і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Картка вчителя: Використання квестів при вивченні біології.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Використання квестів при вивченні біології.

Шабатюк Оксана Вікторівна

Вчитель біології та екології, спеціаліст І категорії

Запорізька спеціалізована школа №100 І-ІІІ ступені

Директор: Доновський Сергій Миколайович

Адреса школи: Ладозька 2а

Тел..: 0689949273

Email: mavpa-07@mail.ru

Провідна педагогічна ідея досліду

Наданий досвід роботи вчителя висвітлює впровадження квестів як один із методів проектної діяльності. Саме з його допомогою вчитель може не тільки перевірити засвоєння вивченого матеріалу, а й провести корекцію отриманих знань.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Останнім часом у дітей відсутня мотивація навчання. Їх не мотивує ні оцінка, ні заохочення. Щоб, хоч якось зацікавити дітей у навчанні, вчителю все частіше приходиться звертатися до інтерактивних технологій.

Саме метод проектів допомагає вчителю в цій ситуації. І як один з різновидів цієї діяльності я розглядаю гру квест.

Науково-теоретична база досвіду

Питання, що стосуються квест-технологій, розглядалися Берні Доджем та Томом Матром, В.В. Шмідт, викладачем ЗОІППО Сокіл І.М..

Стисла анотація досвіду

Для перевірки вивчених знань та виявлення пробелів в їх засвоєнні я використовую після вивчення теми гру-квест. Під час її проведення учні показують елементарні знання з вивченого розділу, бачуть в яких питаннях вони відстають від інших, підсвідомо запам’ятовують те, що не знали, згадують інформацію, що вважали забутою, вчаться знаходити разом вірну відповідь, при цьому дослухаючись один до одного, грамотно висловлювати свої думки і доказувати свою правоту.

Ця гра заохочує для подальшого вивчення матеріалу зі шкільної програми з предмету для того, щоб брати участь у наступних змаганнях. Вона залучає школярів середнього рівня навчання, дозволяє відчувати себе на рівні з учнями більш високого рівня досягнення. Для деяких стає допоміжним повштохом для пошуку матеріалу в різних джерелах.

Результативність впровадження досвіду

Мною були, протягом двох років, проведені дослідження, метою яких було вивчення розвитку зацікавленості учнів в вивченні біології.

Я дійшла висновку, що ігрова діяльність дає свої позитивні результати в будь-якому віці. Доводить, що використовування проекту Квест зацікавлює учнів і дає змогу покращувати знання для участі в подальших іграх.

Досліджувалися наступні питання: становлення самооцінки діяльності й навченості; зацікавленість в вивченні предмету; уміння працювати в команді, чути один одного; розвиток екологічного, етичного, патріотичного і морального виховання.

На основі отриманих результатів я дійшла висновку, що використовувати квести потрібно і надалі, для чого можна об’єднувати учнів різних класів.

Репрезентація досвіду

Проблема проектів-квестів викликає зацікавленість у вчителів біології, району, області. В цьому я переконалась на засіданнях методичного об’єднання, присвячених даній темі.

Посилання на матеріал teacherjournal/in.ua/shkilni-predmeti/biologiya/1393-shabatuk1

teacherjournal/in.ua/shkilni-predmeti/biologiya/1268-shabatuk80

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Біологія
  • Тип
    Наукова робота
  • Переглядів
    86
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    BN006776
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь