Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Календарно – тематичне планування з трудового навчання для розумово відсталих дітей 6 клас

Інклюзивна освіта

Для кого: 6 Клас

05.08.2019

4223

405

0

Опис документу:
Розвиток пам'яті на основі пригадування основного матеріалу за попередні роки , відтворення знань про безпечне користування інструментами, формування мотиваційної основи вивчення курсу. Мовленнєвий розвиток: формування супроводжуючого мовлення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно – тематичне планування з трудового навчання 6 клас (3,5 год. на тиждень – 54 на семестр)

уроку

Кільк.год

Дата

Корекція

Тема

Навчальні досягнення учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Розділ 1 Технологія ручної обробки матеріалів

Тема 1: Вступ. Геометричні фігури.( 3 год)

Елементи графічної грамоти

1

0,5

03.09

Задачі з трудового навчання у 6 класі. Об’єкти навчальних робіт. Правила поведінки та техніка безпечної роботи з інструментами. Значення праці в житті людини.

Безпечне користування інструментами: ножицями, голкою, шилом, шпильками.

має уявлення про задачі з трудового навчання у 6 класі, об’єкти навчальних робіт;

знає про відповідальність учнів за збереження інструментів, обладнання, що знаходяться у майстерні;

організовує робоче місце;

дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог.

має уявлення про професією кресляра, інструменти, матеріали та приладдя кресляра, про креслення і його призначення;

позначає та розрізняє на кресленні лінії розрізу і згину, місця склеювання;

розпізнає площинні і об’ємні предмети за схематичним зображенням;

розмічає і вирізає з картону геометричні фігури;

організовує робоче місце;

дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог.

Пізнавальний розвиток: розвиток пам'яті на основі пригадування основного матеріалу за попередні роки , відтворення знань про безпечне користування інструментами, формування мотиваційної основи вивчення курсу.

Мовленнєвий розвиток: формування супроводжуючого мовлення.

Особистісний розвиток: розвиток позитивного ставлення до художньо-творчої діяльності.

0,5

03.09

Знайомство з професією кресляр. Інструменти, матеріали та приладдя кресляра (папір, лінійка, олівець, косинець, гумка).

2

0,5

04.09

Лінії креслення: розмірна, виносна, основна. Вимірювання і розмічання лінійкою, кутником.

0,5

04.09

Поняття про креслення і його призначення. Позначення на кресленні ліній розрізу і згину, місць склеювання.

3

0,5

06.09

Розпізнання площинних і об’ємних предметів за схематичним зображенням. Розмічання і вирізання з картону геометричних фігур.

0,5

06.09

Розмічання і вирізання з картону геометричних фігур. Узагальнюючий урок з теми.

Тема 2 Осіннє дерево(9 год.)

Робота з папером і картоном. Технологія виготовлення мозаїки з паперових грудочок

4

0,5

06.09

Правила поведінки та техніка безпечної роботи з інструментами

має уявлення про мозаїку;

виготовляє паперові грудочки;

характеризує матеріали, інструменти ти приладдя для виготовлення мозаїки з паперових грудочок;

виготовляє мозаїку-аплікацію з паперових грудочок на картонній основі;

організовує робоче місце;

дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог.

Пізнавальний розвиток:

збагачення уявлення про мозаїку та креповий папір, розвиток пізнавальної діяльності на основі формування загальнотрудових умінь (аналіз виробу, планування послідовності виконання, здійснення самоконтролю - порівняння зі зразком).

Мовленнєвий розвиток: розвиток мовлення на основі збагачення словника назвами трудових операцій та об’єктів виготовлення, розвиток зв’язного мовлення на основі визначення послідовності виконання трудових операцій.

Сенсомоторний розвиток:

розвиток зорового, тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій

0,5

10.09

Поняття про мозаїку (повторення).

5

0,5

10.09

Правила виготовлення паперових грудочок.

0.5

11.09

Техніка виготовлення мозаїчних аплікацій з паперових грудочок на картонній основі.

6

0.5

11.09

Техніка виготовлення мозаїчних аплікацій з паперових грудочок на картонній основі.

0,5

13.09

Виготовлення грудочок з паперу

7

0,5

13.09

Виготовлення грудочок з паперу

0,5

13.09

Виготовлення ескізу.

8

0,5

17.09

Виготовлення грудочок з кольорового паперу для мозаїки

0.5

17.09

Виготовлення грудочок з кольорового паперу для мозаїки

9

0,5

18.09

Виготовлення та оздоблення виробу.

0,5

18.09

Виготовлення та оздоблення виробу.

10

0,5

20.09

Виготовлення та оздоблення виробу.

0,5

20.09

Виготовлення та оздоблення виробу.

11

0,5

20.09

Оздоблення виробу

0,5

24.09

Оздоблення виробу

12

0.5

24.09

Остаточне оформлення та оздоблення виробу.

0.5

25.09

Тематичне оцінювання

Тема 3: Гілка калини(6)

Технологія виготовлення мозаїки в техніці торцювання

13

0,5

25.09

Правила поведінки та техніка безпечної роботи з інструментами

має уявлення про креповий папір та його властивості;

розрізняє вироби, оздоблені в техніці торцювання;

характеризує матеріали, інструменти ти приладдя для виготовлення мозаїки в техніці торцювання;

виготовляє заготовки для торцювання;

виготовляє мозаїку-аплікацію в техніці торцювання на картонній основі;

організовує робоче місце;

дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог.

Мовленнєвий розвиток: розвиток мовлення на основі збагачення словника назвами трудових операцій та об’єктів виготовлення, розвиток зв’язного мовлення на основі визначення послідовності виконання трудових операцій.

Сенсомоторний розвиток:

розвиток зорового, тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій

0,5

27.09

Креповий папір та його властивості.

14

0,5

27.09

Вироби, оздоблені в техніці торцювання

0,5

27.09

Техніка виготовлення заготовок для торцювання.

15

0,5

01.10

Правила створення аплікацій та композицій в техніці торцювання

0,5

01.10

Правила створення аплікацій та композицій в техніці торцювання

16

0,5

02.10

Створення ескізу майбутньої мозаїки.

0,5

02.10

Виготовлення заготовок з кольорового крепового паперу для мозаїки

17

0,5

04.10

Оформлення та оздоблення виробу.

0,5

04.10

Оформлення та оздоблення виробу.

18

0,5

04.10

Остаточне оформлення та оздоблення виробу.

0,5

08.10

Тематичне оцінювання

Розділ. Технологія благоустрою і озеленення приміщень і території

Тема 4:. Догляд за кімнатними рослинами (12 год)

19

0,5

08.10

Правила поведінки та техніка безпечної роботи з інструментами

має уявлення про розмноження кімнатних рослин, види розмноження кімнатних рослин;

підготовлює квіткові вазони; здійснює заготівлю живців і їх посадку.

має уявлення про професії, пов’язані з вирощуванням рослин та результати їх праці, про значення сільськогосподарської праці в житті людей;

характеризує умови росту рослин у відкритому ґрунті;

визначає необхідний для роботи інвентар;

здійснює дрібний ремонт інвентаря;
доглядає за інвентарем;

здійснює підготовку ґрунту для осінньої обробки.

Пізнавальний розвиток: розширення уявлень про вирощування розсади, розвиток спостережливості, розвиток уявлень про весняні роботи, аналіз, порівняння видів весняних робіт на квітниках, розвиток логічного мислення при встановленні причинно-наслідкових зв’язків.

Мовленнєвий розвиток:

розвиток мовлення шляхом розширення і уточнення активного словника назвами вивчених рослин, розвиток мовлення на основі словесної характеристики видів діяльності.

Сенсомоторний розвиток:

розвиток дрібної моторики рук на основі висівання насіння, розвиток творчої уяви при сприйманні описової розповіді.

Особистісний розвиток: розвиток мотивації природоохоронної діяльності, працелюбності, відповідальності.

0.5

09.10

Розмноження кімнатних рослин.

20

0,5

09.10

Види розмноження кімнатних рослин: насінне, вегетативне

0,5

11.10

Розмноження рослин:живцями,

21

0,5

11.10

Розмноження рослин

цибулинами-дітками, вусами, відведеннями, діленням кореневища).

0,5

11.10

Підготовка квіткових вазонів

22

0,5

23.10

Підготовка квіткових вазонів

0,5

23.10

Заготівля живців.

23

0,5

25.10

Посадка живців.

0,5

25.10

Посадка живців.

24

0,5

0,5

25.10

29.10

Ознайомлення з професіями, пов’язаними з вирощуванням рослин

Профессія(квітникар, овочівник, садівник) та результатами їх праці

25

0,5

29.10

Загальне уявлення про значення сільськогосподарської праці в житті людей

0,5

30.10

Сільськогосподарська праця

26

0,5

30.10

Умови росту рослин у закритову ґрунті

0,5

01.11

Умови росту рослин у відкритому ґрунті.

27

0,5

01.11

Умови росту рослин у відкритому ґрунті.

0,5

01.11

Інструменти та приладдя для роботи на ділянці (лопата, граблі, лійка, відро).

28

0,5

05.11

Прийоми і правила безпечної роботи з ними. Робочий одяг і робоче взуття.

0,5

05.11

Огляд шкільної ділянки, квітників.

29

0,5

06.11

Спостереження за роботою старших в саду, на городі.

0,5

06.11

Підготовка ґрунту для осінньої обробки: згрібання сухого листя, стебел, гілок.

30

0,5

08.11

Посильна допомога старшим. Збирання та зберігання насіння квітів

0,5

08.11

Узагальнюючий урок.

Розділ. Технологія ручної обробки матеріалів

Тема 5. Їжак(12год)

Робота з природними матеріалами . Технологія виконання аплікації з природного матеріалу

31

0,5

08.11

Форма листя різних дерев.

має уявлення про витинанку, як один із видів українського народного декоративного мистецтва;

розрізняє види та групи витинанок;

характеризує матеріали, інструменти та приладдя для виготовлення витинанок;

виконує вправи на складання паперу вдвоє, вчетверо, ввосьмеро, трикутником;

виконує вправи на відпрацювання різання ножицями, ножем по лініях різного виду;

Пізнавальний розвиток:

формування уявлень про витинанки, їх види, розвиток мислення на основі аналізу зразків витинанок та визначення послідовності виконання трудових операцій.

Мовленнєвий розвиток: збагачення словникового запасу назвами трудовий операцій та об’єктів виготовлення, на основі складання характеристики об’єктів виготовлення за запитаннями вчителя.

0,5

12.11

Колір сухого листя.

32

0,5

12.11

Час збирання рослинних матеріалів

0,5

13.11

Зберігання рослинних матеріалів .

33

0,5

13.11

Єскіз різного листя дерев місцевості.

0,5

15.11

Єскіз різного листя дерев місцевості

34

0.5

15.11

Збирання листя

0,5

15.11

Засушування листя

35

0,5

19.11

Збирання та засушування інших природних матеріалів

0.5

19.11

Особливість аплікації з засушеного листя

36

0,5

20.11

Особливість аплікації з природного матеріалу

0,5

20.11

Правила безпечної роботи з інструментами.

37

0,5

22.11

Нанесення контуру малюнка за шаблоном

0,5

22.11

Нанесення контуру малюнка вільно.

38

0,5

22.11

Виготовлення деталей виробу

0.5

26.11

Виготовлення деталей виробу

39

0.5

26.11

Виготовлення деталей виробу

0.5

27.11

Виготовлення деталей виробу

40

0,5

27.11

Оформлення та оздоблення виробу.

0,5

29.11

Оформлення та оздоблення виробу.

41

0,5

29.11

Остаточне оформлення та оздоблення виробу.

0,5

29.11

Остаточне оформлення та оздоблення виробу.

42

0,5

03.12

Остаточне оформлення та оздоблення виробу.

0,5

03.12

Тематичне оцінювання.

Тема 6: Метелик(6)

Технологія виготовлення об’ємних виробів з природного матеріалу

43

0,5

04.12

Правила безпечної роботи з інструментами.

визначає послідовність виконання витинанок;

орієнтується в кольоровій гаммі; добирає контрастні кольори;

виготовляє прості витинанки до новорічних і різдвяних свят;

організовує робоче місце;

дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог.

Сенсомоторний розвиток:

розвиток дрібної моторики рук на основі роботи з витинанкою,

Особистісний розвиток: формування охайності, розвиток емоційно-естетичного сприймання, відчуття кольорової гами.

0,5

Способи механічного з’єднання деталей об’ємних виробів із природного матеріалу

44

0,5

06.12

Виготовлення деталей метелика

0.5

06.12

Виготовлення деталей метелика

45

0.5

06.12

Виготовлення деталей метелика

0,5

10.12

З’єднання деталей виробу

46

0,5

10.12

З’єднання деталей виробу

0,5

11.12

Оформлення та оздоблення виробу

47

0,5

11.12

Оформлення та оздоблення виробу

0,5

13.12

Остаточне оформлення та оздоблення виробу.

48

0,5

13.12

Остаточне оформлення та оздоблення виробу.

0,5

13.12

Тематичне оцінювання.

Тема 7:Ялинка(6год)

Робота з папером і картоном. Технологія різання паперу. Витинанка

42

0,5

0,5

17.12

17.12

Правила безпечної роботи з інструментами.

має уявлення про українську вишивка, як традиційний вид оздоблення виробів;

визначає види виробів, оздоблених вишивкою;

знайомий з українським одягом;

визначає тканину для вишивання;

має поняття про ткацьке переплетення;

характеризує інструменти, матеріали та пристосування для вишивання;

виконує шви “вперед голку ”, “через край”, “ назад голку ”, тамбурний, петельний;

розрізняє види художніх швів, традиційні художні образи місцевих вишивок;

зображує шви графічно;

Пізнавальний розвиток:

формування уявлень про роботу з текстильними матеріалами, формування мислення на основі розвитку вмінь порівнювати види стібків за зовнішнім виглядом, за способом виконання, розширення уявлень про професії, розвиток загально трудових умінь, удосконалення пізнавальної активності й самостійності шляхом поступового скорочення педагогічної допомоги.

Витинанки. Види витинанок

43

0,5

18.12

Групи витинанок.

0,5

18.12

Способи складання паперу.

44

0,5

20.12

Прийоми виготовлення витинанки.

0,5

20.12

Вибір форми витинанки. Складання паперу.

45

0.5

20.12

Промальовування контуру малюнка за готовими схемами на виворітній стороні паперу

0,5

24.12

Оформлення та оздоблення виробу.

46

0,5

24.12

Оформлення та оздоблення виробу

0,5

27.12

Оформлення та оздоблення виробу

47

0,5

27.12

Остаточне оформлення та оздоблення виробу.

0,5

27.12

Узагальнюючий урок за семестр

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.