Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Картка психологічного супроводу адаптації дошкільника

Психологія

30.03.2020

1089

92

1

Опис документу:
Зразок ведення карток адаптації дошкільників. Показники адаптації: емоційний стан, комунікабельність, сон, апетит. Дата спостереження за тижнями. Результатів адаптаційного періоду. Підпис практичного психолога.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

З а т в е р д ж у ю

Директор ясла-садка № 4

Луданик С.І. ___________

Група_____________________________________________

Вихователь ________________________________________

Розробила

практичний психолог

Семко Віра Григорівна

Городня, 2019 рік

Умовні позначки

Емоційний стан

(+ +) – має адекватний емоційний стан протягом усього перебування в ДНЗ;

(+) – плаче під час прощання з батьками, але швидко заспокоюється;

(+/-) – має змінний емоційний стан;

(-) – постійно плаче, важко заспокоюється.

Комунікабельність

(+ +) – виявляє цікавість до дітей та вихователів;

(+/-) – спілкується ситуативно, за потреби просить допомогу;

(-) – уникає контакту з дітьми.

Сон

(+ +) – засинає швидко, сон міцний;

(+) – дозволяє себе заколисати, сон тривалий;

(+/-) – довго засинає, сон нетривалий;

(-) – не спить.

Апетит

(+ +) – добрий, зїдає все;

(+) – апетит нормальний, дозволяє себе нагодувати;

(+/-) – вибірковий апетит не дозволяє себе нагодувати;

(-) - не

Картка адаптації дошкільника

П І дитини _______________________________________________

Вік ________ Дата зарахування до ясла-садка _______________

Дата спостереження

(за тижнями)

Показники адаптації

Перший

Емоційний стан

Комунікабельність

Сон

Апетит

П.

В.

С.

Ч.

П.

Другий

П.

В.

С.

Ч.

П.

Третій

П.

В.

С.

Ч.

П.

Четвертий

П.

В.

С.

Ч.

П.

Пятий

Шостий

Сьомий

Восьмий

Результат адаптаційного періоду_____________________________________________________________________________________________________________

Практичний психолог В.Г. Семко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.