КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків інформатики у 3 класі

Інформатика

Для кого: 3 Клас

08.08.2021

100

7

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі орієнтовне КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків інформатики для учнів третього класу Нової Української школи за підручником М. Корнієнко, С. Крамаровська, І. Зарецька. (Частина 2)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків інформатики

у 3 класі

Нової Української школи

за підручником М. Корнієнко, С. Крамаровська, І. Зарецька.
(Частина 2)

1 год/тиждень



РОЗКЛАД УРОКІВ

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ























Іноформатика

Іноформатика











уроку

Тема уроку

Дата

Кореція дати

Примітка

І семестр



Тема 1. Інформація. Дії з інформацією.

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією.


Правила безпечної роботи з комп’ютерними пристроями




Способи подання повідомлень, носії повідомлень




Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією




Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень




Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією




Пристрої введення та виведення інформації




Введення текстових даних




Робочий стіл комп’ютера




Структурування інформації. Поняття файлу і папки




Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання




Безпечна робота в Інтернеті




Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право





Тема 2. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти.

Об’єкт. Властивості об’єкта


Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати




Види об'єктів: текстові, графічні. Уведення символів за допомогою клавіатури.




Редагування тексту




Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити




ІІ семестр

Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення)




Доповнення текстів зображеннями




Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями.





Тема 3. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання


Комп’ютерні презентації. Режим показу презентації




Редагування презентацій. Утворення нового слайду




Утворення текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом




Доповнення презентації зображенням, схемою. Форматування презентації.




Створення власної комп’ютерної презентації





Тема 4. Лінійні алгоритми


Команди і виконавці, алгоритми




Способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах.




Середовище програмування Скретч. Етапи створення програми




Створення програм у середовищі Скретч за власними алгоритмами




Створення зображень за власними алгоритмами.




Логічні висловлювання




Створення власного проєкту в середовищі Скретч




Створення власного проєкту в середовищі Скретч




Створення власного проєкту в середовищі Скретч




Презентація навчальних проєктів




Підсумковий урок.






Джерела

  1. https://pidruchnyk.com.ua/3klas/informatyka3/

  2. https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.