Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування з історії України 11 клас на 2021-2022 навчальний рік, рівень стандарту

Історія України

Для кого: 11 Клас

07.09.2021

266

24

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з історії України для 11-го класу на на 2021-2022 навчальний рік . Рівень стандарту. Складено до підручника: Історія України(рівень стандарту) підручник для 11класу закладів загальної середньої освіти. В. С. Власов, С. В. Кульчицький. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 256 с. — згідно програми для закладів загальної середньої освіти. «Історія України. Всесвітня історія. 10-11 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.(52 години)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

10 клас

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

52 годин


1. Програми для закладів загальної середньої освіти. «Історія України. Всесвітня історія. 10-11 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.

2. Власов В. С. Історія України (рівень стандарту) : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / В. С. Власов, С. В. Кульчицький. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 256 с.

Тема уроку

Дата


Примітка

11-Б


1

Вступ.




2

Вихід України на міжнародну арену. Адміністративно-територіальні зміни.





3

Масові депортації Національно- визвольний рух на території України.

Масові депортації. Операції «Вісла». Обмін територіями 1951 року Національно- визвольний рух у 1944—1950-х рр . на території України.).. Операція «Захід».«Велика блокада» проти УПА.

Українці в повстаннях у таборах ГУТАБу (ГУЛАГу)




4

Радянізація західноукраїнських областей УРСР. Ліквідація греко-католицької церкви в УРСР.




5

Економічне і суспільно -політичне життя. Економічна ситуація в УРСР. Становище сільського господарства. Масовий штучний голод 1946—1947 р. Відбудова промисловості.

Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Репресивні кампанії радянської влади.




6

Особливості розвитку культури

Освіта та наука. Літературний процес. Образотворче мистецтво, архітектура




7

Практичне заняття. Війна пішла, а горе залишилось…”: повсякденне життя повоєнних років.

–– Вирвані з коренем. Депортації українців у 1944–1951 рр.: причини, етапи, наслідки (дослідження тематичних документів).




8

Урок узагальнення.




9

Тематичне оцінювання.




Орієнтовні теми для навчальних проектів:

Україна для ООН. ООН для України.

Студії боротьби за незалежність: від УНР до УПА (продовження кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?”).


10

Суспільно-політичне становище республіки.

Внутрішньополітична ситуація. XX з’їзд КПРС. Десталінізація.

Реабілітація жертв політичних репресій. Ліквідація ГУТАБу (ГУЛАГу). Українці в повстаннях у таборах ГУТАБу (ГУЛАГу




11

Економічний розвиток УРСР. Соціальна політика

Децентралізація управління економікою. Розвиток промисловості.

Становище сільського господарства. Зміни соціальної політики.




12

Народження опозиційного руху

Шістдесятництво. Київський клуб творчої молоді. «Сучасник».

Національно-визвольний рух: підпільні групи та організації.

Зародження дисидентського руху. Антирежимні виступи




13

Практичне заняття. Феномен українського шістдесятництва.




14

Культурне життя України в добу «відлиги». Зміни в освіті. Зросійщення (росіянізація, русифікація).Особливості розвитку культури. Антирелігійна кампанія. Повсякденне життя.




15

Урок узагальнення.




16

Тематичне оцінювання.




Орієнтовні теми для навчальних проектів:

– “В безсмерті холодно. І холодно в житті. О Боже мій! Де дітися поету?!” Творчість шістдесятників як закономірна реакція на виклики часу.

Ті, хто відкрили шлях у космос (внесок українців в освоєння космічного простору).

Орієнтовна тема для написання есе:

Відлига: зміни в суспільно-політичних настроях населення України.


17

Суспільно-політичне життя. Зміни в системі влади. Конституція УРСР 1978 р. Комуністична диктатура. Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні.




18

Опозиційний рух. Арешти творчої інтелігенції. Іван Дзюба: “Інтернаціоналізм чи русифікація”.

Активізація дисидентського руху: течії, форми і методи боротьби. Самвидав. “Український вісник”. Михайло Брайчевський: “Приєднання чи возз’єднання”.

Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (УГГ). Становище кримських татар у місцях депортації та їх боротьба за повернення на батьківщину




19

Практичне заняття.

Українські дисиденти - виклик системі.

– Повсякденне життя в місті та на селі (на прикладі кількох українських населених пунктів 1970–1980-х рр.).




20

Соціально-економічне становище.

Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості. Провал Продовольчої програми.Етносоціальні зміни в УРСР. Життєвий рівень населення.




21

Культурне життя УРСР в добу «застою». Особливості розвитку культури. Освіта й наука. Українське поетичне кіно. Література, мистецтво.




22

Урок узагальнення




23

Тематичне оцінювання





Орієнтовні теми для навчальних проектів:

49 сміливців проти режиму (дослідження діяльності УГГ).

Студії боротьби за незалежність: від зброї до слова (продовження кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?”).

Права людини в СРСР: декларації та реальність



24

Початок перебудови.

Україна в умовах перебудови в СРСР. Міжнародна ситуація. Інформаційна революція: від дозованої гласності до скасування цензури. Відродження пам’яті про Голодомор 1932-1933 рр.

Українська діаспора та її внесок у відродження України.





25

Соціально-економічне становище.

Крах командної економіки. Невдача реформаторських зусиль. Поглиблення диспропорцій і падіння рівня життя населення. Чорнобильська катастрофа.





26

Практичне заняття. “За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії./ Або – Злочини комуністичного режиму. Уроки для України сьогодні.





27

Зростання суспільно-політичної активності громадян.

Поява неформальних організацій. Українська Гельсінська спілка. Народний Рух України за перебудову. Відродження релігійного та церковного життя. Кримсько- татарський національний рух Перетворення Кримської області в Автономну Республіку Крим. Створення Меджлісу кримсько-татарського народу





28

Суверенізація УРСР.

Перші вільні вибори до Верховної Ради УРСР (березень 1990 р). Зародження багатопартійності. Шахтарські страйки.. Декларація про державний суверенітет України. Революція на граніті.

Особливості розвитку культури





29

Утвердження незалежності України. Спроба державного перевороту в СРСР. Акт проголошення незалежності України. Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. Роль України в розпаді СРСР. Міжнародне визнання.





30

Урок узагальнення





31

Тематичне оцінювання





Орієнтовні теми для навчальних проектів:

Сто років боротьби за незалежність: 1917–2017.

Український андеграунд: кіно, музика і театр кінця ХХ ст.



32

Державотворчі процеси. «Партія влади». Особливості багатопартійної системи. Прийняття Конституції України 1996 р. Протидія сепаратизму. Повернення кримських татар на історичну Батьківщину





33

Практичне заняття. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми / Основний закон України: умови створення й аналіз основних положень.





34

Соціально-економічні перетворення. Формування ринкової економіки. Запровадження гривні. Зміни в сільському господарстві. Специфіка приватизації. Матеріальне становище населення. Демографічна ситуація. Етносоціальна структура.





35

Міжнародні відносини.

Відносини України з ЕЄ, НАТО,США та Росією. Проблема Чорноморського флоту. Ідея Єдиного економічного простору (ЄЕП).Тузлівська криза.





36

Практичне заняття.

– Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклики і відповіді.





37

Помаранчева революція.

Президентські вибори 2004 р. Помаранчева революція. Конституційна реформа.





38

Суспільно-політичне життя України в 2005-2013 рр.

Суспільно-політичне життя України в 2005-2009 рр.Конституційні зміни, Соціально-політичне життя України в 2010-2013 рр. Харківські угоди 2010 р.





39

Урок узагальнення





40

Тематичне оцінювання





Орієнтовна тема для навчального проекту:

Студії боротьби за незалежність: від культурної до політичної розбудови (завершення кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХІ столітті”, презентація).

Орієнтовна тема для написання есе:

Помаранчева революція: національний і людський виміри.



41

Революція Гідності.

Загострення дискусії навколо геополітичного вибору України

Євромайдан. Революція Гідності. Небесна Сотня. Окупація та анексія Росією Криму. Відновлення владної вертикалі в ході президентських та парламентських виборів 2014 рр.





42

Збройна агресія Російської Федерації проти України.

Збройна агресія Росії на Сході України. АТО. Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії. Санкції проти Росії. Мінські угоди. ООС.





43

Соціально-економічне та суспільно-політичне життя України у 2014-2019 рр.

Соціально-економічне становище України. Угода про асоціацію між Україною та ЄС. Безвізовий режим для громадян України в країни ЄС. Релігійне життя. Створення Православної церкви. Надання Томосу.





44

Культурне життя незалежної України.





45

Практичне заняття. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах «гібридної війни».





46

Урок узагальнення.





47

Тематичне оцінювання.





Орієнтовні теми для навчальних проектів:

Усна історія Майданів: від Революції на граніті до Революції Гідності (електронна Книга пам’яті).

Орієнтовні теми для написання есе:

Відверта розмова з воїнами АТО / однолітками – внутрішньо переміщеними особами.



48

Урок повторення вивченого





49

Урок повторення вивченого





50

Урок повторення вивченого





51

Урок повторення вивченого





52

Підсумковий урок







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.