Календарно-тематичне планування занять з корекції розвитку для дітей із порушеннями опорно – рухового апарату 5 клас

Інклюзивна освіта

Для кого: 5 Клас

27.09.2021

291

25

0

Опис документу:

Складено згідно програми з корекційно - розвиткової роботи «Корекція розвитку» (базова) для учнів 5 – 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями опорно – рухового апарату. Автори: Чеботарьова О.В., Іоганова Н.А., Топчій Н.Г.(1 години на тиждень)

Перегляд
матеріалу
Отримати код



Календарно-тематичне планування

занять з корекції розвитку

для дітей із порушеннями опоно – рухового апарату

5 клас

(згідно програми з корекційно - розвиткової роботи «Корекція розвитку» (базова)

для учнів 5 – 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями опорно – рухового апарату.

Автори: Чеботарьова О.В., Іоганова Н.А., Топчій Н.Г.)
(1 години на тиждень)



п/п

Зміст роботи

Дата

Вправи на розвиток здібностей до запам’ятовування навчальної інструкції; розвиток уміння переключати увагу з одного виду діяльності на інший; на розвиток вміння працювати в заданому темпі.


Тренінги з організації робочого місця. Створення пам’яток-алгоритмів для покращення навчальної діяльності («Як готувати домашнє завдання?», «Як розв’язувати задачу?», «Як вивчити вірш?» і т. д.)


Вправи на вдосконалення техніки читання.


Самостійна робота із навчальною книгою. Перегляд та обговорення навчальних телепередач. Бібліотечні уроки: ознайомлення із новинками літератури для дітей.


Самостійна робота із навчальною книгою. Перегляд та обговорення навчальних телепередач. Бібліотечні уроки: ознайомлення із новинками літератури для дітей.


Вправи на збагачення словникового запасу учнів.


Вправи на збагачення словникового запасу учнів.


Читання та обговорення художніх творів.

Робота з деформованим текстом.


Складання тексту за серією малюнків.


Складання тексту за малюнком, планом та опорними словами.


Складання тексту-опису за малюнком та опорними словами.


Складання діалогів ( за малюнком, на задану тему).


Переказ змісту прочитаного або прослуханого тексту.


Вправи на розвиток різних видів пам’яті.


Вправи на розвиток різних видів пам’яті.


Вправи на розвиток різних видів пам’яті.


Корекція і вдосконалення прийомів мислення


Вправи на встановлення логічної послідовності подій.


Формування умінь міркувати і доводити свою думку.


Вправи на розвиток уваги.


Вправи на розвиток уваги.


Інтерактивні вправи на ознайомлення з емоціями (сором’язливість, сум, страждання, цікавість і т. д.).


Інтерактивні вправи на ознайомлення з емоціями (сором’язливість, сум, страждання, цікавість і т. д.).


Вправи на розвиток здатності розуміти емоційний стан іншого.


Вправи на розвиток здатності розуміти емоційний стан іншого.


Вправи на зняття тривожності, агресивності, психоемоційного напруження.


Вправи на зняття тривожності, агресивності, психоемоційного напруження.


Вправи на зняття тривожності, агресивності, психоемоційного напруження.


Вправи на м’язову релаксацію.


Вправи на розвиток техніки порівняння


Вправи на розвиток техніки порівняння


Вправи на розвиток техніки порівняння


Вправи на розвиток навичок контролю та самоконтролю.


Вправи на розвиток навичок контролю та самоконтролю.


Вправи на розвиток навичок контролю та самоконтролю.






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.