Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

картки з природознавства для 4 класу до розділу "Всесвіт і Сонячна система"

Дидактичні матеріали

Для кого: 4 Клас

11.10.2019

1859

34

0

Опис документу:
Картки із завданнями призначені для формування в учнів 4 класу складників природознавчої компетентності. Їх зміст розроблено відповідно до вимог чинної навчальної програми з природознавства. Складність та обсяг завдань дає можливість організовувати роботу з дітьми як індивідуально, так і в парах (групах). здійснюючи таким чином диференційований підхід. Пропонований дидактичний матеріал може бути використаний при створенні навчальних проектів та інших форм позакласної роботи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Картка 1 Всесвіт і Сонячна система

Прізвище, імя___________________________________________________________

  1. Як ти вважаєш, хто з дітей дав більш поширену відповідь на питання вчителя : Що таке навколишній світ?

Обґрунтуй свою відповідь.


  1. Яке значення має нежива природа для життя людей, тварин, рослин і т.д.

  2. Попрацюйте в парі. Наведіть приклади впливу людини на природу та природи на людину.

  1. Користуючись малюнками, склади власну розповідь про те, як в давнину люди уявляли Землю і Всесвіт

  1. Малий Звіздар розповідав учням про Всесвіт. Доповни розповідь словами із довідки.

Всесвіт – це космічний простір і все, що його заповнює: ___________тіла, газ, пил. Всесвіт це сукупність ____________і простір між ними. Планета Земля частина ___________.

Слова для довідки: галактик , небесні, Всесвіту

Картка 2 Всесвіт і Сонячна система

Прізвище, імя____________________________________________

Роздивися малюнок і виконай завдання

  1. Запиши назви планет Сонячної системи, починаючи з першої від Сонця.

__________________________________________________________________________

  1. Що ти можеш розповісти про третю від Сонця планету?

  2. Яке з наведених нижче небесних тіл добре видно із Землі? Обведи його назву червоним кольором.

Сатурн, Земля, Юпітер, Місяць, Венера, Плутон, Марс, Нептун, Уран.

  1. До тижня Космосу учні підготували виставку фотосвітлин, але забули їх підписати. Допоможи екскурсоводам правильно дібрати відповідні підписи

_____________________ ______________________ ____________________

Метеорит, галактика, астероїд, комета

  1. Обведи ту світлину, про яку говорять: за рік на Землю їх падає майже 2000. Вони вдаряються об поверхню Землі з величезною силою, унаслідок чого відбувається вибух. На місці падіння може утворюватись впадина округлої форми.

  2. Розглянь збільшувальні прилади для вивчення природи. Познач ті з них, якими доцільно буде скористатися, щоб роздивитись нічне небо

Картка 3 Всесвіт і Сонячна система

Прізвище, імя____________________________________________________

  1. Відгадай загадки, які загадав Звіздар.

Тепло дивиться на нас Нічне небо прикрашають,

Особливо в літній час. Мерехтять вони, палають.

Це без нього ніч чорніє, Безліч складено казок

А при ньому день біліє. Про красунь нічних…________

_________________

Буває кругленький,

З ріжками буває,

Вночі його видно,

А вдень він зникає.

_________________

  1. Запиши відгадки

  2. Познач V загадку про природний супутник Землі

  3. Уважно роздивись зображення зоряного неба. Чи правильно Миколка позначив назви сузір’їв та зір

5. Виправ помилки,

які допустив Миколка._______________________________________________________

6.Роздивись малюнок і запиши назву природного явища, яке спостерігають діти.

Чи доводилось тобі спостерігати подібне?

_____________________________________

_____________________________________

Картка 4 Всесвіт і Сонячна система

Прізвище, імя____________________________________________________

  1. Чому поверхня планети Земля нагрівається нерівномірно:

А) має форму кулі

Б) має нахил

В) перебуває у русі

2. Позначте теплові пояси Землі

3.Запиши назву теплового поясу, у якому ти проживаєш___________________

___________________________________________________________________

4. Уяви, що ти потрапив на Місяць. Чи спостерігатимеш, перебуваючи там, такі природні явища як вітер, хмари, дощ, сніг, веселку? Обґрунтуй свою відповідь.

_____________________________________________

_____________________________________________

5.Як ти вважаєш?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.