картки з природознавства для 4 класу. Розділ 2 "План і карта"

Опис документу:
Дидактичні картки містять завдання. які будуть цікавими для учнів під час вивчення розділу "План і карта". Матеріал можна використовувати на уроці як для індивідуального опитування, так і для роботи в групах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Картка 1 План і карта

Прізвище, імя___________________________________________________________

  1. Уважно роздивись репродукції картин і виконай завдання

  1. Зєднай лінією репродукцію картини з відповідним умовним позначенням

  2. Створи власний малюнок, якому відповідатиме зайвий умовний знак

  1. Зєднай стрілочкою слово і його значення

Лінія, по якій небо ніби сходиться із Землею

Ліні Простір Землі, який можна охопити очима

  1. Уважно роздивись світлини краєвидів.

Познач V відкриту місцевість.

Картка 6 План і карта

Прізвище, імя_______________________________________________________

  1. Дітям потрібно визначити основні та проміжні сторони горизонту. Допоможи їм справитись із завданням?

Основні сторони горизонту Проміжні сторони горизонту

  1. За допомогою компасу визначте, де в класі основні сторони горизонту. У якій стороні розташована дошка, двері, вікна?

  1. Учні підготували виставку фотосвітлин «Світ професій». Познач V людям яких професій необхідне вміння визначати сторони горизонту

  1. Роздивись малюнки і склади розповідь про те, як орієнтуватися на місцевості без компасу

Картка 7 План і карта

Прізвище, імя___________________________________________________

  1. На екскурсію до озера туристи спочатку йшли на південь, потім на захід, далі – на південний захід. Визначте, у якому напрямку юні дослідники повертатимуться назад.

Обери правильну відповідь та накресли схему маршруту.

Варіанти відповіді:

А – на південний захід

Б – на північний захід

В – на північний схід

  1. Роздивись малюнок і виконай завдання. Визнач, у якому напрямку потрібно рухатись туристам, щоб потрапити від озера до будиночка лісника.

Обери правильну відповідь:

А – ПдСх

Б –ПнЗх

В – Пн

  1. Вкажи напрямок, яким вони повертатимуться назад до озера______________.

  1. Уважно роздивись карту острова. Допоможи юним мандрівникам за допомогою компасу віднайти заховані піратами скарби. Для цього тобі необхідно відновити записи, які були знищені водою:

«….опинившись на острові, пройди

250 кроків на_____________,

потім відрахуй 180 кроків на ____________, поверни на _____________і ще пройди 278 кроків і починай копати. Якщо зробиш все вірно, отримаєш скарби…»

  1. Уяви себе піратом. Спробуй намалювати власну карту острова та «заховати» на ній скарби. Пограй у гру зі своїми друзями.

Картка 8 План і карта

Прізвище, імя___________________________________________________

  1. Роздивись зображення і виконай завдання

Мал.1 Мал.2

  1. З’єднай стрілочкою малюнок із планом, який йому відповідає

  2. Роздивись план місцевості. Розкажи, що на ньому зображено.

  1. Допоможи Миколці прочитати незвичайного листа, якого він отримав від свого товариша.

  1. Склади подібну розповідь про свій літній відпочинок, запропонуй сусіду(сусідці) по парті її прочитати.

Картка 9 План і карта

Прізвище, імя______________________________________

  1. Роздивися план місцевості і виконай завдання

  1. Яку відстань подолають велосипедисти від села Вишневе до села Калинівка, якщо будуть їхати ґрунтовою дорогою?

  2. Чи зможуть вони потрапити потім з Калинівки до Соснівки, а з Соснівки – в село Яблуневе, якщо оберуть коротший шлях? Відповідь обґрунтуй.

  3. За поданим планом і масштабом потрібно було визначити дійсні розміри плодового саду.

(Масштаб плану: 1см – 20 м)

6 см

1 см

Чи справився Миколка із завданням?

Виконай власні обчислення :

довжина ділянки________________

ширина ділянки__________________

  1. Познач на плані спортивний майданчик, який простягається із заходу на схід на 400 м, а з півночі на південь на 800 м. Обери такий масштаб, щоб план спортивного майданчика помістився на аркуші зошита.

Картка 10 План і карта

Прізвище, імя____________________________________

  1. Учням потрібно було дати визначення певним термінам. Познач стрілочкою, хто на яке питання відповідав, якщо кожен справився із роботою на «відмінно».

  1. Порівняй план і карту

СПІЛЬНЕ

ВІДМІННЕ

  1. Петрик намалював малюнок і підписав його. Чи погоджуєшся ти з хлопчиком?

Чого на малюнку не вистачає? Що забув зобразити Петрик? Домалюй.

4. Роздивись зображення предметів. Обведи червоним кольором ті з них, які на плані матимуть вигляд прямокутника

Картка 11 План і карта
Прізвище, імя____________________________________

На уроці природознавства діти працювали із контурною картою України. Наталя буде зображувати низовини та підвищення, а Миколка річки та моря.

Роздивись малюнок і виконай завдання.

1. З’єднай стрілочками, які олівці візьме Наталя, а якими скористається Миколка.

  1. Який олівець зайвий? Що на карті зображують цим кольором?

Виконай малюнок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
5
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!