! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Календарно-тематичний план з фізики для 9 класу

Опис документу:
Календарно-тематичний план з фізики для 9 класу 1 семестр Програма: навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти) Підручник: В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, Харків: Ранок, 2017 № з/п \Тема уроку Дата Розділ І. МАГНІТНЕ ПОЛЕ 1 Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле 2 Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі 3 Магнітне поле струму

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарно-тематичний план з фізики для 9 класу

1 семестр

Програма: навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)

Підручник: В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, Харків: Ранок, 2017

№ з/п

Тема уроку

Дата

Розділ І. МАГНІТНЕ ПОЛЕ

1

Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле

2

Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі

3

Магнітне поле струму. Правило свердлика

4

Сила Ампера

5

Розв'язування задач

6

Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера

7

Електромагніти та їх застосування

8

Розв'язування задач

9

Інструктаж з Т. Б. Лабораторна робота № 1. Складання та випробування електромагніту

10

Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець

11

Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм

12

Розв'язування задач

13

Інструктаж з Т. Б. Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції

14

Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

15

Контрольна робота № 1 з теми «Магнітне поле»

16

Захист учнівських проектів

Розділ ІІ. СВІТЛОВІ ЯВИЩА

17

Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла

18

Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення

19

Розв'язування задач

20

Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало

21

Розв'язування задач

22

Інструктаж з Т. Б. Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала

23

Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла

24

Розв'язування задач

25

Інструктаж з Т. Б. Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла

26

Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів

27

Лінзи. Оптична сила лінзи

28

Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи

29

Розв'язування задач

30

Інструктаж з Т. Б. Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи

31

Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція

32

Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

33

Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища»

34

Захист учнівських проектів

Розділ III. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ

35

Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі

36

Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук

37

Інструктаж з Т. Б. Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів

38

Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі

39

Шкала електромагнітних хвиль

40

Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку. Радіолокація

41

Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

42

Контрольна робота № 3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі»

43

Захист учнівських проектів

44

Підсумковий урок за перший семестр.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись