Сьогодні відбувся
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарно-тематичне планування з природознавства для 5 класу II семестр

Природознавство

Для кого: 5 Клас

29.01.2020

890

29

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з природознавства для 5 класу II семестр 2 години на тиждень Календарно-тематичне планування з природознавства для учнів 5 класу на II семестр Курс призначен 2 години на тиждень
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з природознавства для 5 класу

II семестр

2 години на тиждень

№ з/п

Дата

Тема уроку

Домашнє завдання

Примітка

Примітка

Розділ ІІІ. Земля – планета Сонячної системи

Тема 1. Земля як планета

34

16.01

Гіпотези та сучасні уявлення про виникнення Землі

§ 25

35

19.01

Форма і розміри Землі.

Практичне заняття №6 «Знаходження на карті та глобусі екватора, полюсів, півкуль материків і частин світу; географічних об’єктів» (початок)

§ 26, с.113

36

23.01

Внутрішня будова Землі.

§ 27

37

26.01

Рухи Землі. Пори року.

§ 28

38

30.01

Розподіл сонячного тепла на поверхні Землі

§ 29

39

02.02

Способи зображення Землі. Масштаб .

Практичне заняття № 6

Знаходження на карті та глобусі екватора, полюсів, півкуль материків і частин світу; географічних об’єктів (закінчення)

§ 31-32

40

06.02

Ґрунт, його значення і властивості.

Догляд за ґрунтом.

§ 33

41

09.02

Повітря — суміш газів. Значення повітря.

§ 34

42

13.02

Властивості повітря. Нагрівання й переміщення повітря.

Практичне заняття № 7

Дослідження нагрівання тіл (різних за кольором і прозорістю) променями Сонця.

§ 35

43

16.02

Вода на Землі. Три стани води.

Кологобіг води.

§ 36

44

20.02

Властивості води. Вода — розчинник. Розчини у природі.

Практичне заняття № 8

Розчинні й нерозчинні речовини. Дослідження розчинності речовин (цукру, солі, лимонної кислоти, олії).

§ 37, с.150-151

45

23.02

Значення води у природі.

Використання води людиною

Практичне заняття №9

Дослідження впливу різних температур на розчинення цукру (солі) у воді.

46

27.02

Узагальнення вивченого з теми « Земля, як планета». ТО

Тема 2. Планета Земля як середовище життя організмів

47

02.03

Організм і його властивості.

Клітинна будова організмів.

§ 38

48

06.03

Різноманітність організмів: Рослини, Тварини

Навчальний проект №3 «Вирощування найвищої бобової рослини» (початок)

§ 39, завдання до навч. проекту

49

13.03

Різноманітність організмів: Гриби, Бактерії.

§ 40

50

16.03

Практичне заняття № 10

Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості

§ 41

51

17.03

Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи.

§ 42

52

19.03

Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.

§ 43

53

23.03

Визначення організмів за визначниками. Практичне заняття № 11 «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників, електронних колекцій»

§44,

ст.186-188

54

03.04

Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище життя організмів і пристосування організмів. Організація спостережень за основними властивостями живих організмів

§45, ст.191

55

06.04

Водне середовище життя організмів. Пристосування організмів до життя у воді

§46

56

10.04

Ґрунтове середовище життя організмів. Пристосування організмів до життя у ґрунті

§47

57

13.04

Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Співіснування організмів

§48

58

17.04

Екосистеми

Завд. для навч.проекту №3 «Вирощування найвищої бобової рослини»

59

20.04

Навчальний проект №3 «Вирощування найвищої бобової рослини» (закінчення)

Закінчити проект

60

24.04

Узагальнення вивченого з теми «Планета Земля як середовище життя організмів». ТО

Тема 3. Людина на планеті Земля

61

27.04

Людина-частина природи. Зв'язок людини з природою. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини

§50

Завдання для навч.

проекту №4

62

04.05

Екологічні проблеми та їх розв’язування (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів).

Навчальний проект №4 «Смітити не можна переробляти» (початок)

§51

63

08.05

Охорона природи. Червона книга України Практична робота №2 «Складання Червоної книги своєї місцевості»

§52, Ст.226

64

11.05

Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі

Практичне заняття № 14 «Дослідження екологічних проблем своєї місцевості»

Завдання

для проекту №4

Повт. §38-53

65

15.05

Контрольна робота №2

66

18.05

Навчальний проект №4 «Смітити не можна переробляти»

67

22.05

Екскурсія (відповідно до місцевих умов) «Рослинний і тваринний світ своєї місцевості».

Викон.завдань на екскурсю

68

25.05

Узагальнення вивченого за рік. ТО

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.