Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування уроків природознавства у 4 класі (І семестр)

Природознавство

Для кого: 4 Клас

02.08.2019

588

14

0

Опис документу:
Шановні колеги! Пропоную Вашій увазі календарно - тематичне планування уроків природознавства у 4 класі (з російською мовою викладання) на І семестр до підручника І. Грущинської. Сподіваюся, матеріал стане Вам у нагоді
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Природознавство

2 години на тиждень

( за підручником І.Грущинської)

п/п

Тема уроку

Дата

Примітки

Всесвіт і Сонячна система

1

Уявлення давніх людей про Землю та Всесвіт. С. 8-12

Д.з.: с.8-12 – читати, відповідати на запитання

2

Сонячна система. С. 13-15

Д.з.: с. 13-15 – читати статті, відповідати на запитання

3

Склад Сонячної системи: Сонце, великі та карликові планети, малі тіла. С. 16-20

Д.з.: с. 16-20 – читати статті, вивчити назви планет Сонячної системи

4

Земля – планета Сонячної системи. Місяць – природний супутник Землі.

С. 21-23

Д.з.: с. 21-23 – придумати «візитні картки» для Землі та Місяця

5

Вплив Сонця на різноманітність природи Землі. Теплові пояси. Добовий рух Землі. С. 24-25

Д.з.: с. 24-25 – довести, добовий рух Землі залежить від Сонця

6

Річний рух Землі. С. 27-30

Д.з.: с. 27-30 – читати статтю, відповідати на запитання

7

Сузір’я. Велика та Мала Ведмедиця. Полярна зоря. Молочний Шлях – наша Галактика. С. 31-34

Д.з.: с. 31-34 – знайти інформацію про одне з сузір’їв

8

Сучасні уявлення про Всесвіт. С. 35-37

Д.з.: с. 39 – відповісти на запитання

9

Навчальний проект «Крижані велетні»

10

Контрольна робота за темою «Всесвіт і Сонячна система»

Тематичне оцінювання

План і карта

11

Горизонт, сторони горизонту. С. 41-42

Д.з.: с. 41-42 – вивчити основні та проміжні сторони горизонту

12

Орієнтування на місцевості за Сонцем, компасом, місцевими ознаками. С. 43-45

Д.з.: с.43-48 – розповісти про засоби орієнтування на місцевості

13

Орієнтування на місцевості за різними ознаками. С. 46-48

Д.з.: с.46-48 – розповісти про засоби орієнтування на місцевості

14

Екскурсія у природу. Орієнтування на місцевості

15

Зображення місцевості на плані, умовні знаки. Масштаб. Практична робота. Читання плану місцевості. С. 49-53

Д.з.: с. 49-53 – накреслити план власного .столу

16

Географічна карта, умовні знаки на карті. Практична робота. Читання карти. Порівняння плану та карти. С. 54-58

Д.з.: с.54-58 – запам’ятати правила роботи з картою

17

Робота з планом і картою. С. 59-61

Д.з.: с.62 – підготуватися до контрольної роботи

18

Контрольна робота за темою «План і карта»

Тематичне оцінювання

Природа материків та океанів

19

Населення Землі. Д.з.: с. 67-68

--

20

Умови життя на Землі. Д.з.: с.68-69

21

Материки та океани. Д.з.: с.70-71

22

Океани. Особливості природи Тихого океану.Д.з.: с.72-74

23

Особливості природи Атлантичного океану.Д.з.: с.75-77

24

Особливості природи Індійського океану.Д.з.: с.78-80

25

Особливості природи Північного Льодовитого океану.Д.з.: с.81-84

26

Навчальний проект «Земля – планета «Вода» (природа океанів)

27

Повторення вивченого. Д.з.: підготуватися до контрольної роботи

28

Контрольна робота за темою «Океани»

29

Підсумковий урок-вікторина

Тематичне оцінювання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.