Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування з алгебри 9 клас на І семестр 2021/2022 навчальний рік

Алгебра

Для кого: 9 Клас

04.08.2021

693

72

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з алгебри 9 клас на І семестр 2021/2022 навчальний рік, складене на основі навчальної програми затвердженої Міністерством освіти і науки України, щодо викладання математики для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, за підручником Бевз Г. П., Бевз В. Г. Алгебра 9 клас для загальноосвітніх навчальних закладів – К.: Освіта, 2017, - 272 с
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Алгебра 9 клас

(70 годин на рік, 2 години на тиждень)

І семестр -32 год.

Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Підручник. Бевз Г. П., Бевз В. Г. Алгебра: підруч. для 9-го кл. загальноосвітніх навчальних закладів – К.: Освіта, 2017, - 272 с



з/п



Зміст навчального матеріалу

Дата

проведення

Матеріал підручника


Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Примітка

Повторення навчального матеріалу з алгебри 8 класу ( 5 год.)

1

Тотожні перетворення раціональних виразів.



Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають: тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач; перетворення степенів з цілим показником.


2

Розв’язування раціональних рівнянь.




3

Квадратні корені. Квадратні рівняння.




4

Степінь з цілим показником й його властивості.




5

Діагностична контрольна робота №1




ТЕМАТИЧНА

Тема №1. Нерівності (14 год)

7

Аналіз контрольної роботи. Числові нерівності


§ 1

Учень/учениця:

наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей;

пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків;

формулює:

· властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною;

· означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей;

обґрунтовує властивості числових нерівностей;

зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання;

записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;

розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною


8

Основні властивості числових не­рівностей


§ 2


9

Основні властивості числових не­рівностей. Самостійна робота.


§ 2


10

Додавання і множення числових нерівностей


§ 3


11

Додавання і множення числових нерівностей. Самостійна робота.


§ 3


12

Нерівності зі змінними


§ 4


13

Об’єднання та переріз множин. Числові проміжки. Самостійна робота


§ 5


14

Розв’язування лінійних нерівно­стей з однією змінною


§ 4


15

Розв’язування лінійних нерівно­стей з однією змінною. Самостійна робота


§ 4, § 5


16

Розв’язування систем лінійних не­рівностей з однією змінною.


§ 6


17

Розв’язування систем лінійних не­рівностей з однією змінною.


§ 6


18

Розв’язування систем лінійних не­рівностей з однією змінною. Самостійна робота.


§ 6


19

Розв’язування задач




20

Контрольна робота №2 «Додавання і віднімання дробів»




ТЕМАТИЧНА

Тема №2. Квадратична функція (22 год.)

21

Аналіз контрольної роботи. Функція. Область визначення і об­ласть значень функції


§ 8

Учень/учениця:

наводить приклади квадратичної функції;

обчислює значення функції в точці

пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f(x) → kf(x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції;

характеризує функцію за її графіком

розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач





22

Нулі функції. Проміжки знакосталості функції


§ 9


23

Проміжки зростання і спадання функції. Самостійна робота.


§ 9


24

Найбільше та найменше значення функції


§ 9


25

Перетворення графіків функцій



§ 10


26

Перетворення графіків функцій. Самостійна робота.


§ 10


27


Квадратична функція та її графік.


§ 11


28

Властивості квадратичної функції


§ 11


29

Квадратична функція, її графік і властивості. Самостійна робота.


§ 11


30

Розв’язування задач




31

Контрольна робота № 3 «Квадратична функція»




32

Аналіз контрольної роботи. Квадратна нерівність


§ 12


ТЕМАТИЧНА


К – 3 Т – 3

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.