Календарно - тематичне планування уроків з англійської мови на IІ семестр в 2 класі “English with Smiling Sam” О.Д. Карпюк 3 години

Англійська мова

Для кого: 2 Клас

26.01.2022

98

1

0

Опис документу:

Календарно - тематичне планування уроків з англійської мови

на IІ семестр 2021/2022 навчального року в 2 класі

за підручником “English with Smiling Sam” О.Д. Карпюк

Тернопіль: Астон, - 2019 р.

Тижневе навантаження 3 години

Перегляд
матеріалу
Отримати код


Календарно - тематичне планування уроків з англійської мови

на IІ семестр 2021/2022 навчального року в 2 класі

за підручником “English with Smiling Sam” О.Д. Карпюк

Тернопіль: Астон, - 2019 р.

Тижневе навантаження 3 години


Дата

Тематика спілкування




Змістові лінії

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Лексика

Літери

/

Фонікси

Зорове сприйман-ня (читання)



Сприйман-ня на слух (аудіювання)



Усна взаємодія (діалог)

/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія

/

Писемне продукування

(письмо)


Тема 5: «Природа. Тварини» 13 год



У джунглях.

Екологічна ціннісне ставлення до природи

Називає тварин.

In the jungle there are ...


animals



PB t.1-4 - pp.62-63

PB t.1-3,5 - pp.62-63

PB t.6 - p.63



У джунглях.

Називає тварин, описує їх.



PB t.1-4 - pp.62-63

PB t.1-3,5 - pp.62-63

AB t.1 - p.52



Я крокодил Крок.

Описує тварину, представляє малюнок.

I’m ... I’ve got ...



AB t.2 - p.53

PB t.1,2 - p.64

PB t.2,3,5 - p.64

PB t.4 - p.64 AB t.1,2 - p.53



Я бачу гуску.

Правила читання.

It has got ... They have got ...

thanks, tooth, foot, feet

th [Ɵ] three, tooth

ee [і:]

PB t.2,4,5 - p.65

PB t.1,2,4 - p.65

AB t.1 - p.54

PB t.1 - p.65

PB t.3 - p.65 AB t.1,2 - p.54



Частини тіла.

Називає частини тіла.


head, eyes,

fingers, hand, arm, toes


PB t.3 - p.66 AB t.1,2 - p.55

PB t.1,3 - p.66

PB t.1,2 - p.66

PB t.4,5 - p.66 AB t.1,2 - p.55



Скільки в тебе…?


How many ... have you got?

shoulders,

knees


AB t.1 - p.56

PB t.1,2,5 - p.67

PB t.6 - p.67


PB t.4 - p.67 AB t.2 - p.56



Фото в зоопарку.

Правила читання.



g [dӡ] giraffe

ph [f]

PB t.2,4,5 - p.68 AB

PB t.1,4 - p.68


PB t.3 - p.68



Відгадай тваринку.


How many ... can you see? I can see ...



AB t.1,2 - p.58


PB t.1,2 - p.69

AB t.1 - p.58



Story Time.

Тварини Африки.


What other animals live in Africa?

coconut,

careful


PB t.1,2 - p.70

PB t.1 - p.70

PB t.4 - p.70

PB t.3 - p.70 AB t.1 - p.59

AB t.1 - p.59



Мій монстрик. Сторінка в портфоліо.

Представляє свій малюнок.

Its name is ..



PB t.2 - p.71

PB t.1 - p.71

AB t.1 - p.60

PB t.1,4,6 - p.71

PB t.3,5,7 - p.71



Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.





PB t.2 - p.72 AB t.1 - p.61

PB t.1 - p.72





Що це за тваринка?

Перевірка розуміння вивченого матеріалу










Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Природа»


What animal is it?





PB t.3,4 - pp.72- 73

PB t.3 - p.72 AB t.2 - p.61


Тема 6: «Відпочинок і дозвілля» 13 год



Я іду до школи.

Громадянська відповідальність:

виявляє відповідальне ставлення до своїх обов’язків. Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу у плануванні робочого дня та тижня.

Називає свої дії.

It’s late.

bed, bathroom, face, clothes,

schoolbag


AB t.1,2 - p.62

PB t.1,2,4,5

PB t.3-5 - pp.74-75

AB t.1,2 - p.62



Я іду до школи.

Називає свої дії.




PB t.1,2,4,5 - pp.74-

PB t.3-5 - pp.74-75




Дні тижня.

Називає дні тижня.




AB t.1,2 - p.63

PB t.1-3 - p.76

PB t.1,3,4 - p.76

AB t.1,2 - p.63



Сьогодні неділя!

Правила читання.

No school!

meat, please,

my, your

ea [і:] teacher ng [ŋ]

PB t.2,4,5 - p.77 AB t.1,2

PB t.1,2,4 - p.77 AB t.1 - p.64

PB t.1 - p.77

PB t.3,6 - p.77 AB t.2 - p.64



Я плаваю, як рибка.

Ставить запитання

I’m playing with a dog.

bat



PB t.1 - p.78 AB t.2 - p.65

PB t.1-3 - p.78

AB t.1 - p.65



Що він зараз робить?

Ставить запитання та відповідає на них.

She is looking at photos

sleep,

to make faces


PB t.2 - p.79

PB t.1 - p.79 AB t.1 - p.66

PB t.3 - p.79

PB t.1 - p.79




Понеділок у моїй сімї.

Правила читання.

I love you

love

alk [ɔ:k]

PB t.2,4,5 - p.80 AB t.2 - p.67

PB t.1,2,4 - p.80

PB t.1 - p.80

PB t.3 - p.80 AB t.1,2 - p.67



Сімя на відпочинку.


Is he/she fishing? -

to fish


AB t.1,2 - p.68

PB t.1,2 - p.81

PB t.4 - p.81

PB t.2,3

AB t.1,2 - p.68



Story Time. Гортаємо сімейний альбом.

Розповідає історію

What are you doing?

river, pool,

sundae,

to call, dream


PB t.3 - p.82

PB t.1,2 - p.82

PB t.5 - p.82

PB t.2-4 - p.82

AB t.2 - p.69



Мій ранок. Сторінка в портфоліо.

Розповідає про свої дії за малюнк.

Make your bed. Drink some tea.

quickly,

picture book,

to comment



PB t.1 - p.83

PB t.1,4 - p.83

PB t.2,3 - p.83 AB t.1 - p.70



Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.



phone





PB t.2,3 - p.84 AB t.1 - p.71



Наші дії.

Перевірка розуміння вивченого матеріалу










Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля»

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

I’m here. Come here!





PB t.6 - p.85 AB t.2 - p.71

PB t.1 - p.84


PB t.4,5 - pp.84- 85



Тема 7: «Харчування» 13 год



Вечірка на день народження.

Здоров’я і безпека: розрізняє здорову і шкідливу їжу. Підприємливість та фінансова грамотність: Складає просте меню з корисних продуктів.

Називає продукти харчування.


chicken, lemonade



PB t.1-3,5 - pp.86- 87

PB t.4 - p.86

PB t.6 - p.87



Вечірка на день народження.

Ставить/відповідає на запитання

Can I have some lemonade?



AB t.1 - p.72


PB t.2,3,5 - pp.86-87

AB t.1 - p.72



Пікнік у саду.

Розуміє та виконує прості інструкції

We have a picnic in the garden.

pear, strawberry

cherry, picnic


AB t.2 - p.73

PB t.1,3 - p.88 AB t.1 - p.73

PB t.4 - p.88

PB t.1-3 - p.88

PB t.5 - p.88 AB t.2 - p.73



Дитяче меню.

Правила читання.

I like ... but I don’t like ...

desserts, drinks

ch [ʧ] chicken

PB t.1-4 - p.89

PB t.1,3 - p.89


PB t.5 - p.89



У магазині.

Висловлює прохання

Three tomatoes, please.

vegetables,

carrot,


AB t.1 - p.75

PB t.1-3 - p.90

PB t.4 - p.90

PB t.1-3 - p.90

AB t.1,2 - p.75



Мій режим харчування.



breakfast, lunch, dinner



PB t.1-3 - p.91 AB t.1

PB t.1,3,5 - p.91

PB t.4 - p.91



Що любить їсти Макс.

Розуміє прочитане

When do you get up?

when, what,

where

wh [w] white ir, er, ur [ɜ:]

PB t.2-4 - p.92 AB t

PB t.1-3 - p.92

PB t.4 - p.92

AB t.1,2 - p.77



Уподобання моїх друзів.


He/She likes ... Does he/she like ...?

jelly


PB t.2 - p.94

PB t.1,2,5 - pp.94- 95

PB t.4 - p.94

PB t.3,5 - pp.94-95

AB t.1 - p.79



Story Time. Похід до магазину.

Розповідає історію

He’s buying a mango

shop, to buy,

mango, lemon,


PB t.2 - p.94

PB t.1,2,5 - pp.94

PB t.4 - p.94

PB t.3,5 -

AB t.1 - p.79



Моя тарілка. Сторінка у портфоліо.

Розповідає про свої вподобання у їжі.


plate


AB t.1 - p.80


PB t.2 - p.96

PB t.3 - p.96

PB t.1 - p.96 AB t.1 - p.80



Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.



table,

shopping game, king




PB t.1,4,5,6,7 - pp.97- 99

PB t.1,2 - p.97 AB t.1 - p.81



Пограємо у магазин.

Перевірка розуміння вивченого матеріалу










Узагальнення вивченого матеріалу з теми

«Харчування»





PB t.7 - p.99

PB t.6 - p.99

PB t.3 - p.97



Тема 8: «Пори року. Одяг.» 17 год



Пори року.

Підприємливість та фінансова гра- мотність: Обирає одяг відповідно до сезону. Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи.

Називає пори року та погоду.

It’s cold. It’s hot.

cold, hot, rain, snow, spring, summer, autumn, winter, bright


AB t.1 - p.82

PB t.1-3 - p.100

PB t.1-4 - p.100

PB t.5 - p.100

AB t.1-3 - p.82



Мої заняття в різні пори року.

Описує пори року.




PB t.1,2 - p.101 AB

PB t.1,3 - p.101 AB t.2 - p.83

PB t.3-5 - p.101

PB t.5 - p.101 AB



Яку пору року ти любиш?


Good night.

night, eighteen, right, light, tight,

season

ght [it] eight

PB t.2-5 - p.102 AB t.2 - p.84

PB t.1-3 - p.102

PB t.5 - p.102

AB t.1,2 - p.84



Одяг Трейсі.

Моделює речення

It’s Tuesday.

to count,



PB t.1 - p.103

PB t.1-3

PB t.2 - p.103

AB t.1 - p.85



Що вдягає Люк.

Моделює речення


her, his, cap,

shorts



PB t.4-5 - p.104 AB t.2 - p.85

PB t.4,6 - p.104

PB t.7 - p.104



Що ти одягаєш сьогодні?

Ставить запитання

What are you wearing today?

trousers, socks, sweater



PB t.1-3 - p.105

PB t.4 - p.105


AB t.1,2 - p.86



Контроль Аудіювання.











Де його чоботи?

Читає та розуміє прочитане.

What is he/she wearing?

shirt, skirt,

coat, raincoat

ir, [ɜ:] shirt oa [ɔʊ]

PB t.2,3,5 - p.106

PB t.1,2,4 - p.106


AB t.1 - p.87



Контроль Читання.











У що я одягнений?

Ставить запитання та

Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m not.



PB t.2 - p.107 AB t.1,2 - p.88

PB t.1 - p.107

PB t.3 - p.107

AB t.1,2 - p.88



Контроль Письма.












Story Time. Збираємось в дорогу.

Розповідає історію за малюнками.

I’m checking the tyres. Off we go!

to check, tyres,

to look for,

key


PB t.2 - p.108

PB t.1,2 - p.108

PB t.4 - p.108

PB t.3 - p.108

AB t.1 - p.89



Контроль Говоріння.



gloves


AB t.1 - p.90

PB t.1,2 - p.109

PB t.1,2,4,6 - p.109

PB t.3,5 - p.109



Одяг моєї ляльки. Сторінка у портфоліо.











Яку пору року ти любиш?



jogging suit,

favourite


PB t.8 - p.111

PB t.1,2 - p.110

PB t.5,7 - pp.110- 111


PB t.2,4,5 - p.110



Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Пори року. Одяг.»











Підсумковий урок.













Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили