тварин» ; « Впізнай по сліду».

Бесіди , ігри.

Хід заняття.

І. Вступна частина

Сонечко встало,

Іде новий день.

Шановні гості

Усім: «Добрий день!»

Всі збирайтеся скоріш,

Казка нас чекає.

Сіли, дітки, всі тихенько,

Вже розпочинаємо.

(на дошці викласти ілюстрації до казки «колобок»)

- Жили-були дід та баба. Й захотіли вони взимку колобок спекти. Вийшов колобок гарний та рум’яний. Вирішила баба колобок остудити. Відкрила віконце, поклала на підвіконня, а колобок стриб – і покотився.

- Хата діда й баби стояла поруч з лісом. Вирішив колобок до лісу помандрувати. Котиться, красою зимового лісу милується, ще й пісеньку співає. Пригадайте, яку пісеньку співав колобок?

Діти співають пісеньку, приспівують.

- Малята, ходімо за Колобком.

ІІ Основна частина

Зупиняється колобок на галявині зимового лісу.

  • Дивиться Колобок – у лісі все біле: і дерева, і кущі, і земля.

  • Чому? Розкажіть Колобку.

  • Так, правильно, взимку ліс голий стоїть,без листя усе вкрито білою ковдрою зі снігу. Прислухайтесь .( Звучить аудіо запис звуків зимового лісу).

  • Малята ,що ви почули?( Відповіді дітей)

  • Так вітер шумить на верхівках дерев. Рипить під ногами сніг.

  • А хто це в зеленій шубці нас зустрічає? (Ялинка)

  • Чи змінює ялинка своє вбрання? Що на гілочках ялинки? Якого кольору голочки?

  • Котиться колобок зимовим лісом, а на зустріч йому зайчик

Покажіть будь – ласка як тремтять у зайчика вушка, як він стрибає.

( Діти імітують рухи зайця).

  • Якого кольору шубка у зайчика? (Біла)

  • А якою була влітку? (Сіра)

  • Для чого зайчик змінює свою шубку?

  • Узимку зайчик змінює свою шубку, щоб вовчик не помітив його на снігу.

Фізкультхвилинка «Зайчик сіренький»
Стоїть зайчик сіренький
І вушками ворушить.
Ось так, ось так.
Зайчику холодно стояти
Треба лапки погріти.
Ось так, ось так.
Зайчику холодно стояти
Треба трішки поскакати.

Ось так, ось так.

  • Зима дуже важкий час для життя зайчика давайте залишимо йому подаруночок.

  • Покотився колобок далі по дорозі. А на зустріч йому звір якого впізнаєте, якщо відгадаєте загадку. Слухайте уважно:

Сірий зубастий,

Лісом блукає,

Їжу шукає. ( Вовк)

  • Так це вовк.

  • Наш вовк дуже голодний, і хоче їсти сніг. Як ви думаєте чи правильно він робить?

  • Чому не можна їсти сніг?

  • Давайте й вовчикові залишимо подаруночок, щоб він подобрішав, і не їв холодного снігу.

Покотився колобок дорогою.

А там спить ведмедик у своєму барлогу.

Хоч у нього шуба є,

Та як холод настає,

Він тоді не їсть, не п'є,

І не ходить не гуляє,

а у барліг свій спать лягає. ( ведмідь)

Покотився колобок далі по дорозі, а на зустріч йому лисичка.

В темнім лісі проживає,

довгий хвіст пухнастий має,

їй на місці не сидиться

а звуть її лисиця.

  • Лисичка мені сказала на вушко, що хоче з’їсти нашого друга колобка. Чи дозволимо ми їй це зробити?

  • Ні! Колобок наш друг, від допоміг нам побачити ознаки зими.

  • Малята, давайте й лисичці залишимо гостинця і вона не з’їсть нашого друга.

Колобок дуже вдячний на що ми сьогодні з ним подорожували до зимового лісу, але йому час повертатися до своєї казочки, нам до нашого садочка.

Ось ми і повернулися до дитячого садка. Кого зі звірів ми зустріли в лісі?

( відповіді дітей)

Діти, вам сподобалося у лісі (так) . Тож давайте зробимо ліс у нас в групі. Зараз ми зробимо з паперу дерева – ялинки і у нас буде свій ліс.

- Діти, давайте розглянемо, як правильно складається дерево?

Так, нам допоможуть геометричні фігури у формі трикутника.

Діти спочатку викладають, а потім наклеюють на ялинку.

ІІІ Заключна частина

Молодці,діти, гарний ви зробили ялинковий ліс.

Виставка дитячих робіт.

  • А де ми з вами сьогодні побували?

  • А кого ми зустріли?

Діти, коли ми були в лісі, зайчик подарував мені кошик. Давайте подивимося , що в ньому знаходиться .

Що потрібно сказати зайчикові.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
2
міс.
0
1
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!