Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Календарно-тематичне планування уроків основ здоров’я в 4 класі за підручником О.В.Гнатюк

Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)

Для кого: 4 Клас

19.08.2018

4487

288

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування виконане згідно програми, враховуючи теми, практичні роботи, проекти, ігри.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Основи здоров’я, 4 клас

(за підручником О.В.Гнатюк)

34 години (1 година на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примі-

тка

І семестр ( год)

Т.1. Здоров'я людини ( год)

1

Цінність і неповторність життя і здоров’я людини. (с.6-9)

2

Про безпеку життєдіяльності. Безпечні і небезпечні ситуації. (с.10-15)

3

Складові здоров′я. Чинники здоров′я. ПР «Визначення рівня фізичного розвитку». (с.16-20)

Т.2. Фізична складова здоров’я ( год)

4

Харчування і здоров′я. (с.22-27)

5

Про рух і загартовування. (с.28-32)

6

Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органичуття! (с.33-37)

7

Про поставу. Плоскостопість. ПР «Вправи для профілактики плоскостопості». (с.38-43)

8

Щоб мати здорові зуби... Гігієна порожнини рота. (с.44-46) ПР «Гігієнічний догляд за порожниною рота».

9

Яким повітрям ми дихаємо. Стеж за чистотою в оселі. (с.47-51) ПР ««Як підтримувати чисте повітря в оселі».

10

Як готувати домашні завдання і самостійно вчитися. (с.52-56)

Т.3. Соціальна складова здоров’я ( год)

11

Традиції збереження здоров’я в родині. (с.58-59)

12

Про знайомство і дружбу. Дружні стосунки. (с.60-64) Рольова гра «Будьмо знайомі!»

13

Умій сказати «Ні!». (с.65-71) ПР «Моделювання ситуацій відмови від пропозицій, що можуть мати негативні наслідки».

14

Руйнівники здоров’я. (с.72-77) ПР «Моделювання ситуації звернення за телефонами довіри».

15

Користування телевізором, комп’ютером, мобільним телефоном. (с.78-82)

16

Про рекламу. (с.83-85)

17

Туберкульоз і СНІД — хвороби, що набули соціального значення. (с.86-89)

18

Охорона здоров’я дітей. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами. (с.90-94) ПР «Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами»

19

Дії при пожежі. (с.95-99)

20

Поведінка під час масових шкільних заходів. Як поводитися в натовпі. (с.100-104)

21

Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід з непередбачених ситуацій. (с.105-109)

22

Безпека руху пішоходів. (с.110-117)

23

Сигнали регулювання дорожнього руху. (с.118-122)

24

Види перехресть. Рух майданами. (с.123-125)

25

Дорожньо-транспортні пригоди. (с.126-128)

26

Дорожні знаки. (с.129-134)

Т.4. Психічна і духовна складові здоров’я ( год)

27

Самооцінка і поведінка людини. (с.136-140)

28

Упевненість і самовпевненість. (с.141-142) Проект з формування корисної звички.

29

Хочу, можу, треба. Воля. (с.143-144) Проект «Відомі параолімпійці».

30

Як досягти мети. (с.145-147)

31

Повага і самоповага. (с.148-150)

32

Звички і здоров’я. (с.151-153) Проект «Моя мета»

33

Розвиток творчих здібностей. (с.154-157) Проект «Здоров’я всьому голова!» (розроблення плану вистави, творчого конкурсу, змагання тощо за тематикою здорового способу життя).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.