Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування з уроків з Образотворчого мистецтва за підручником Л.М. Масол, О.В. Гайдамака 3 клас, 1 семестр

Образотворче мистецтво

Для кого: 3 Клас

05.07.2021

148

42

0

Опис документу:
Пропоную календарно - тематичне планування уроків з образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво" Л.М. Масол, О.В. Гайдамака. У плануванні визначені програмні вимоги до навчального матеріалу та посилання на сторінки підручника. Пропоную, також, презентації до уроків.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків з мистецтва

за підручником Л.М. Масол, О.В. Гайдамака

Вчитель_____________________________________

І семестр

1урок* 16 тижнів = 16 годин= ____уроків (святкові дні____________________)


Дата урока

Тема урока

Стор.

Примітки


І. Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв

Знайомство з Країною мистецтв. Організація робочого місця для занять образотворчим мистецтвом. Освоєння інструментарію для образотворчої діяльності.




Лясолька_і_Барвик_у_країні_мистецтв. Використання відомих засобів образотворчої виразності для створення візуальних образів. «Будиночки, у яких живуть мешканці Країни Мистецтв»

6-7



Портретна галерея. Зображення (традиційними та сучасними)графічними та живописними матеріалами. «Веселий Буратино»

10-11



Ліричні персонажі. Робота з природними матеріалами. «Костюм казкового героя» (листя, пелюстки, насіння та інший природний матеріал)

14-15



Людина і природа - єдині. Використання відомих засобів образотворчої виразності для створення візуальних образів. Спостереження за довкіллям та його втіленням у художніх образах. «Морський пейзаж»

18-19



Людина і природа - єдині (продовження) Розміщення зображень на аркуші, у просторі, компонування елементів композиції відтворення плановості простору у площинних зображеннях. Спостереження за довкіллям для створення художніх образів «Осінній парк»

22-23



Дружба та братство - наше богатство. Розміщення зображень на аркуші, у просторі, компонування елементів композиції (площинна, обємна), відтворення плановості простору у площинних зображеннях. «Домашні улюбленці»

26-27



Героїзм у мистецтві. Поняття про декор як засіб наповнення й збагачення форми. « Казкові букви»

30-31



Богатирі в мультиплікації. Розміщення зображень на аркуші, у просторі, компонування елементів композиції площинна, обємна), відтворення плановості простору у площинних зображеннях. . «Живі картинки»

34-35



Козацькому роду нема переводу. Зображення (традиційними та сучасними)графічними та живописними матеріалами. «Козаче»

38-39



Наша слава, краса і велич. Ліплення з пластичних матеріалів різними (простими) прийомами і способами .Сприймання засобів виразності в скульптурі (барельєф, горельєф). «Дерево життя»

42-43



Новорічний калейдоскоп. Створення художнього образу засобами декоративної насиченості форми (фактурою, деталями, розписом). Вирізування, конструювання з паперу та інших підручних матеріалів.«Новорічний скрапбукінг»

46-47



Підсумковий урок за темою. Вербальний опис вражень, емоцій, викликаних творами.

52-53



Новорічний калейдоскоп (продовження). Розміщення зображень на аркуші, у просторі, компонування елементів композиції (площинна, обємна), відтворення плановості простору у площинних зображеннях. «Новорічні кульки»

50-51



Прикрашання місця, де навчається, живе. Презентація власних творчих досягнень. Виставка дитячих робіт. Самовираження в художньо-творчій діяльності.





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.