і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Катендарно-тематичне планування. 6 клас

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

4

уроку

Дата

Підтема

Фонетичний матеріал

Граматичний

матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

Я, моя родина, мої друзі

1

Я, моя родина, мої друзі

The poem “It is the first of September”

(p. 8)

is going

is situated.

to present with, wish you “Good luck”, as usual, and what about you? I am in a good mood. I don’t like it when

to be situated,

p.8, 10 The Prompts

В.1 с. 7,

в. 4а) с. 8

В. 2 с.10

В.1 с. 7,

в. 4а) с. 8

В. 1 а) с.9

В. 2 с. 7,

в. 5 с. 8,

в.6 с. 9

В. 1 b) с.10

Запис нової лексики

в. 4 b) та 5

с. 8 (І);

в.1 с. 32 (ІІ)

в. 2 с. 10 (І);

2

Літній відпочинок з друзями та родиною

The poemSummer” (p. 13)

В. 3 с. 10,

to have a lot of fun, outdoors,

p.11 The Prompts

go in for sports, go boating

В.а), с. 12

Мовленнє-вий матеріал уроку

В. 3 с. 10,

в. 4 а) с. 11

В.5 с. 12,

Запис нової лексики

В.6b),с. 13 (І);

+ В.2 с.32(ІІ)

3

Моя сім’я

та я

The poemSome Fun” (p. 184)

Повторення Present Indefinite

Ативізація ви-вченої лексики

В.6b),с. 13,

В.1а) с.14

В.1а) с.14

В.2 с.13

В.1b) с.14

В.2 с.14 (І);

+ в.3 с. 32 (ІІ)

4

Моя родина

The poemSome Fun” (p. 184)

The poem “Do you want to be a doctor?”(p.16)

Тренування

Present Indefinite

Використання вивченого граматичного матеріалу

В.3 с. 15

To recite,

To perform a play

в.3 а,b) с. 32

Мовленнє-вий матеріал уроку

В.2 с.14,

В.5 с. 16

В.6 с. 16,

В.7 с. 17

в.3 b) с. 32

В.6 с. 16 (І),

Розповідь про омріяну професію (І);

5

Світ навколо нас

В.1a,b) c.18

Questions in Present Simple

В.1 c.18

В.5 c.20

В.7 c.20

В.3 c.19

В.5 c.20

В.1 c.18

В.2,4 c.19

В.7 c.20

В.6 c.20

Вивчити нову лексику та

в.7 c.20 (І);

+ в.1 с. 32 (ІІ)

6

Моя сім’я

В. 1 с. 21

Повторення парадигми to be в

Present Simple,

neither…nor

To be very spit of one’s mum,

повторити назви шкільних речей

В.2 с. 22

В. 1 с. 21

В.3 с. 22

В.4 с. 23

В.5 с. 23

В. 6,7 с. 24 (І)

В. 2,3 с. 32(ІІ)

7

Опис моїх друзів

В. 1 с. 28

Активізація вивченого граматичного матеріалу

Повторення множини іменника

слова жирним шрифтом на

с. 25-28

слова жирним шрифтом на

с. 30-31

В. 1, 3 с. 25

В. 4 с. 25

Мовленнєвий матеріал уроку

В.5, 7 с. 27

В. 3b) с. 29

В. 1 с. 30

Вивчити нову лексику та

в.7 с. 27(І);

В.2,3 с.31 (І);

В. 4 с. 33 (ІІ)

8

Розваги в моїй родині

В. 1 с. 28

Заперечні речення в Present Simple

слова жирним шрифтом на

с. 31-32

В. 1 с. 31

В.2,3 с.31

В. 4 с. 33

Мовленнєвий матеріал уроку

В. 1 с. 28

Підготува-тись до проектної роботи (І,ІІ)

9

Я, моя сім’я і друзі

Проекта робота

Використання вивченого граматичного матеріалу

Використання вивченого лексичного матеріалу

Мовленнє-вий матеріал уроку

Усна презентація проекту

Написання статті до шкільної стінгазеті

Повторити вивчений матеріал по темі (І,ІІ)

10

Я, моя сім’я і друзі

Повторити вивчений матеріал

Харчування

11

Харчування

Повторення множини іменника

В.1с) с. 34

В.1 с. 34

В.1 с. 34

Мовленнє-вий матеріал уроку

В. 2, 3 с. 36

В.1 с. 34

Вивчити нову лексику та в. 4 с. 36 (І);

в.1 с. 37 (ІІ)

12

У саду та на городі

Опрацювання звуків, які дає буквосполучення th

Звороти

There is/there are.

Some/any.

Much

Тренування лексики попе-реднього уроку

+ grow (grew, grown)

В.2 с. 37

В.1 с. 37

В.1, 3 с. 37

Записати приклади з there is/there are та

some/any.

В.5а,b)с.39,(І)

В. 6,7 с.39 I)

13

Овочі. Здорове харчування

Повторити ступені порівняння прикметників.

В.6 с. 42

слова жирним шрифтом на

с.41-43

В.1 с. 40

В. 3 с. 41

В.2, 3 с. 41

В. 2а) с. 45

В.6 с.42,

в. 7 с.43 (І);

усна розпо-відь про їжу(ІI)

14

Фрукти та овочі. Здорове харчування

Questions in Present Simple

В.3 с. 46

Активізація лексики попе-редніх уроків

В.2 с. 44

Мовленнє-вий матеріал уроку

Розповіді про їжу

В.3 с. 46

В. 1 с. 44

(напамять)(І);

В. 2 с. 47 (ІІ)

15

Здорове харчування

Present Simple

В. 3 с. 45

Мовленнєвий матеріал уроку

Розповіді про їжу

Підготувати проект про улюблену їжу

16

Моя улюблена їжа

Заперечні речення в Present Simple

В. 2с) с. 45

Використання лексики попе-редніх уроків

В. 1 с. 46

Мовленнє-вий матеріал уроку

В. 4 с. 48

В.5 с. 48 (І);

Підготувати проект про улюблену їжу

17

Моя улюблена їжа

Проекта робота

Використання вивченого граматичного матеріалу

Використання вивченого лексичного матеріалу

Індивідуальні завдання

Мовленнє-вий матеріал уроку

Індивідуальні завдання

Написання

статті до журналу

«Юний садівник»

В. 3 с. 48 (І);

В.4 с. 48 (ІІ)

18

Харчування

Контроль

вивченого граматичного матеріалу

Контроль

вивченого лексичного матеріалу

Статті до журналу

«Юний садівник»

Контроль аудіювання

Тест 3

Індивідуальні завдання

(І,ІІ)

Шкільне життя

19

Шкільне життя

The songThis is the way…”(p.49)

The poem “I am counting to ten”

(p.55)

Present Simple

Present Continuous

В. 1 с. 49

В. 4 с. 51

В.2 с. 49

в.3 с.50

В. 5 с. 51

В.2 с. 53

Мовленнєвий матеріал уроку

В.3а) с. 53

Індивідуальні завдання

В. 4 с. 51

В.3b) с. 53

Розповідь про свій режим дня

В.1 с. 53

(письмово)

В.3а) с. 53

(письмово)

В.4а) с. 54

(письмово)

В. 2 b) c. 64

В.1 с. 67 (І);

Розповідь про свій режим дня (ІІ)

20

Робочі та вихідні дні

The poem “Mind the clock” (p.66)

Present Continuous

(запитальна форма)

В. 6 с. 52

Мовленнє-вий матеріал уроку

Розповідь про свій розпоря-док дня

В.4 b) с.54 (письмово) (I);

в.5 с. 55 (ІІ)

21

Шкільні предмети

The poem “Tick-tock”2,4) (p.66)

Present Continuous

(заперечна форма)

В. 1 с. 57

В. 1 b), 2 с. 58

Мовленнє-вий матеріал

The poem “I am counting to ten”

В.1 с. 64

В.5b) с. 68 та підготуватись до словниково-го диктанту (І);

В.2 с. 58

(усно) (ІІ)

22

На уроці англійської мови

The poem ”Breakfast in the morning” (p.66)

Використання вивченого граматичного матеріалу

Vocabulary on p.63

В. 1 с. 62

Мовленнє-вий матеріал уроку

Розповідь про урок англійсь-кої мови,

В.3,4 с.59

В. 2 c) c. 64 Словниковий диктант

“School subjects”

В. 2,3 с. 63 (І);

В. 6 с. 60 (ІІ)

23

Режим. Мій день

The poemBreakfast in the morning” (p.66)

Контроль

вивченого граматичного матеріалу

Контроль

вивченого лексичного матеріалу

Тест 4

Контроль аудіювання

В. 6 с. 60

The poem ”Breakfast in the morning” (p.66)

Тест 4

в.2 c.66 (I);

в.5а) с. 68 (ІІ)

24

Мій робочий день

В. 1 b) с. 69

В.3 с. 71

В. 1 с. 69

В. 1 а) с. 69

Презентація постера “My Working Day” В.2 с. 70

В. 4 с. 71

Вивчити нову лексику та в.1 c.83 (I);

+ В.5 c.71 (II)

25

Меблі та шкільні предмети

The poem “Cats sleep everywhere” (p.85)

Present Continuous

(Ex.1,2 р.73)

Present Continuous

Тренування лексики попереднього уроку

В.5 с. 78

В.4 с. 74

В. 5 b) с.74

Мовленнєвий матеріал уроку

В.6,7 с. 72

в. 7 с. 75

В. 5 а) с.74

Диктант-переклад

(в.3 с. 71)

В. 5 b) с.74,

в. 1 с. 86 (I);

В. 3 с. 86 (І);

26

Моя школа

The poem “Cats sleep everywhere” (p.85)

Present Continuous

В. 1а) с. 76

В.2 с. 77

В.3 с. 78

В.6 с. 79

The poem “Cats sleep everywhere”

Описати свою школу (8 речень) (І);

Розповідати про свою школу (ІІ)

27

Класна кімната

Present Continuous

Повторити лексику по темі уроку

В. 1-3 c.80-82

Мовленнє-вий матеріал уроку

в.7 c. 79

в.2 с. 86

В.4 с. 78

В.5 с. 87 (І);

+ в.2 с. 86 (ІІ)

28

Контроль навичок

аудіювання

Тест контролю аудіювання

Повторити вивчений матеріал

29

Контроль навичок

говоріння

Ситуативні завдання для контролю говоріння

Повторити вивчений матеріал

30

Контроль навичок

читання

Тест контролю

читання

Повторити вивчений матеріал

31

Контроль навичок

письма

Повторити вивчений матеріал

32

Шкільне життя

Дата

Тема/ підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примітка

Лексика

Граматика

Аудіюван-ня

Читання

Письмо

Говоріння

ІІ семестр

Свята і традиції: Україна, Велика Британія

Свята і традиції: Україна, Велика Британія

Anyway, coast, topsy – turvy, arrive, chimney, baggy, turkey, excuse, gettogether

Теперішній неозначений час

Пісня

текст про Різдво

Завдання до тексту для читання

Скласти речення з новими словами

— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

  • розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;

  • розвивати здатність представляти культуру рідної країни;

  • брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.

Ласкаво просимо до України

Відносні займенники у підрядному реченні

Текст для читання «Подорожуючи Україною»

Вправи на листочках

Діалог

Вивчити прислів’я та нові слова

Традиції українців

large, rich, beautiful, sovereign , border, Independence Day, chestnut, Motherland,

Роздатковий матеріал

Роздатковий матеріал

Кросворд, роздатковий матеріал

Велика Британія

Languages, mountains, anthem, monarchy, rule.

Текст «Welcome to London»

Текст для читання

Роздатковий матеріал

Діалоги

Переказувати текст про Лондон

Традиції британців

Customs, shamrock, emblem, Trinity, daffodil, church

Текст для читання

Роздатковий матеріал

Вивчити діалог, зробити ілюстрацію «Частини Британії»

Свята в Україні та Великобританії

Впр 1 ст 88

Впр 1 ст 88

Вивчити розповідь на ст. 88

Улюблені свята

Впр 5 ст 90

Спеціальні питання

Впр 3 ст 89-90

Впр 6 ст 91

Впр 5 ст 90

Впр 5 ст 90 – вивчити

Свята та традиції

Неправильні дієслова

Минулий неозначений час, теперішній неозначений час

Впр 1 ст 92

Впр 2 ст 92

Впр 2 ст 93

Впр 6 ст 94

Впр 4 ст 93

Впр 7 ст 95, вивчити неправильні дієслова

Свята і традиції: Україна, Велика Британія

Впр 3,4 ст 108-109

Повторити вивчений матеріал.

Людина

Дата

Тема/ підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примітка

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

Говоріння

—розвивати інтерес до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

  • розуміти особливості стилю життя зарубіжних однолітків;

розвивати

здатність представляти

культуру

рідної країни;

  • брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку.

Людина

Впр 1 ст 110

Прикметники

Впр 1, 3 ст 110-112

Впр 6 ст 113

Людина

Впр 4 ст 65

Прикметники

Впр 1 ст 64

Впр 1 ст 64

Впр 5,6 ст 65

Впр 2,3 ст 65

Впр 7 ст 65

Космік кідс, розділ 8

Частини тіла

Теперішній неозначений час

Впр 1 ст 70

Впр 3, 4, 5 ст 70

Скласти опис свого друга

Космік кідс, розділ 8

Опис людини

Минулий неозначений час

Впр 1, 3 ст 71

Впр 2 ст 71

Космік кідс, розділ 8

Лікарські засоби та захворювання

Впр 1 ст. 36

Впр 1 ст. 36

Впр 2 ст 36

Вивчити текст на ст. 36

Космік кідс, розділ 4

Відвідування лікаря

Впр 4 ст 37

Впр 6 ст 37

Впр 5 ст 37

Космік кідс, розділ 4

Звички здорового способу життя

Впр 1 ст 58

Впр 2,3 ст 58

Впр 1 ст 58

Скласти розповідь за зразком впр 1 ст 58

Оксфорд 1 СБ

Людина

Впр 1,2,3,4 ст 36

Повторити вивчений матеріал

Оксфорд 1 ВБ

Природа

Тема/ підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примітка

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

Говоріння

Природа

Впр 1 ст 166, weather

Впр 3 ст 167

Впр 4 ст 167

Вивчити нові слова, вивч впр 1 ст 166

— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;

формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати

Природні явища

Впр 5 ст 167

Порядкові та кількісні числівники

Впр 5 ст 167, Впр 1 ст 170

Впр 7 ст 169

Впр 2 ст 171

Впр 2 ст 171

Природа

Much, many, Порядкові та кількісні числівники

Впр 3 ст 172, Впр 4 ст 172

Впр 7 ст 174

Впр 5 ст 173

Кліматичні явища

Впр 1 ст 178

Впр 2 ст 179

Впр 3 ст 180

Подорожуємо і досліджуємо клімат

Теперішній тривалий час

Впр 1 ст 68

Впр 3 ст 69

Впр 1, 2 ст 69

Переказати розповідь на ст. 68

Осфорд СБ

Погода в інших країнах

Впр 1 ст 72

Теперішній тривалий час

Впр 3 ст 72

Впр 2 ст 72

Впр 4 ст 72

Підготуватись до диктанту

Осфорд СБ

Природа

Впр 1,2,3 ст 181

Повторити вивчений матеріал.

Відпочинок і дозвілля

Тема/ підтема

Лінгвістичні компетенції

Види мовленнєвої діяльності

Д.З

СКК

Примітка

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

Говоріння

Відпочинок і дозвілля

Впр 1ст 38

Впр 2 ст 38

Впр 2 ст 39

Впр 3 ст 38

Впр 3 ст 39

Скласти розповідь про себе за зразком впр 2 ст 39

розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;

формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати

Оксфорд

Види спорту

Впр 1 ст 30

Впр 1 ст 31

Впр 3 ст 30

Впр 2 ст 31

Вивчити впр 1 ст 31

Оксфорд

Контроль читання

Текст 1 ст 40

Повторити вивчений матеріал

Оксфорд

Контроль письма

Займенники.

Теп. неознач., теп. тривалий,

мин.неознач.

Підготува-тись до контролю аудіювання

Контроль аудіювання

Підготува-тись до контролю усного мовлення

Контроль усного мовлення

Повторити вивчений матеріал.

Мій вільний час. Види дозвілля.

Впр 2 ст 32

Впр 1 ст 32

Впр 3 ст 32

Повторити вивчений матеріал.

Оксфорд

Відпочинок і дозвілля. Підсумковий урок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
до підручника Сірик, англійська як 2 іноземна
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    6741
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    OL331826
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання