Сьогодні о 17:00
Марафон. День 2:
«Сталий розвиток: від освіти до світу»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Захист Вітчизни
  • КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН вивчення предмета «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ» юнаками (дівчатами за їх власним бажанням) на 2018-2019 н. р. 105 годин (1,5 на тиждень)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН вивчення предмета «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ» юнаками (дівчатами за їх власним бажанням) на 2018-2019 н. р. 105 годин (1,5 на тиждень)

Захист Вітчизни

Для кого: 10 Клас, 11 Клас

31.08.2019

4731

280

0

Опис документу:
Розроблено на підставі: 1. Навчальна програма «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ» для навчальних закладів системи загальної середньої освіти (рівень стандарту) (Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407). 2. Методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році (Лист МОН України від 01.07.2019 № 1/11-5966)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

«28» серпня 2019 року

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

вивчення предмета «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ»

юнаками (дівчатами за їх власним бажанням) на 2018-2019 н. р.

105 годин (1,5 на тиждень)

Розроблено на підставі:

  1. Навчальна програма «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ» для навчальних закладів системи загальної середньої освіти (рівень стандарту) (Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407).

  2. Методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році (Лист МОН України від 01.07.2019 № 1/11-5966)

Основні підручники:

  1. Захист Вітчизни : підручник для 10 класу. Рівень стандарту // С.О. Хараху, В.П. Павлов, І.І. Дзюба, Є.Д. Саганчі. – Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Світоч», . (Наказ МОН України від 12.04.2019 № 472).

  2. Захист Вітчизни : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту // А. А. Гудима, К. О. Пашко, І. М. Гарасимів, М. М. Фука, Ю. П. Щирба. — Тернопіль : Астон, 2019. (Наказ МОН України від 12.04.2019 № 472).

10 клас

п/п

Тема уроку

К-сть

годин

Дата

Домашнє завдання

Вступний урок

1

Розділ І. Основи національної безпеки України

2

Система світової колективної безпеки. Система національної безпеки України

1

стор. 4-12

Національні інтереси України та загрози національній безпеці Воєнна доктрина України

1

стор.12-25

Розділ ІІ. Збройні Сили України на захисті Вітчизни

5

Нормативно-правова база з військових питань. Військова присяга та військова символіка України

1

стор.26-33

Історія розвитку українського війська

2

34-50

Основи міжнародного гуманітарного права

2

50-61

Розділ ІІІ. Статути Збройних сил України

2

Військовослужбовці та відносини між ними. Військова дисципліна

1

62-74

Організація внутрішньої служби

1

75-80

Розділ ІV. Стройова підготовка

4

Стройові прийоми і рух без зброї

3

81-87

Строї відділення

1

88-90

Розділ V. Вогнева підготовка

10

Історія розвитку та класифікація стрілецької зброї. Історія українського зброярства. Озброєння іноземних армій.

1

91-96

Сучасна стрілецька зброя. Її класифікація, бойові властивості, принцип дії. Основи стрільби зі стрілецької зброї. Прийоми та правила стрільби зі стрілецької зброї.

1

96-97

Поняття постріл. Лінія прицілювання (цілик, мушка, мішень). Правила та одноманітне прицілювання.

1

Реферат

Правила та техніка ведення стрільби. Прийоми стрільби (вогневі тренування). Положення під час стрільби з місця (лежачи, з коліна, стоячи) та в русі. Вибір і зайняття правильної позиції для стрільби.

2

114-119

Спостереження за полем бою, вибір цілі для обстрілу. Призначення вихідних установок (вибір прицілу і точки прицілювання). Вибір моменту для відкриття вогню. Ведення вогню, спостереження за його результатами. Корегування стрільби.

1

Презент.

Призначення та бойові властивості автоматів. Поняття про будову автоматичної зброї та роботу її частин та механізмів.

1

97-104

Підготовка автомата до стрільби. Можливі затримки і несправності під час стрільби і способи їх усунення.

1

Презент.

Заходи безпеки при поводженні зі зброєю. Порядок неповного розбирання і складання та обслуговування. Тренування у неповному розбиранні та складанні автомату.

2

119-120

105-107

Розділ VI. Тактична підготовка

10

Основні риси загальновійськового бою

1

129-139

Індивідуальні дії солдата та взаємодії у складі двійок, груп

1

140-146

Види носіння зброї (вільне, тактичне та в момент наближення до цілі).Пересування одиночно бійця на полі бою: переповзання (напівкарачки, по-пластунськи, щільне переповзання); перехід; перебігання.

1

Презент.

Використання укриття на полі бою та рельєфності поверхні землі. Маскування зброї.

1

Презент.

Поняття про вогневу позицію в обороні. Вимоги до вибору місця для ведення вогню і спостереження. Послідовність обладнання і маскування окопу для стрільби лежачи.

1

Презент.

Вибір місця для ведення спостереження. Способи вивчення місцевості, виявлення цілей та доповідь про їх знаходження.

1

Презент.

Склад бойової групи. Розподіл обов’язків між військовослужбовцями та їх взаємодія у бойовій групі.

1

Презент.

Порядок дій у складі бойових груп.

1

Презент.

Основи військової топографії

2

146-165

Розділ VІI. Прикладна фізична підготовка

4

Силова підготовка та подолання перешкод

2

165-170

Основи самозахисту

2

170-173

Розділ VІIІ. Основи цивільного захисту

6

Нормативно-правова база цивільного захисту

1

174-178

Причини виникнення та класифікація надзвичайних ситуацій. Загальні ознаки надзвичайних ситуацій. Рівні надзвичайних ситуацій.

2

178-487

Джерела небезпечних ситуацій у військовий час. Потенційно небезпечні об’єкти міста (району) та їх коротка характеристика.

1

Презент.

Надзвичайні ситуації, які характерні для регіону, їх наслідки для життєдіяльності населення та суб’єктів господарювання.

1

Презент.

Попередження виникнення можливих надзвичайних ситуацій.

1

Реферат

Розділ IX. Домедична допомога

8

Алгоритм дій при раптовій зупинці серця. Основні правила та порядок проведення реанімації.

1

188-

Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів – западання язика, нижньої щелепи, слизу, води тощо – та відкриття верхніх дихальних шляхів (підняти підборіддя та висунути нижню щелепу).

1

Презент.

Штучне дихання – його різновиди, методика та техніка проведення штучної вентиляції легенів.

1

Презент.

Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання. Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками.

1

Презент.

Види кровотеч. Неконтрольована кровотеча найбільш поширена причина серед попереджуваних смертей після травматичного ушкодження.

1

-195

Алгоритм дій при кровотечі. Техніка застосування прямого тиску на рану

1

196-199

Техніка накладання турнікета на верхні та нижні кінцівки. Техніка тампонування рани.

1

199-202

Техніка накладання давлячої пов’язки.

Техніка виносу поранених.

1

203-211

РЕЗЕРВ

1

РЕЗЕРВ

1

РАЗОМ

54

11 клас

п/п

Тема уроку

К-сть

годин

Дата

Домашнє завдання

Розділ V. Вогнева підготовка

5

1

Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з’являються. Загальні поняття балістики.

Інструктаж з безпеки на уроках Захисту Вітчизни.

Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентность».

Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі. Організація і порядок проведення стрільби з автомата. Удосконалення знань з будови автомата.

1

§1, 2

Стор.

7-23

2

Ручні гранати та поводження з ними.

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

1

§ 3.

Стор.

24-30

3

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

1

§4.

Стор.

30-37

4

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

1

§5.

Стор.

30-37

5

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

1

§2 - 5.

Стор.

24-37

Розділ V. Тактична підготовка

8

6

Дії солдата у складі бойових груп, відділення.

Розвиток математичної компетентності під час моделювати бойові ситуації .Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи.

1

§ 6.

Стор.

38-44

7

Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами».

Склад бойової групи (малі тактичні групи (до 8 осіб).

1

§ 7.

Стор. 44-51

8

Завдання, прийоми і способи дій на полі бою в складі бойової групи. Розподіл обов’язків між військовослужбовцями та їх взаємодія у бойовій групі.

1

§ 8.

Стор. 51-58

9

Розподіл обов’язків між військовослужбо-вцями та їх взаємодія у бойовій групі. Завдання, прийоми і способи дій на полі бою в складі бойової групи

§ 9.

Стор. 58-66

10

Бойові порядки та їх використання під час руху.

1

§ 10.

Стор. 66-75

11

Бойові порядки та їх використання під час руху.

1

§ 11.

Стор. 75-84

12

Бойові порядки та їх використання під час руху.

1

§ 12.

Стор. 84-92

13

Бойові порядки та їх використання під час руху.

1

§ 13. Стор.92-103

Розділ VІІ. Основи цивільного захисту

9

14

Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях.

Розвиток основних компетентностей у природничих науках і технологіях.

Основні принципи щодо захисту населення. Повідомлення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій та постійного його інформування про наявну обстановку.

1

§ 27.

Стор. 194-209

15

Навчання населення вмінню застосовувати засоби індивідуального захисту і діяти у надзвичайних ситуаціях.

1

§ 27.

Стор. 194-209

16

Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист, евакуація населення з небезпечних районів.

1

§ 28.

Стор. 209-222

17

Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» ( самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).

Спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продуктів харчування та води радіоактивними, отруйними, сильнодіючими отруйними речовинами та біологічними препаратами.

1

§ 28.

Стор. 209-222

18

Порядок дій в умовах особливого періоду, під час артилерійського обстрілу, у натовпі, у разі виявленні підозрілого предмету. Надання екстреної психологічної допомоги (самодопомоги) при перебуванні в екстрених ситуаціях.

1

§ 29, 30.

Стор. 222-231

19

Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».

Складання та вміст тривожної валізи на випадок термінової евакуації або переходу до захисних споруд (підвалів, погребів тощо).

Види терористичних проявів та способи дій терористів. Захист від терористичних проявів та дії населення в умовах надзвичайних ситуацій, пов’язаних з можливими терористичними проявами.

1

§ 31.

Стор. 231-239-251

20

Основи рятувальних та інших невідкладних робіт.

Характеристика зон стихійного лиха (ураганів, затоплень, пожеж, хімічного, радіаційного та бактеріологічного зараження тощо). Сутність, зміст і послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт.

1

§ 32.

Стор. 251-266

21

Заходи забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт. Розшук уражених у завалах, а також в будинках, які пошкоджені і горять.

1

§ 33.

Стор. 266-277

22

Способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів. Рятування людей із завалених і пошкоджених захисних споруд.

1

§34.

Стор.277-286

Розділ VІІІ. Домедична допомога

13

23

Домедична допомога в умовах бойових дій (тактична медицина).

Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя».

Вступ до курсу тактичної медицини. Причини попереджуваних смертей унаслідок бойових травм. Етапи надання домедичної допомоги.

1

§ 14.

Стор. 103-107

24

Надання допомоги на етапі під вогнем (CUF, Care Under Fire). План дій на етапі під вогнем .

1

§ 15.

Стор. 107-111

25

Техніка виносу пораненого з небезпечної зони.

1

§ 16.

Стор. 111-119

26

Ознаки зовнішньої кровотечі, що загрожує життю. Застосування турнікетів для кінцівок. Само- і взаємодопомога .

1

§ 17.

Стор. 119-127

27

Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов (TFC, Tactical Field Care). Загальновійськовий набір пігулок. Підготовка до евакуації. Документація.

1

§ 18.

Стор. 127-134

28

Оцінка стану постраждалого за алгоритмом «MARCH».

1

§ 19.

Стор. 134-137

29

Зупинка кровотеч, що загрожують життю. Принцип тампонування ран. Використання рекомендованих гемостатичних засобів. Використання компресійної пов’язки. Прямий тиск на рану.

1

§ 20.

Стор. 138-148

30

Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів. Виведення нижньої щелепи. Безпечне введення носового повітроводу.

1

§ 21.

Стор. 148-153

31

Проникні поранення грудей. Огляд грудної клітки. Використання герметизуючих (оклюзійних) наклейок. Поранення легень. Напружений пневмоторакс .

1

§ 22.

Стор. 153-161

32

Повний огляд пораненого, зупинка всіх інших видів зовнішніх кровотеч. Тактично значущі ознаки шоку в поранених.

1

§ 23.

Стор. 161-166

33

Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникному пораненні ока. Накладання шин. Застосування жорсткого щитка при травмі ока.

1

§ 24.

Стор.166-178

34

Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникаючому пораненні ока. Накладання шин. Застосування жорсткого щитка при травмі ока. Загальновійськовий набір пігулок.

1

§ 25.

Стор. 178-185

35

Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя».

Гіпотермія. Черепно-мозкова травма.

1

§ 26.

Стор. 185-193

ВСЬОГО

35

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ *

(орієнтовно 22-24 квітня 2020 року)

18

Розділ VІІІ. Домедична допомога

1

36 (1)

Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок в умовах бойових дій.

Транспортування пораненого одною та двома особами в положенні лежачи та стоячи.

1

Розділ V. Вогнева підготовка

4

37 (2)

Тренування у одноманітності прицілювання.

1

38 (3)

Вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

1

39 (4)

Виконання початкової вправи стрільби з автоматичної зброї.

1

40 (5)

Удосконалення знань з будови автомата.

1

Розділ V. Тактична підготовка

11

41 (6)

Завдання та озброєння механізованого відділення.

1

42 (7)

Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування.

1

43 (8)

Ведення спостереження. Дії з початком вогневої підготовки, відбиття атаки танків і піхоти.

1

44 (9)

Способи боротьби з авіацією противника.

1

45 (10)

Дії під час застосування зброї масового ураження.

1

46 (11)

Дії солдата у наступі.

1

47 (12)

Похідний і бойовий порядок механізованого відділення.

1

48 (13)

Висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод. Подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням.

1

49 (14)

Поняття про дії розвідувального дозору. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод.

1

50 (15)

Дії в засаді.

1

51 (16)

Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової

частини (підрозділом), їх призначення, тактико-технічна характеристика. Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії.

*- при неможливості проводити урок у військовій частині, проходить ознайомлення з роботою призовного пункту у РВК або здійснюється відвідування місць бойової слави.

1

Розділ VІI. Прикладна фізична підготовка

2

52 (17)

Біг по пересіченій місцевості (до 1500 м).

1

53 (18)

Подолання єдиної смуги перешкод.

1

ВСЬОГО

18

ВСЬОГО ЗА 4 КУРС (11 КЛ)

53

РАЗОМ ЗА ПРЕДМЕТ

107

(2 резерв)

* Навчально-польові збори проводяться у визначені міським управлінням освіти дні.

ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

1. Критерії оцінювання

Особливістю предмета Захист Вітчизни є його спрямованість на підготовку учнів до військової служби та виконання військових обов’язків у запасі, дій у надзвичайних ситуаціях. Отже, об’єктами навчальних досягнень учнів є не тільки якісні знання навчального матеріалу, а й набуття практичних умінь і навичок з основ військової справи, цивільного захисту, медичних знань і першої допомоги. Тому оцінюванню підлягає:

  • рівень засвоєння учнями знань з предмета під час усного чи письмового опитування, тестування;

  • рівень вмінь застосовувати знання під час практичних занять, у ході яких учні виконують підготовчі вправи, початкові та навчальні вправи, прийоми та способи тактичних, вогневих дій та дій у надзвичайних ситуаціях;

  • рівень володіння практичними вміннями та навичками, що виявляються під час виконання нормативів, контрольних вправ (занять).

2. Оцінювання

2.1. Рівні навчальних досягнень та критерії оцінювання учнів наведені у наступній таблиці.

Рівні

навчальних

досягнень

учнів

Бали

Критерії оцінювання якості знань, умінь і навичок учнів

І.

Початковий

1

Учень може розрізняти об’єкт вивчення і відтворити деякі його елементи. Володіє навчальним матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів, що відтворюються учнем окремими словами чи реченнями з постійною допомогою викладача, виконує лише фрагменти практичних завдань

2

Учень фрагментарно відтворює незначну частину навчального матеріалу, має поверхові уявлення про об’єкт вивчення, виявляє здатність викласти думку на елементарному рівні, має елементарні навички, практичні завдання виконує лише з допомогою викладача

3

Учень відтворює менше половини навчального матеріалу, за допомогою викладача виконує елементарні завдання, розрізняє елементи техніки виконання нормативних вимог і здатний виконати незначну їх частину

ІІ. Середній

4

Учень знає близько половини навчального матеріалу, здатний відтворювати його не в повному обсязі відповідно до тексту підручника або пояснення викладача, його вміння і навички дають змогу виконувати практичні дії на рівні нижчої межі середнього рівня нормативного часу

5

Учень розуміє основний навчальний матеріал, здатний дати визначення понять, але допускає помилки. За допомогою викладача може логічно відтворювати значну його частину, його уміння і навички дають змогу виконувати практичні дії на рівні середньої межі нормативного часу

6

Учень виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу, відповіді його правильні, він може відтворити значну частину теоретичного матеріалу, за допомогою викладача може його аналізувати, порівнювати та робити висновки, здатний виконувати контрольні нормативи на рівні вищої межі середнього нормативного часу

Ш. Достатній

7

Учень виявляє знання і розуміння переважної більшості навчального матеріалу, здатний застосовувати його на рівні стандартних вимог, частково контролювати власні навчальні дії, рівень практичних умінь і навичок дає змогу виконувати нормативи на рівні нижчої межі достатнього нормативного часу

8

Знання учня достатньо повні, він вільно застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, вміє аналізувати, робити висновки. Самостійно застосовує теоретичні знання для виконання практичних завдань. Виконує нормативи на рівні середньої межі достатнього нормативного часу.

9

Учень вільно володіє вивченим матеріалом, вміє узагальнювати інформацію, застосовує її на практиці, рівень умінь і навичок при виконанні нормативів відповідає вищій межі достатнього нормативного часу

ІV. Високий

10

Учень володіє глибокими, міцними знаннями, здатний використовувати їх у нестандартних ситуаціях. Виявляє творчі здібності, самостійно визначає окремі цілі власної пізнавальної діяльності, знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх при вирішенні поставлених завдань. Нормативи виконує на рівні нижчої межі високого рівня

11

Учень володіє узагальненими знаннями з предмета, вільно висловлює власні думки, визначає програму особистої пізнавальної діяльності без допомоги викладача знаходить джерела інформації та використовує одержані відомості відповідно до мети та завдань власної пізнавальної діяльності. Нормативи виконує на рівні середньої межі високого нормативного часу

12

Учень має системні знання, виявляє здатність приймати творчі рішення, самостійно розвиває власні обдарування і нахили, вміє самостійно здобувати знання, рівень умінь і навичок дає змогу виконувати нормативи на бездоганному рівні та зі значним перевищенням високого рівня нормативного часу

    1. Види оцінювання. Основними видами оцінювання є:

- поточне;

- тематичне;

- підсумкове за семестр, перший і другий рік навчання та навчально-польові збори (заняття).

2.3. Поточне оцінювання здійснюється на всіх етапах навчальної діяльності у формах: опитування учнів на предмет засвоєння навчального матеріалу; тестового контролю; виконання учнями нормативних прийомів і вправ, письмових робіт; створення навчальних коип’ютерних (та іншого виду) моделей бойових дій і надзвичайних ситуацій, навчальних макетів (мішеней). Необхідність поточного оцінювання визначає викладач.

2.4. Тематичне оцінювання є обов’язковим для кожного розділу, оскільки основною структурною одиницею предмета є тема. Оцінка за тему виставляється шляхом узагальнення поточних оцінок за тему з урахуванням оцінок за виконання нормативних прийомів і вправ, письмових робіт, за створені навчальні моделі (макети).

2.5. Підсумкове оцінювання учнів.

2.5.1. Підсумкова оцінка за семестр, перший рік навчання, підсумкова оцінка за навчально-польові збори виставляється шляхом узагальнення тематичних і семестрових оцінок.

2.5.2. Підсумкова оцінка за другий рік навчання з предмета визначається з оцінок за семестри другого року навчання і навчально-польові збори (практичні заняття у лікувально-оздоровчому закладі, далі - заняття):

- 12 балів, якщо оцінка, отримана за НПЗ (заняття), – 12 балів, а за перший і другий семестри року навчання не нижча за 9 балів;

- 11 балів, якщо оцінка, отримана за НПЗ (заняття), – 11 балів, а за перший і другий семестри року навчання не нижча за 8 балів;

- 10 балів, якщо оцінка, отримана за НПЗ (заняття), – 10 балів, а за перший і другий семестри року навчання не нижча за 7 балів;

- 9 балів, якщо оцінка, отримана за НПЗ (заняття), – 9 балів, а за перший і другий семестри року навчання не нижча за 6 балів;

- 8 балів, якщо оцінка, отримана за НПЗ (заняття), – 8 балів, а за перший і другий семестри року навчання не нижча за 5 балів;

- 7 балів, якщо оцінка, отримана за НПЗ (заняття), – 7 балів, а за перший і другий семестри року навчання не нижча за 4 бали;

- 6 балів, якщо оцінка, отримана за НПЗ (заняття), – не менша за 6 балів, а за перший і другий семестри року навчання не нижча за 3 бали;

- 5 балів, якщо оцінка, отримана за НПЗ (заняття), – не менша за 5 балів, а за перший і другий семестри року навчання не нижча за 2 бали;

- 4 бали, якщо оцінка, отримана за НПЗ (заняття), – не менша за 4 бали, а за перший і другий семестри року навчання не більше однієї оцінки 1 бал;

- 3 бали, якщо оцінка, отримана за НПЗ (заняття), – не менша за 3 бали, а за перший і другий семестри року навчання не більше ніж 1 бал;

- 2 бали, якщо оцінка, отримана за НПЗ (заняття), – не менша за 2 бали, а за перший і другий семестри року навчання не нижче за 1 бал;

- 1 бал, якщо оцінка, отримана за НПЗ (заняття), – не менша за 1 бал, а за перший і за другий семестри року навчання не нижча за 1 бал.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.