Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 2 класі
до підручника “Start up”
Губарєва С.С.,Павліченко О.М., Залюбовська Л.В.
I семестр
№ | Дата | Тема | Очікувані результати | Мовленнєвий матеріал | Вправи та завдання | ||||||||||
Рецептивні | Інтеракційні | Продуктивні | |||||||||||||
Змістова лінія | Лексика | Літери і фонікси | Сприймання на слух | Зорове сприймання | Усна взаємодія | Усне висловлювання | Писемне висловлювання | ||||||||
Корекційне навчання. Повторення за 1 клас | |||||||||||||||
| Їжа | Називає слова з теми,використовує сталі вирази, читає слова | Повторення ЛО | Впр.1,2. с.73 | Впр.3. с.75 | Впр.3,4. с. 78 | |||||||||
| Їжа | Впр.4 c.79 | Впр. 4-5 c.79 | Впр.4 с.80 | |||||||||||
| Їжа | Впр.6. с.80 | Впр.4 в с.81 | Впр.4 с.81 | |||||||||||
| Школа | Запитує інших та відповідає на запитання, читає слова | Повторення ЛО | Впр.1-2 с.82 | Впр.4 с.82 | Впр.3 с.83 | Впр.5 с.84 | ||||||||
| Школа | Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення | Впр.1-2 с.85 | Впр.3 с.86 | Впр.4 с.86 | Впр.5 с.87 | |||||||||
| Школа | Запитує та відповідає на запитання , використовує лексику в усному мовленні | Впр.1,2. с.77 | Впр.3. с.88 | Впр.3,4. с. 88 | ||||||||||
UNIT 1. My Family, Friends and Me. Моя сім’я, друзі та я Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми | |||||||||||||||
| Привіт , друзі | Вітається та представляється, веде діалогічне мовлення з однокласником | Hello,What’s your name?Nice to meet you? I am…, Good buy | Впр.1,2,3 c.5 | Впр.4 c.5 | Впр. 4-5 c.5 | Впр.4 с.5 | ||||||||
| Доброго ранку! | Вітається, запитує про справи | Good morning?good afternoon?good buy | Впр.1-2 с.6 | Впр.3 с.6 | Впр.5 с.6 | Впр.4 с.6 | ||||||||
| Мені 7 років | Запитує про вік, констатує правильну чи неправильну відповідь | Are you Jill? Yes?I am Are you Rolly? No,I am not. I am Polly | Ii | впр1 c.7 впр.3-4 с.8 | Впр.2 с.7 | Впр.6. с.8 | Впр.4 в с.8 | Впр.4 с.8 | ||||||
| Я з України | Запитує та дає відповідь на запитання про місце проживання | Where are you from?I am from Ukraine | A a,Rr | Впр.1,3 с.9 | Впр.2 с.9 Впр.4 с.9 | Впр.5 с.9 | ||||||||
| Зустрічайте мою сім’ю | Розповідає про родину, задає питання другу | Have you got …? I have got… | Th,Oo | Впр.1-2 с.10 | Впр.4 с.10 | Впр.3 с.10 | Впр.5 с.10 | |||||||
| Вони мої онуки | Розповідає про родину, задає питання другу | Which is my family? | Впр.1-3 с.11 | Впр.3-4 с.11 | Впр.5 с.11 | |||||||||
| У тебе є двоюрідний брат? | Розповідає про родину, задає питання другу | Have you got an aunt?Yes, I have. Her name is Kate | Hh,Uu | Впр.1-2 с.12 | Впр.3 с.12 | Впр.5 с.12 | Впр.6 с.12 | |||||||
| Мій ранок | Розповідає про режим дня | Get up,brush teeth,wash face,have breakfast,get dressed,go to school | Ee,sh | Впр.1-2 с.13 | Впр.3 с.14 | Впр.4 с.14 | Впр.5 с.14 | |||||||
| Після школи | Розповідає про режим дня | Go home,play computer,do homework,help | Cc | Впр.1-2 с.15 | Впр.3 с.15 | Впр.4 с.15 | Впр.5 с.15 | |||||||
| Вихідні | Розповідає про вихідний день | Ii | Впр.1-2 с.16 | Впр.3 с.16 | Впр.4 с.16 | Впр.5 с.16 | ||||||||
| Ми- творчі | Проектна робота «Родинний альбом» С.17 | |||||||||||||
| Час історій Повторення | Урок усного мовлення С.18 С.19- 20 | |||||||||||||
| Повторення | Проектна робота Мій друг. Мій день С.20 | |||||||||||||
UNIT 2 My school.Моя школа Громадська відповідальність:використовує модель поведінки , яка мне суперечить правилам шкільного життя | |||||||||||||||
| У мене є шкільна сумка | Розповідає про шкільні речі | Шкільне приладдя | Oo,Pp | Впр.1-2 с.21 | Впр.4 с.21 | Впр.5 с.21 | ||||||||
| Якого кольору твоя гумка | Називає кольори шкільних предметів, задає запитання | Шкільне приладдя | Ck,Aa | Впр.1-2 с.22 | Впр.3 с.23 | Впр.4 с.23 | Впр.5 с.23 | |||||||
| Моя класна кімната | Описує класну кімнату | Uu,Dd | Впр.1-2 с.24 | Впр.3 с.25 | Впр.4 с.25 | Впр.5 с.25 | ||||||||
| Де моя ручка? | Ставить запитання про місце знаходження шкільних предметів | шкільні предмети | wh | Впр.1-2 с.26 | Впр.3 с.26 | Впр.4 с.26 | Впр.5 с.26 | |||||||
| Розгорни свою книжку | Виконує та розуміє команди | Ea,ee,Nn | Впр.1 с.27 | Впр.2 с.27 | Впр.3 с.27 | Впр.4 с.27 | ||||||||
| Ми вміємо малювати | ng | Впр.1-2 с.28 | Впр.3 с.28 | Впр.4 с.28 | Впр.5 с.28 | |||||||||
| Ти вмієш грати у футбол? | Розповідає про свої вміння | Oo,Jj | Впр.1-2 с.29 | Впр.3 с.29 | Впр.4 с.29 | Впр.5 с.29 | ||||||||
| Шкільні правила | Говорить про правила поведінки в школі | Yy | Впр.1-2 с.30 | Впр.3 с.30 | Впр.4 с.30 | Впр.5 с.30 | ||||||||
| Шкільні речі | Називає шкільні речі, складає речення | Впр.1-2 с.31 | Впр.3 с.31 | Впр.4 с.31 | Впр.5 с.31 | |||||||||
| Школа-це весело | Розповідає про свої шкільні речі | Впр.3 с.32 | Впр.1 с.32 | Впр.2 с.32 | Впр.4-5 с.32 | |||||||||
| Ми- творчі | Проектна робота Створення коллажу С.33 | |||||||||||||
| Час історій Повторення Гра Кубики | Урок усного мовлення С.34 С.35-36 | |||||||||||||
| Проектна робота Мій портфель С.36 | ||||||||||||||
UNIT 3Tasty food. Cмачна їжа Підприємницька та фінансова грамотність:розуміє необхідність планування покупок ,складає просте меню з корисних продуктів Здоров’я і безпека :розрізняє здорову та шкідливу їжу дотримується здорового способу життя | |||||||||||||||
| Мій сніданок | Розповідає про сніданок | Назви страв | Ch,Gg | Впр.1-2 с.37 | Впр.3 с.37 | Впр.4 с.38 | Впр.5 с.38 | |||||||
| Ми любимо фрукти | Називає фрукти | Назви фруктів | Впр.1-2 с.39 | Впр.3 с.40 | Впр.4 с.40 | Впр.5 с.40 | ||||||||
| Я не люблю зелений горошок | Складає речення | I like I don’t like | Gg | Впр.1-2 с.41 | Впр.3 с.41 | Впр.4 с.41 | Впр.5 с.41 | |||||||
| Що у твоєму ланч-боксі? | Запитує однокласника про ланч бокс | Ww | Впр.1-2 с.42 | Впр.3 с.42 | Впр.4 с.42 | Впр.5 с.42 | ||||||||
| Пообідаємо! | Розповідає про обід | We have got… | Впр.1-2 с.43 | Впр.3 с.44 | Впр.4 с.44 | Впр.5 с.44 | ||||||||
| Сімейна вечеря | Розповідає про вечерю | Впр.1-2 с.45 | Впр.3 с.45 | Впр.4 с.46 | Впр.5 с.46 | |||||||||
| Моє меню | Розказує про меню | Впр.1-2 с.47 | Впр.3 с.47 | Впр.4 с.47 | Впр.5 с.47 | |||||||||
| Скільки це коштує? | Рахує ціну продуктів | Numbers 1-20 | Впр.1-2 с.48 | Впр.3 с.48 | Впр.4 с.48 | Впр.5 с.48 | ||||||||
| Ходімо до кафе | Розігрує ситуації в кафе | Впр.1 с.49 | Впр.2 с.49 | Впр.3 с.49 | ||||||||||
| Ходімо до кафе | Розігрує ситуації в кафе | проектна робота Впр.5-6 с.50 | ||||||||||||
| Ми-творчі | Проектна робота Вчимося готувати с.51 | |||||||||||||
| Час історій Повторення Гра Кубики | Урок усного мовлення С.52 С.53-54 | |||||||||||||
| Контроль читання | ||||||||||||||
| Контроль говоріння | ||||||||||||||
| Контроль письма | ||||||||||||||
| Контроль аудіювання. Повторення за І семестр |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»