Календарно-тематичне планування з основ здоров"я для розумово відсталих дітей 6 кл. 2 семестр

Інклюзивна освіта

Для кого: 6 Клас

05.08.2019

2068

127

0

Опис документу:
Одним з основних завдань спеціальної освіти і, зокрема, навчальних закладів для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, є формування в учнів ортобіотичної компетентості, уміння відчувати небезпеку та берегти власне здоров’я та життя. На кожному віковому етапі життя людина може потрапити у різні небезпечні ситуації.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування 6 клас(1,5 год на тижд.)

II семестр

Розділ II. Основи безпеки життєдіяльності

Тема 4.1: Безпека оточуючого середовища(6 год)

уроку

Кільк. годин

Дата

Корекція

Тема

Орієнтовні

навчальні досягнення учнів

Спрямованість

корекційно-розвивальної роботи

25

0,5

18.01

Конструктивні особливості сучасних будинків (будівель), їх електро-, водо-, тепло- і газопостачання.

Учень/учениця:

розрізняє та пояснює за наочною опорою конструктивні особливості сучасних будинків (будівель), їх електро-, водо-, тепло- і газопостачання;

відтворює з допомогою вчителя навчальний матеріал, характеризуючи правила можливі небезпечні ситуації;

за допомогою інструкції та консультації вчителя частково самостійно виконує практичні дії, пов’язані з використанням підручних способів самозахисту та домедичної допомоги;

*має уявлення про аварійні ситуації та способи оповіщення про аварію;

*розрізняє за наочною опорою та допомогою вчителя найпростіші можливі небезпечні ситуації (руйнування будівель, пошкодження електромережі, гарячого та холодного водопостачання).

Формування узагальненості сприймання шляхом засвоєння нової інформації.

Формування осмисленості сприймання інформації стосовно можливих небезпечних ситуацій (руйнування будівель, пошкодження електромережі, гарячого та холодного водопостачання) та типових причин їх виникнення.

Стимулювання активності та самостійності учнів на уроці.

Формування навичок безпеки та звернення по допомогу до батьків та інших членів родини.

Корекція просторової орієнтації та просторових уявлень шляхом формування практичних дій, що пов’язані з використанням підручних способів самозахисту та домедичної допомоги.

0,5

18.01

Конструктивні особливості сучасних будинків (будівель), їх електро-, водо-, тепло- і газопостачання.

26

0,5

18.01

Можливі небезпечні ситуації (руйнування будівель, пошкодження електромережі, гарячого та холодного водопостачання).

0,5

25.01

Типові причини їх виникнення.

27

0,5

25.01

Аварійні ситуації .

0,5

25.01

Способи оповіщення про аварію.

28

0,5

01.02

Дії мешканців під час виникнення відповідних аварійних ситуацій.

0,5

01.02

Дії мешканців під час виникнення відповідних аварійних ситуацій.

29

0,5

01.02

Підручні способи самозахисту.

0,5

08.02

25.01

Домедична допомога

30

0,5

08.02

25.02

Домедична допомога при ураженні електричним струмом.

0,5

08.02

25.02

Домедична допомога при попадання хімічних речовин, отруєнні отрутохімікатами.

Тема 4.2: Безпека велосипедиста( 9 год)

31

0,5

15.02

0103

Сигнали регулювання дорожнього руху.

Учень/учениця:

називає та показує на наочному матеріалі (ілюстративні зображення, фотографії) основні конструктивні елементи велосипеда;

розв’язує з допомогою вчителя прості типові навчальні ситуаційні задачі відповідно до Правил дорожнього руху для велосипедиста;

*показує на наочному матеріалі (ілюстративні зображення, фотографії) та за інструкцією основні конструктивні елементи велосипеда;

*має уявлення про правила безпечного руху для велосипедистів, дорожні знаки та дорожню розмітку.

Розвиток памяті (запам’ятовування та відтворення) на основі ознайомлення з правилами безпечного руху для велосипедистів, дорожніми знаками та дорожньою розміткою.

Розвиток зв’язного мовлення, стійкості уваги.

Формування та розвиток вмінь розповідати за планом, послідовно передаючи зміст почутого, прочитаного або побаченого.

Стимулювання активності та самостійності учнів на уроці.

Виховання уважності на дорозі.

0,5

15.02

01.03

Види перехресть.

32

0,5

15.02

01.03

Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку велосипедиста

0,5

22.02

01.03

Перевірка їх справності.

33

0,5

22.02

01.03

Рух на велосипеді.

0,5

22.02

01.03

Виконання маневрів на велосипеді.

0,5

01.03

15.03

Стійкість руху велосипедиста.

0,5

01.03

15.03

Перевезення вантажу, пасажирів.

33

0,5

01.03

15.03

Рух за різних погодних умов.

0,5

15.03

Основні види дорожньотранспортних пригод (ДТП).

36

0,5

15.03

Поведінка при ДТП.

0,5

15.03

Основні вимоги Правил дорожнього руху для велосипедиста.

37

0,5

22.03

Основні відомості про дорожню розмітку.

0,5

22.03

Дорожня розмітка.

38

0,5

22.03

Дорожня розмітка.

0,5

29.03

Основні знаки, що потрібно знати велосипедисту.

39

0,5

29.03

Основні знаки, що потрібно знати велосипедисту.

0,5

29.03

Повторення

Розділ ІІІ. Довкілля

Тема 5: Захист життя

та гідності людини(5 год)

40

0,5

12.04

Охорона здоров’я дітей.

Учень/учениця:

має уявлення про цінність життя людей та турботу держави про життя дітей;

називає основні служби захисту населення; з допомогою вчителя пояснює їх призначення;

*ознайомлений з поняттями людської гідності та цінності життя;

*відтворює з допомогою вичеля окремі факти навчального матеріалу стосовно назв та функційного призначення служб захисту наслення.

Розвиток усвідомленості, швидкості й точності сприйняття образно-вербальної інформації.

Розвиток емоційного ставлення до почутого.

Формування вміння орієнтуватися у ситуації, відтворювати порядок дій повідомлення відповідних служб про небезпечні ситуації.

Формування потреби цінувати людське життя та поважати права людини.

Виховання відповідальності та особистої гідності.

0,5

12.04

Охорона здоров’я дітей.

41

0,5

12.04

Охорона здоров’я дітей.

0.5

19.04

Держава на захисті життя людини.

42

0,5

19.04

Держава на захисті життя людини.

0,5

19.04

Держава на захисті життя людини.

43

0,5

26.04

Служби захисту населення.

0,5

26.04

Пожежна служба, міліція.

44

0,5

26.04

Швидка допомога, служба газу.

0,5

03.05

Служба цивільної оборони.

Тема 6: Дитина в автономній ситуації( 7 год.)

45

0,5

03.05

Правила поведінки у лісі.

Учень/учениця:

фрагментарно відтворює елементарні поняття щодо небезпеки ігор, що можуть призвести до потрапляння до закритого простору, з якого важко вибратися;

частково самостійно дає визначення з допомогою вчителя негативним наслідкам виникнення пожежі у лісі;

розповідає за запитаннями вчителя про безпеку поведінки в лісі та на воді, називає способи повідомлення про своє місцезнаходження;

добирає з допомогою вителя та наочністю відповідний одяг для відпочинку на природі (у лісі, на воді);

*має уявлення про способи безпечної поведінки під час її виникнення (як діяти, якщо загубився чи заблукав;як уникнути зустрічі з дикими тваринами; правила поведінки на воді).

Формування аналітико-синтетичної діяльності.

Стимулювання активності в спілкуванні під час бесіди з вчителем та іншими учнями.

Формування узагальненості сприймання (виділення суттєвих властивостей, ознак).

Розвиток емоційного сприймання та відтворення навчального матеріалу.

Формування вміння орієнтуватися у ситуації, відтворювати порядок дій повідомлення відповідних служб про небезпечну ситуацію.

Виховання позитивного ставлення до виконуваної діяльності.

Виховання безпечності та відповідальності за власні вчинки.

0,5

03.05

Правила розпалювання вогнища та способи надійного гасіння.

46

0,5

10.05

Дії під час виникнення пожежі у лісі (степу).

0,5

10.05

Їстівні рослини, ягоди.

47

0,5

10.05

Способи захисту від звірів, комах, змій.

0,5

17.05

Профілактика захворювань під час перебування у лісі.

48

0,5

17.05

Способи запобігання ураження блискавкою, укусів змій, кліщів, комах, отруєння рослинами.

0,5

17.05

Правила поведінки на воді.

49

0,5

24.05

Причини небезпеки на воді в літню пору.

0,5

24.05

Подолання почуття одинокості та беззахисності.

50

0,5

24.05

Способи повідомлення про своє місцезнаходження.

0,5

31.05

Повторення.

51

0,5

31.05

Узагальнюючий урок за семестр.

0,5

31.05

Узагальнюючий урок за рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.