Календарно-тематичне планування з індивідуальної форм навчання у 4 класі на ІІ семестер

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з індивідуальної форм навчання у 4 класі на ІІ семестер з таких предметів: українська мова, літературне читання, математика, природознавство, музичне мистецтво,образотворче мистецтво, трудове навчання, основи здоров'я, інформатика.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Українська мова (1,5 год)

Тема уроку

Д/з

К-сть год

Дата

Примітка

Числівник

33

Загальне уявлення про числівник як частину мови.

с.109,

215

1

34

Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні.

с.114,

223

1

35

Практичне засвоєння вимовляння і письма та відмінкових форм окремих числівників.

с.115,

226

1

36

Контрольна робота: диктант.

1

Займенник

37

Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті.

с.121,

234

1

38

Особові займенники. Вживання особових займенників у текстах.

с.123,

239

1

39

Займенники 1-ї, 2-ї і 3-ї особи однини і множини. Відмінювання особових займенників

с.125,

243

1

40

Розвиток зв'язного мовлення.

1

41

Вживання займенників з прийменниками.

с.129,

255

1

42

Контрольна робота з мовної теми («Числівник»,

«Займенник»)

1

Дієслово

43

Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях.

с.137,

269

1

44

Змінювання дієслів за часами, числами

с.145,

285

1

45

Дієслова теперішнього часу майбутнього часу

с.149,

294

1

46

Правопис особових закінчень дієслів 1-ї особи. 2-ї особи. 3-ї особи.

с.154-158,

301

1

47

Дієслова минулого часу.

с.160,

314

1

48

Контрольна робота з мовної теми («Дієслово»)

1

Прислівник

49

Поняття про прислівник як частину мови. Роль прислівників – синонімів, антонімів у мовленні.

с.166,

325

1

50

Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками, їх роль

с.170,

335

1

51

Правопис найуживаніших прислівників.

с.174,

345

1

52

Контрольна робота: диктант.

1

Повторення вивченого в 1-4 класах

53

Що ми знаємо про текст, речення, слово.

с.180,

358

1

54

Що ми знаємо про іменник і прикметник.

с.181,

362

1

55

Урок розвитку зв'язного мовлення.

1

56

Що ми знаємо про займенник, числівник

с.185,

373

1

57

Що ми знаємо про дієслово та прислівник.

с.188,

381

1

58

Контрольна робота: списування.

1

59

Аналіз контрольної роботи

1

60

ДПА

1

61

Повторення й узагальнення вивченого за рік.

1

Літературне читання (2 год)

Тема уроку

Д/з

К-сть год

Дата

Примітка

Розділ четвертий.

Як не любить той край...

1

25

Володимир Сосюра. Як не любить той край...

Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна...

С. 61

1

26

Василь Сухомлинський. Восени пахне яблуками.

С. 62-63

1

27

Олександр Олесь. Степ.

С. 63-64

1

28

Марко Вовчок. Літній ранок.

Михайло Коцюбинський. Літній день.

С. 65-66

1

29

Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело.

С. 75-76

1

30

Контрольні роботи.Навичка читання вголос (усно).

1

Розділ п'ятий.

Видатні українські письменники

Тарас Шевченко

31

Тарас Шевченко. Про себе

С. 80-84

1

32

Тарас Шевченко. Реве та стогне Дніпр широкий...

С. 85

1

33

Тарас Шевченко. За сонцем хмаринка пливе.

1

Іван Франко

34

Роман Завадович. Поет-Каменяр (Скорочено)

С. 88-90

1

35

Іван Франко. Дивувалась зима... Дрімають села... .

С. 91-92

1

36

Іван Франко. Лисичка-кума

С. 92-96

1

Леся Українка

37

Леся Українка. Конвалія.

С. 101

1

38

Леся Українка. Давня весна.

С. 102

1

39

Леся Українка. Біда навчить.

С. 103-109

1

Павло Тичина

40

Павло Тичина. Де не глянь — колоски...

С. 110

1

41

Павло Тичина. Хор лісових дзвіночків.

С. 111

1

42

Павло Тичина. Сонце і дим

С. 112

1

Максим Рильський

43

Максим Рильський. Дитинство

С. 113

1

44

Максим Рильський. Блогословен той день і час…

С. 118

1

45

Контрольні роботи № 5. Аудіювання (письмово)

1

Розділ шостий.

Розповіді про нас самих

46

Леонід Глібов. Зозуля і Півень.

С. 119-120

1

47

Олена Пчілка. Котова наука.

С. 121-123

1

48

Неля Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба.(дія І, ІІ)

С. 124-128

1

49

Маряна Савка. Казка про Старого Лева.

С. 74-79

1

50

Контрольні роботи № 6. Навичка читання мовчки (письмово).

1

Розділ сьомий.

Літературні казки зарубіжних письменників

51

Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана.

С. 136-142

1

52

Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя.

С. 143-150

1

53

Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела.

С. 151-153

1

54

Контрольна робота № 7.

Робота з літературним твором (письмово).

1

Розділ восьмий.

Світ дитинства в літературі

Людина починається з добра

55

Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов.

С. 159

1

56

Грицько Бойко. Консультант.

Микола Сингаївський. Сміх для всіх.

С. 172-173

1

У кожного є співуча пірїнка

57

Василь Сухомлинський. Співуча пір'їнка.

С. 174

1

58

Олександр Єфімов. Тут усе є... Емілія Саталкіна. Кожний знає своє діло

С. 177-178

1

59

Володимир Рутківський. Як складають вірші.

С. 179-183

1

60

ДПА

1

61

Контрольні роботи № 8

Навичка читання вголос (усно). Підсумковий урок за рік.

1

Математика (2 год)

Тема уроку

Д/з

К-сть год

Дата

Примітка

Усні арифметичні дії на основі нумерації

багатоцифрових чисел

33

Усне додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі нумерації багатоцифрових чисел. Вирази зі змінною. Прості і складені задачі на визначення швидкості, відстані, часу. Порівняння одиниць вимірювання довжини і маси

С.92,

565-566

1

34

Усне додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь

С.100,

605-606

1

35

Усне множення і ділення 10, 100, 1000, 10 000

С.101,

616-617

1

36

Множення круглих чисел на одноцифрове число: 50 000 ∙ 5

С.102,

625-626

1

37

Множення і ділення круглих чисел. Розвязування рівнянь.

С.108,

671-672

1

38

Контрольна робота № 5

1

Арифметичні дії з багатоцифровими числами

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел

39

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел.

С.110,

679-680

1

40

Перевірка правильності виконанні дії додавання, віднімання

С.113,

707-708

1

41

Письмове додавання і віднімання іменованих чисел.

С.115,

726-727

1

42

Порівняння багатоцифрових чисел. Розвязування рівнянь.

Самостійна робота.

С.116,

734-735

1

Письмове множення і ділення

багатоцифрового числа на одноцифрове

43

Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове.

С.117,

743-744

1

44

Площа. Порівняння об’єктів за площею. Формула площі прямокутника.

С.121,

763-764

1

45

Одиниці площі — квадратний міліметр, квадратний сантиметр, квадратний дециметр, квадратний метр, квадратний кілометр, ар (сотка), гектар.

С.126,

783-784

1

46

Знаходження однієї із сторін прямокутника за відомими площею та іншою стороною.

С.127,

794-795

1

47

Письмове множення круглих чисел.

С.132,

826-827

1

48

Письмове ділення з остачею. Розвязування задач.

С.145,

920-921

1

49

Контрольна робота № 6

1

Письмове множення і ділення багатоцифрових чисел

на двоцифрові та трицифрові числа

50

Алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число.

С.152,

984-985

1

51

Письмові прийоми множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число.

С.153,

992-993

1

52

Перевірка ділення множенням.

С.155,

1008-1009

1

53

Письмове множення на трицифрове число.

С.156,

1017-1018

1

54

Письмове множення на трицифрове число у випадку, коли другий множник містить нуль у середині запису (483 ∙ 306)

С.157,

1026-1027

1

55

Сумісні дії з багатоцифровими числами. Рівняння.

С.158,

1034-1035

1

56

Ознайомлення з письмовим діленням на трицифрове число.

С.159,

1042-1043

1

57

Ділення на трицифрове число.

С.160,

1050-1051

1

58

Дії з іменованими числами.

С.162,

1058-1059

1

59

Перетворення одиниць вимірювання часу. Додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання часу.

С.164,

1076-1077

1

60

Перетворення одиниць вимірювання вартості. Додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання вартості.

С.166,

1085-1086

1

61

Перетворення одиниць вимірювання величин. Ділення іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання.

С.167,

1094-1095

1

62

Контрольна робота № 7

1

Дроби

63

Поняття «дріб». Читання та запис дробів. Чисельник і знаменник дробу.

С.169,

1105-1106

1

64

Знаходження числа за значенням його дробу.

С.176,

1146-1147

1

65

Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куля, прямокутний паралелепіпед (куб). Розпізнавання геометричних фігур у просторі.

С.178,

1154-1155

1

66

Прямокутний паралелепіпед (куб)

С.180,

1164-1165

1

67

Повторення вивченого про дроби.

Самостійна робота.

С.181,

1173-1174

1

68

Контрольна робота з перевірки сформованості

навичок усних обчислень.

1

69

ДПА

1

70

Підсумковий урок за рік

1

Природознавство (1 год)

Тема уроку

Дз

К-сть год

Дата

Примітка

17

Рослинний і тваринний світ Євразії. Африки. Північної Америки.

с. 57-62

1

18

Особливості природи материків Землі. Південна Америка. Антарктида. Австралія.

с. 78-80

1

19

Рослинний і тваринний світ Південної Америки. Антарктиди. Австралії.

с. 80-85

1

20

Практична робота. Позначення на контурній карті назв материків і океанів.

1

21

Узагальнюючий урок за темою:Природа материків і океанів.

Контрольна робота.

1

Природа України

22

Україна на карті світу. Карта України.

с. 101-103

1

23

Практичні роботи.

Робота з географічною картою України;

Позначення на контурну карту столиці та міст України.

1

24

Форми земної поверхні. Рівнини і гори в Україні і в своєму краї.

с. 103-106

1

25

Корисні копалини України.

с. 107-112

1

26

Водойми України та їх використання і значення.

Будова річки. Рівнинні і гірські річки. Озера і болота.

1

27

Чорне море. Азовське море.

с. 119-124

1

28

Практичні роботи. Позначення на контурній карті основних форм земної поверхні та водойм України.

1

29

Використання і охорона природних багатств водойм.

Контрольна робота.

1

30

Ґрунти України. Охорона ґрунтів.

с. 128-131

1

31

Природні зони України.

с. 132-134

1

32

Мішані ліси (Полісся). Лісостеп. Степ.

с. 134-138

1

33

Гори Карпати. Кримські гори.

с. 147-151

1

34

Повторення та закріплення вивченого.

1

35

Контрольна робота.

1

Основи здоровя (0,25 год)

Тема уроку

Д/з

К-сть год

Дата

Примітка

5

Інфекційні хвороби, що набули соціального значення.

Практична роботиа. Моделювання ситуації звернення за телефонами довіри.

С. 86-89

6

Види перехресть. Рух майданами.

С. 123-125

7

Звички і здоров'я . Формування звичок.

С. 151-153

8

Підсумковий урок за рік.

Трудове навчання (0,25 год)

Примітка

дата

К-сть год

Тема

5

1

Способи плетіння зі стрічок. Виготовлення закладки для книги технікою плетіння. Фенічка

6

1

Виготовлення м’якої іграшки. Гольниця. «Сонечко»

7

1

Оздоблення виробів технікою вишивки. Основні прийоми роботи технікою вишивки. Витягування нитки з основи.

8

1

Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення технікою пап’є-маше. Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше. Виготовлення декоративної тарілочки.

9

1

Оздоблення одягу і взуття. Техніки, матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення виробів.

Практична робота. Моделювання одягу для ляльки.

Музичне мистецтво (0,25 год)

Примітка

Дата

К-сть год

Тема уроку

5

1

На гостини до сусідів Музичні Польща і Чехія Угорщини

6

1

Українські наспіви линуть світом

7

1

Співуча Німеччина Австрія Франція

8

1

У гості до Литви, Латвії, Естонії

9

1

Урок-концерт

Образотворче мистецтво (0,25 год)

Дата

К-сть год

Тема уроку

Прим.

5

1

Вступ. Техніка безпеки на уроках образотворчого мистецтва. Поняття про художній образ в мистецтві. Способи створення художнього образу в різних видах образотворчого мистецтва. Орієнтовне практичне завдання: «Спогади про літо»

6

1

Створення художнього образу за допомогою графічних засобів виразності: ліній, штрихів, крапок, плям. Орієнтовне практичне завдання: «Могутні сосни»

7

1

Значення вибору графічної техніки для створення виразного художнього образу. Орієнтовне практичне завдання: «Природні стихії»

8

1

Поглиблення знань про колір як засіб виразності живопису. Створення засобами кольору певного за характером образу. Орієнтовне практичне завдання: «Кольорові пори року. Мелодія осені»

9

1

Значення вибору живописної техніки для створення виразного художнього образу. Орієнтовне практичне завдання: «Синій туман»

Інформатика(до підручника Г.В. Ломаковської) (0.5 год)

з/п

Дата

К-сть год

Тема уроку

Примітки

9

1

Інструктаж з БЖД. Навчаємось онлайн. Малюємо онлайн. Безпека спілкування в спільнотах.

10

1

Інструктаж з БЖД. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень).

11

1

Інструктаж з БЖД. Алгоритми і виконавці. Алгоритми слідування. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.

12

1

Інструктаж з БЖД. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Scratch. Алгоритми з повторенням.

13

1

Інструктаж з БЖД. Створення та виконання програм, алгоритмів у середовищі Scratch. Створення гри.

14

1

Інструктаж з БЖД. Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій.

15

1

Інструктаж з БЖД. Створення презентацій на основі шаблону. Робота з об’єктами на слайдах презентації.

16

1

Інструктаж з БЖД. Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації.

17

1

Інструктаж з БЖД. Розробка плану створення презентації на задану тему.

18

1

Інструктаж з БЖД. Пошук матеріалів. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий урок за рік.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»