Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Календарно - тематичне планування з образотворчого мистецтва 3 клас НУШ 2 семестр

НУШ

Для кого: 3 Клас

10.01.2021

362

32

0

Опис документу:
Орієнтовне розширене календарно - тематичне планування з образотворчого мистецтва 3 клас НУШ 2 семестр за підручником Л.Масол, О.Гайдамаки, О.Колотило « Мистецтво», зошитом Л.Масол, О.Гайдамаки, О.Колотило «Мистецтво»)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно - тематичне

планування уроків образотворчого мистецтва на 2 семестр ( 1 година/тиждень, 19 годин/семестр - план)

(за підручником Л.Масол, О.Гайдамака, О.Колотило « Мистецтво», зошитом Л.Масол, О.Гайдамаки, О.Колотило «Мистецтво»)

з/п

Проблемне запитання

та навчальний зміст

Сприймання образотворчого мистецтва

Художньо – творча діяльність

Поняття

Очікувані результати

Дата

проведення

план

факт

Тема 5. Світ невідомий

17

Мандрівка у світ фантастики.

Роботи і мистецтво

СКМ: Відео «Робот – художник».

Робот – художник з Лего.

ХТД: Малювання робота з простих геометричних форм для компютерної гри (кольорові олівці).

П: Формат (повторення).

- добирає слова для характеристики вираження емоцій і вражень;

- створює фрагментарні зображення в процесі експериментування з формами;

- придумує образи роботів, використовуючи знайомі засоби та способи творення.

13.01

18

Мандрівка у світ фантастики.

Фантастичні образи в мистецтві

СКМ: М/ф «Карлсон, який живе на даху» (фрагменти).

СОМ: А.Силивончик, «Небо – птах – літак».

ХТД: Малювання композиції « Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці й фломастери).

П: Композиція (повторення).

- сприймає твір мистецтва, виявляє здатність цілісно охопити увагою художній твір,зосереджує увагу на деталях;пояснює, що подобається (чи не подобається) у творі мистецтва;

- порівнює природні форми, образи з їх художнім трактуванням;

- визначає головне і другорядне в композиції, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів.

20.01

19

Чарівні дива.

Фантастичні образи зими

СОМ: Світлини Харбінського міжнародного фестивалю льоду і снігу (Китай).

ХТД: Малювання чи створення з кольорового паперу крижаного палацу Снігової Королеви, використовуючи для тла відомі художні техніки.

П: Композиція, правила композиції (повторення).

- добирає слова для характеристики емоцій і вражень від сприймання мистецтва та власної художньої діяльності;

- вирізує та створює прості композиції з паперу, самостійно добирає складові композиції;

- обирає види художньо – творчої діяльності відповідно до свого настрою.

27.01

Тема 6. Світ невидимий

20

Чарівні дива.

Фантазії в архітектурі

СКМ: М/ф «Будиночок для Равлика».

СОМ: Світлини оригінальних споруд та муралів.

ХТД: Створення з лего – конструктора фантастичного будинку.

П: Архітектура, архітектор, мурал.

- сприймає твір мистецтва, добирає слова для характеристики власних емоцій та вражень, розпізнає за характерними ознаками види анімації(пластилінова);

- придумує образ фантастичного будинку, обирає види художньо – творчої діяльності відповідно до свого настрою.

03.02

21

Чарівні дива.

Фантазії в архітектурі

СКМ: М/ф «Будиночок для Равлика».

СОМ: Світлини оригінальних споруд та муралів.

ХТД: Малювання фантастичного будинку.

П: Архітектура, архітектор, мурал.

- сприймає твір мистецтва, добирає слова для характеристики власних емоцій та вражень, розпізнає за характерними ознаками види анімації(пластилінова);

- придумує образ фантастичного будинку, обирає види художньо – творчої діяльності відповідно до свого настрою.

10.02

22

У світі реального та уявного.

Фантастичні тварини

СОМ: М.Приймаченко. «Рибний цар зловив одуда та й радий».

ХТД: Малювання фантастичної тварини (гуаш).

П:Стилізація

- сприймає та порівнює засоби виразності різних видів мистецтва (образотворче, анімація);

- створює образ фантастичного звіра, здійснюючи елементарну стилізацію форм, обирає формат аркуша (прямокутник,квадрат) для кращого втілення задуму;

- розрізняє контрастні кольори, вирізняючи їх в образотворчому мистецтві, а також у природі, побуті,зокрема одязі.

17.02

23

У світі реального та уявного.

Фантазії в мистецтві

СОМ: Українські народні та авторські іграшки.

ХТД: Ліплення іграшки – фантастичної тваринки (пластилін,глина,солоне тісто).

П: Стилізація.

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва;

- порівнює природні та декоративні образи, робить узагальнення.

24.02

24

Картинки з виставки.

Ознайомлення з художнім музеєм

СОМ: Експозиція музею Лувр (м. Париж, Франція,фрагменти).

ХТД: Гра – віртуальна екскурсія – «Герої сучасних мультфільмів» (робота у групах).

Малювання чи ліплення фантастичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався.

П: Музей,екскурсовод.

- визначає улюблені твори мистецтва та рекомендує їх іншим;

- виконує різні рольові дії у творчому процесі (екскурсовод,персонаж мультфільму);

- обирає види художньо – творчої діяльності відповідно до свого настрою (малювання, ліплення).

03.03

Тема 7.Приховані можливості речей

25

Картинки з виставки.

Натюрморт

СОМ: В.Левін. «Натюрморт з квітами, гарбузом, фруктами», М.Ляліна. «Вечірнє чаювання».

ХТД: Створення фантастичного натюрморту (гуаш).

П: Правила композиції в натюрморті.

- виявляє здатність цілісно сприймати художній твір, зосереджує увагу на композиції (на прикладі натюрморту);

- придумує образи, елементарно стилізує форми;

- утворює композицію,малюючи натюрморті.

10.03

26

Фантастичні пригоди у Країні Див. Фантастичні образи літератури в образотворчому мистецтві.

СОМ: «Свято фантастичного чаювання». Стокове зображення vgorbash.

ХТД: Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівець).

П: Композиція в натюрморті, декоративне зображення

- сприймає твір мистецтва цілісно, зосереджує увагу на деталях; характеризує їх;

- визначає головне і другорядне в композиції, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів, здійснює елементарну стилізацію форм оздоблювальних елементів;

- добирає художні матеріали відповідно до задуму у творчій діяльності.

17.03

27

Фантастичні пригоди у Країні Див. Фантастичні образи літератури в образотворчому мистецтві.

СОМ: «Свято фантастичного чаювання». Стокове зображення vgorbash.

Ліплення бутафорії до балету про Алісу – декоративної чашки (пластилін).

П: Композиція в натюрморті, декоративне зображення

- сприймає твір мистецтва цілісно, зосереджує увагу на деталях; характеризує їх;

- визначає головне і другорядне в композиції, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів, здійснює елементарну стилізацію форм оздоблювальних елементів;

- добирає художні матеріали відповідно до задуму у творчій діяльності.

31.03

28

Політ фантазії.

Фантастичні світи в мистецтві

СОМ: Д.Флін. Ілюстрація – фентезі.

ХТД: Малювання фантастичного космічного пейзажу (гуаш).

П: Відтінки кольорів.

- сприймає твір мистецтва, зосереджує увагу на деталях;

- використовує елементарні закони перспективи (одне за іншим; ближче – більше та яскравіше. Далі – менше та блідніше), передаючи плановість простору у площинних зображеннях;

- створює фантастичний пейзаж, використовуючи відтінки кольорів, застосовує знайомі техніки та прийоми зображення.

07.04

29

Гумор у мистецтві.

Шарж в образотворчому мистецтві

СОМ: А.Силивончик.

«З вітерцем», шаржі.

ХТД: Створення веселого школярика або школярочки (кольорові олівці або фломастери)

- сприймає мистецтво, добирає слова для характеристики емоцій,настроїв, зображених на картинах персонажів;

- придумує веселі образи школяриків,використовуючи знайомі засоби та способи творення.

14.04

Тема 8. Погода

30

Гумор в мистецтві.

Комікси

СОМ: О.Грек. «Мамині казки». Т.Фрайцен Пам’ятник – жарт над поліцейським

(м. Брюссель,Бельгія).

ХТД: створення коміксів: малювання картинок про лінивого Гриця з пісні.

П: Комікс

- сприймає мистецтво,імпровізує засобами пантоміми (міміка,жести);

- експериментує з утіленням одного образу засобами різних видів мистецтва (музичне,образотворче);

- добирає слова для характеристики емоцій, настроїв героїв картини;

- придумує веселий образ для коміксів.

21.04

31

Ляльки – іграшки в житті та мистецтві.

Мистецтво про улюблених ляльок

СОМ: В.Скайлз. «Чай для ляльки», Д.Денгель. «Ляльковий лікар».

ХТД: Малювання ляльки ЛОЛ – сюрприз (кольорові олівці, фломастери).

П: Лялька – мотанка,оберіг.

- сприймає твір мистецтва, зосереджує увагу на деталях, добирає слова для характеристики власних емоцій і вражень;

- імпровізує засобами пантоміми;

- придумує (фантазує) образ ляльки.

28.04

32

Ляльки – іграшки в житті та мистецтві.

Мистецтво про улюблених ляльок

СОМ: К.Дудник. «Коли ми любимо», Т.Кучмій. «Мелодія весни», «Зайчик – садівник».

ХТД: Малювання своєї улюбленої іграшки (гуаш чи акварель).

П: Властивості гуаші та акварелі.

- сприймає твір мистецтва, добирає слова для характеристики емоцій,настрою героїв картини;

- фантазує на задану тему, створює діалоги від імені героїв картини;

- знає властивості гуаші та акварелі та практично застосовує ці знання.

05.05

33

Мистецька подорож до Європи. Театральні ляльки

СОМ: О.Шабанов. «Ляльковий театр».

ХТД: Створення пальчикових ляльок.

П: Пальчикові ляльки

- сприймає твір мистецтва цілісно, зосереджує увагу на деталях;

- вирізує, конструює та створює пальчикові ляльки з паперу.

12.05

Тема 9. Я – людина

34

Мистецька подорож до Європи.

Смаколики в мистецтві

СКМ: М/ф «Світ чекає на відкриття. Цукерки».

СОМ: Світлини з тортами та тістечками.

ХТД: Ліплення морозива чи тортика(пластилін).

- сприймає твір мистецтва, добирає слова для характеристики власних емоцій і вражень;

-ліпить із пластичних матеріалів різними прийомами і способами, елементарно стилізує форми оздоблювальних елементів;

- представляє результати власної творчості, придумує власний віршик,фразу.

19.05

35

Перевіряємо свої досягнення

Підсумковий урок за рік

26.05

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.