Календарно-тематичне планування з природознавства для розумово відсталих дітей 6 клас I семестр

Опис документу:
Вивчення природознавства у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей передбачає ознайомлення учнів з доступними для них елементами неживої природи, будовою і життям рослин і тварин, а також організмом людини. Зміст програми складають чотири самостійні розділи: нежива природа (6-й клас), рослини (7-й клас), тварини (8-й клас), людина (9-й клас)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Природа 6 клас (0,5 год на тиждень)

Тема 1: Вступ. Вода.(4 год)

уроку

Кільк. годин

Дата

Корекція

Тема

1

1

11.09

Що вивчає природознавство? Основні ознаки живої та неживої природи.

Учень /учениця:

- розуміє значення води у природі;

- знає відмінні ознаки рідини;

- знає деякі властивості рідких тіл;

- знає про заходи щодо охорони води;

*за малюнком наводить приклади:

- охорони водних ресурсів,

- промислового значення води .

Формування поняття – вода. Формування уявлень про стани води. Розвиток мислення шляхом аналізу зовнішніх ознак (стану води) і властивостей води. Формування причинно-наслідкових зв’язків у процесі спостереження за перетвореннями стану води. Формування мисленнєвих операцій порівняння, класифікації, узагальнення під час вивчення водойм України. Виховання бережливого ставлення до води в природі та побуті.

2

1

25.09

Вода в природі та побуті. Властивості води

3

1

09.10

Розчинні та нерозчинні речовини. Прозора й каламутна вода. Розчини в природі: мінеральна та морська вода. Питна вода. Водойми України (моря, річки, озера, водосховища). Значення води для людини, тварини, рослини.

4

1

30.10

Використання води в побуті, промисловості, сільському господарстві. Охорона та бережливе ставлення до води в природі та побуті.

Практична робота Вимірювання температури холодної що використовується. Тематичне оцінювання

Тема 2 : Повітря.(3 год)

5

1

13.11

Властивості повітря. Теплопровідність повітря і використання цієї властивості в побуті. Рух повітря. Вітер, його значення

Учень /учениця:

- має уявлення про значення кисню для дихання рослин, тварин, людини;

- має уявлення про властивості повітря;

- знає склад повітря;

- знає про заходи щодо охорони повітря;

-вміє користуватися термометром.

- *називає (показує на малюнку) погодні явища характерні для своєї місцевості;

- *за малюнками наводить приклади стихійних явищ;

- *розуміє для чого складається прогноз погоди.

Формування поняття – повітря. Формування уявлень про рух повітря. Розширення понять про значення кисню для дихання рослин, тварин, людини. Розвиток мислення на основі формування умінь користуватися термометром.

6

1

27.11

Склад повітря: кисень, вуглекислий газ, азот. Значення кисню для дихання рослин, тварин, людини. Чисте та забруднене повітря. Боротьба за чистоту повітря.

7

1

11.12

Погода. Метеорологічні служби і прогноз погоди. Температура повітря та її вимірювання. Стихійні лиха та правила поведінки під час їх виникнення (гроза, повінь, землетрус і т. д.). Тематичне оцінювання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
0
8
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!