Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Календарно-тематичне планування уроків основ здоров`я у 3 класі за підручником О.В. Гнатюк

Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)

Для кого: 3 Клас

24.07.2019

499

19

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування включає назви розділів, тем, а також сторінки підручника до кожної теми. За програмою за рік 35 год, на тиждень 1 год, 1 семестр - 16 год, 2 семестр - 19 год. Вказані додатково теми практичних робіт.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ З «ОСНОВ ЗДОРОВ`Я»

За підручником О.В. Гнатюк

За програмою за рік – 35 год

1 семестр – 16 год 2 семестр – 19 год

На тиждень – 1 год

Дата

Тема

Сторінки

І СЕМЕСТР

ЗДОРОВ`Я ЛЮДИНИ

1.

Знайомство з підручником. Показники здоров’я і розвитку людини

3-6

2.

Чинники,що впливають на здоров’я людини

7-10

3.

Здоровий спосіб життя. ПР «Складання правил здорового способу життя»

11-14

ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ`Я

4.

Про природні ритми і здоров’я

15-17

5.

Працездатність людини. Освітлення на робочому місці, його значення для зору і формування постави. ПР «Вправи на підвищення працездатності»

18-22

6.

Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом. ПР «Правила безпеки при катанні на роликах, скейтбордах, велосипеді».

23-27

7.

Про корисні та шкідливі мікро мікроорганізми. Захисні сили організму. Профілактика інфекцій, що передаються контактним і повітряно-крапельним шляхом. ПР «Моделювання поведінки під час епідемії грипу»

28-32

8.

Охайність та особиста гігієна. Догляд за одягом і взуттям

33-37

9.

Вітаміни і мікроелементи , їх вплив на здоров’я.

38-42

10.

Вибір продуктів харчування. Перша допомога при харчових отруєннях. ПР «Визначення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркування»

43-47

СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ`Я

11.

Взаємодія з іншими людьми. Дружний клас. ПР «Обговорення літературних джерел (укр.нар.казки «Ріпка» та байки Л. Глібова «Лебідь ,Щука і Рак».

48-50

12.

Сім’я. Повага і взаєморозуміння в родині

51-55

13.

Допомога і обов’язки в сім’ї

56-58

14.

Толерантність. Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям. ПР «Створення подарунку дитині, яка має проблеми зі здоров'ям»

59-60

15.

Ефективне спілкування. Уміння слухати.

ПР «Як зробити приємне іншому? Як попросити про послугу ,допомогу?»

61-64

16.

Запобігання конфліктам і розв’язання їх.

ПР «Моделювання ситуацій попередження конфліктів та їх мирного розв’язання»

65-67

ІІ СЕМЕСТР

17.

Небезпека шкідливих звичок. ПР «Проект «Ні – шкідливим звичкам!»

68-70

18.

Безпека вдома. Правила користування джерелами водопостачання

71-74

19.

Правила пожежної безпеки

75-80

20.

Пожежна безпека. Правила користування обігрівальними приладами

81-84

21.

Попереджувальні знаки. ПР Ознайомлення із застережними знаками «небезпека ураження електричним струмом», «легкозаймисті матеріали», «вибухонебезпечні речовини», «отруйні речовини».

85-86

22.

Правила користування газовою плитою. Ознаки витоку газу. Порядок дій при витоку газу

87-91

23.

Дорожня безпека. Перехід дороги з обмеженою оглядовістю. ПР «Моделювання ситуацій дорожнього руху (з дорожніми знаками: 1.27, 1.28, 1.30, 3.8, 4.12, 5.41, 5.43)»

92-97

24.

Поведінка біля залізничної колії. Рольова гра: «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»

98-101

25.

Безпека у населеному пункті. Правила поведінки дітей надворі.

102-104

26.

Безпека велосипедиста

105-110

27.

Оздоровче значення відпочинку на природі.. Речі та одяг для прогулянки на природі.

111-114

28.

Поведінка дитини в автономній ситуації на природі (якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу).

115-117

29.

Як уникнути небезпечних ситуацій на природі

118-120

ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ`Я

30.

Характер людини. Самооцінка характеру.

ПР «Визначення рис власного характер»

121-124

31.

Розвиток пам’яті та уваги.

ПР «Вправи для тренування зорової і слухової пам’яті та концентрації уваги»

125-128

32.

Ознаки втоми та перевтоми. ПР «Створення колажу: «Що дарує мені радість»

129-130

33.

Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння.

131-133

34.

Творчі здібності. Розвиток уяви. Виконання проекту: «Здоровим бути модно!» (створення казки, малюнка, плаката, виступу тощо).

134-138

35.

Підсумковий урок за рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.