Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу Образотворче мистецтво 2 клас на І семестр

Образотворче мистецтво

Для кого: 2 Клас

19.07.2020

301

4

0

Опис документу:
Календарно – тематичне планування складено за програмою: Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 кла¬си. – К., видавничий дім ,,Освіта”, 2011. – 392 с., зі змінами 2016 року.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

уроків інтегрованого курсу Образотворче мистецтво 2 клас

на І семестр 2019-2020 н.р.

за підручником

Л. М. МАСОЛ , О. В. ГАЙДАМАКА, О. М. КОЛОТИЛО «Мистецтво» Київ «Генеза» 2019 рік

№ п/п

Дата

Тема уроку

Примітки

Повторення основних та похідних кольорів. Утворення на палітрі

похідних кольорів.

«Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш) (с.6-7)

Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Композиція «Осіннє чудо-дерево». (с.10-11)

Колорит. Дослідження і визначення колориту картин у підручниках з

інших предметів. Створення чарівної квітки в теплому або холодному колориті (білий або тонований папір, гуаш). Скрайбінг-презентація своєї роботи (за бажанням та по можливості – комп’ютерна). (с.14-15)

Композиція «Хмаринки-мандрівниці», передавання у ній свого настрою (гуаш). Придумування і розповідь історії про свої намальовані хмарки. Створення «хмари слів» – путівника по мистецтву. (с.18-19)

Штрих. Е. Морріконе «Плач вітру». Руханка. Р. Грех. «Пісня про гриби» із серії «З любов’ю до дітей» Композиція «Вітряний дощовий день у полі» (акварель, гуаш). (22-23)

Натюрморт. Композиційний центр. Композиція «Смачненький натюрморт із кавуна та фруктів»(аква-рель, сіль). Колекктивна робота « Натюр-

морт з гомінкого городу «(пластилін, солоне тісто). (с.26-27)

Оздоблення старовинних на-

родних інструментів. За допомогою різних художніх технік створення візерунків, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали.(аплікація, штампування) (с.30-31)

Теплі та холодні кольори. Лініями або плямами передавання краси пісні сопілки чи мелодії флейти.(с.34-35)

Силует. Порівняння живописних та силуетних зображень тварин. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!». Придумування рухливої гри-пантоміми, де кішка буде головним героєм. (с.38-39)

Форми і кольори – теплі, хо-

лодні, світлі, темні. Малювання казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку). (с.42-43)

Витинанка. Створення рамки для фотографії, що нагадує морозні візерунки (білий восковий олівець та акварельні фарби). Витинанка – янголятко або зірка. (с.46-47)

Дослідження, як народжуються різні відтінки кольору. Композиція «Зимові етюди» (воскові олівці та акварельні фарби). (с.52-53)

Групова робота. Створення захопливої настільної

гри «До спортивних вершин».

Малювння поля гри, зображення спортивних знарядь відповідно до

обраного виду спорту. (с.56-57)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.