Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

Календарно-тематичне планування з геометрії 9 клас на І семестр 2021/2022 н.р.

Геометрія

Для кого: 9 Клас

04.08.2021

381

48

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з геометрії 9 клас на І семестр 2021/2022 навчальний рік, складене на основі навчальної програми затвердженої Міністерством освіти і науки України, щодо викладання математики для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, за підручником Г. П. Бевз , В. Г. Бевз, Н.Г. Владімірова/ Геометрія 9 клас для загальноосвітніх навчальних закладів – К.: Освіта, 2017, - 272 с
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Геометрія 9 клас

(70 годин на рік, 2 години на тиждень)

І семестр -32 год.

Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Підручник. Г.П.Бевз,В.Г. Бевз,Н.Г. Владімірова Геометрія: Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта, 2017. – 272 с. : іл.



з/п



Зміст навчального матеріалу

Дата

проведення

Матеріал підручника


Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Примітка

Повторення навчального матеріалу з геометрії 8 класу ( 5 год.)

1

Чотирикутники та їх властивості.



Учень/учениця:

застосовує вивчені означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників до розв’язування задач, зокрема практичного змісту;

обчислює площі вказаних у змісті фігур; знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники


2

Теорема Фалеса. Теорема Піфагора.




3

Розв’язування прямокутних трикутників.




4

Розв’язування прямокутних трикутників.




5

Діагностична контрольна робота №1




ТЕМАТИЧНА

Тема 1. Координати на площині (9 год )

6

Синус, косинус, тангенс кута від 0° до 180°


§ 1

Учень/учениця:

наводить приклади співвідношень, указаних у змісті;

пояснює:

· що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури;

·як можна задати на координатній площині: пряму; коло;

формулює теореми про:
відстань між двома точками; координати середини відрізка;

записуєта пояснює:

·формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;

·рівняння кола, прямої;

зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;

обчислює:

·координати середини відрізка;

·відстань між двома точками, заданих своїми координатами;

доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач


7

Тотожності:

sin(180°–α)=sinα;

cos(180°–α)=–cosα


§ 2


8

Розв’язування задач. Самостійна робота.


§ 2


9

Координати середини відрізка


§ 3


10

Відстань між двома точками із заданими координатами


§ 4


11

Рівняння кола



§ 5


12

Рівняння прямої.

Самостійна робота.


§ 6


13

Розв’язування задач




14

Контрольна робота № 2 з теми «Координати на площині»




ТЕМАТИЧНА

Тема 2. Вектори на площині (13 год)

15

Означення вектора. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів


§ 7

Учень/учениця:

наводитьприклади: рівних, протилежних, колінеарних векторів;

пояснює:

·що таке: вектор; модуль і напрям вектора; одиничний вектор; нуль-вектор; колінеарні вектори; протилежні вектори; координати вектора; сума і різниця векторів; добуток вектора на число;

·як задати вектор;

·як відкласти вектор від заданої точки;

·за якими правиламизнаходять: суму векторів; добуток вектора на число;

формулює:

·означення: рівних векторів; скалярного добутку векторів;

·властивості:дій над векторами;

зображує і знаходить на малюнках: вектор; вектор, рівний або протилежний даному, колінеарний із даним, у т. ч. за його координатами; вектор, що дорівнює сумі (різниці) векторів, добутку вектора на число;

обчислює:

· координати вектора,суми (різниці) векторів, добутку вектора на число;

· довжину вектора, кут між двома векторами;

обґрунтовує:рівність, колінеарність векторів;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач


16

Означення вектора. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. Колінеарні вектори.


§7


17

Координати вектора. Самостійна робота


§ 8


18

Додавання векторів


§ 9


19

Додавання векторів


§ 9


20

Віднімання векторів. Самостійна робота


§ 9


21

Множення вектора на число


§ 10


22

Множення вектора на число


§ 10


23

Розв’язування задач. Самостійна робота


§ 10


24

Скалярний добуток векторів


§ 11


25

Скалярний добуток векторів. Самостійна робота


§ 11


26

Розв’язування задач


§12


27

Контрольна робота № 3 з теми «Вектори на площині»




ТЕМАТИЧНА

Тема 3. Розв’язування трикутників (14 год )

28

Теорема косинусів. Наслідки з теореми косинусів


§13

Учень/учениця:

пояснює, що означає «розв’язати трикутник»;

формулює теорему: косинусів; синусів;

зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів;

обчислює: довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника;

застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач


29

Розв’язування задач


§13


30

Теорема синусів


§14


31

Розв’язування задач


§14


32

Самостійна робота. Основні задачі на розв’язування трикутників


§15


ТЕМАТИЧНА


К – 3 Т – 4

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.