Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури 3 клас НУШ. ІІ семестр.

Фізична культура

Для кого: 3 Клас

30.08.2020

9970

1762

3

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури 3 клас НУШ ІІ семестр складено за типовими навчальними програми для початкової школи затверджені Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року. За типовою освітнєю програмою, що розроблена під керівництвом О.Я. Савченко.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

3 КЛАС

ІІ семестр

105 годин

(3 години на тиждень)

За типовими навчальними програми для початкової школи затверджені Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року. За типовою освітнєю програмою, що розроблена під керівництвом О.Я. Савченко.

ІІсеместр (57 год)

Вправи для оволодіння навичками плавання (10 год.)

1

(49)

О.В. ТМЗ: бесіда «Безпечна поведінка для себе та однокласників у воді». «Правила безпеки під час занять плаванням».

ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентність».

Загально-розвивальні вправи на місці.

Освоювання в басейні. Багаторазові видихи у воду.

Рухливі ігри та естафети в воді .

2

(50)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці.

Освоювання в басейні. Багаторазові видихи у воду. Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні стилями кроль на грудях та кроль на спині.

Рухливі ігри та естафети в воді .

3

(51)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці.

Багаторазові видихи у воду. Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні стилями кроль на грудях та кроль на спині.

Рухливі ігри та естафети в воді.

4

(52)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці.

Багаторазові видихи у воду. Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні стилями кроль на грудях та кроль на спині.

Рухливі ігри та естафети в воді.

5

(53)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці.

Багаторазові видихи у воду. Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні стилями кроль на грудях та кроль на спині.

Рухливі ігри та естафети в воді.

6

(54)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці.

Багаторазові видихи у воду. Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні стилями брас на грудях та брас на спині.

Рухливі ігри та естафети в воді.

7

(55)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці.

Багаторазові видихи у воду. Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні стилями брас на грудях та брас на спині.

Рухливі ігри та естафети в воді.

8

(56)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці.

Багаторазові видихи у воду. Подолання дистанції до 15 м вивченим способом. Рухливі ігри та естафети в воді.

9

(57)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці.

Багаторазові видихи у воду. Подолання дистанції до 15 м вивченим способом. Рухливі ігри та естафети в воді.

10

(58)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці.

Багаторазові видихи у воду. Подолання дистанції до 15 м вивченим способом. Рухливі ігри та естафети в воді.

Вправи для розвитку фізичних якостей (7 год.).

11

(59)

О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).

Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави.

ЗФП. Різновиди ходьби та бігу.

Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень.

Рухливі ігри та естафети.

12

(60)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави.

ЗФП. Різновиди ходьби та бігу.

Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень.

Рухливі ігри та естафети.

13

(61)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави.

ЗФП. Різновиди ходьби та бігу.

Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень.

Рухливі ігри та естафети.

14

(62)

О.В. ТМЗ: Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами».

Загально-розвивальні вправи з обручами.

ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на нос¬ках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках.

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети.

15

(63)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами.

ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на нос¬ках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках.

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети.

16

(64)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами.

ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на нос¬ках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках.

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети.

17

(65)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами.

ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на нос¬ках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках.

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети.

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

та акробатики. (7 год.).

18

(66)

О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя».

Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави. ЗФП. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши.

Рухливі ігри та естафети.

19

(67)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави.

ЗФП. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши.

Рухливі ігри та естафети.

20

(68)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави.

ЗФП. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши.

Рухливі ігри та естафети.

21

(69)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави.

ЗФП. Елементи акробатики: два перекиди вперед злитно.

Рухливі ігри та естафети.

22

(70)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави.

ЗФП. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи.

Рухливі ігри та естафети.

23

(71)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави.

ЗФП. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи.

Рухливі ігри та естафети.

24

(72)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави.

ЗФП. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи.

Рухливі ігри та естафети.

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. (11 год.).

25

(73)

О.В.ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя. «Правила безпеки при заняттях фізичними вправами на стадіоні». Загально-розвивальні вправи для профілактики плоскостопості.

ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом.

Передача м'яча двома руками від грудей. Ведення м'яча на місці двома руками.

Рухливі ігри та естафети.

26

(74)

О.В.ТМЗ. Загально-розвивальнівправи для профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу.

ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом.

Передача м'яча двома руками від грудей. Ведення м'яча на місці двома руками. Ведення м'яча на місці однією рукою.

Рухливі ігри та естафети.

27

(75)

О.В.ТМЗ «Спортивний одяг баскетболістів». Загально-розвивальнівправи для профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу.

ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом.

Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча).

Рухливі ігри та естафети.

28

(76)

О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами.

ЗФП. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Різновиди ходьби та бігу.

Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.

Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча).

Рухливі ігри та естафети.

29

(77)

О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами.

ЗФП. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби.

Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.

Передача м'яча з ударом об підлогу. Ведення м'яча однією рукою під час бігу.

Рухливі ігри та естафети.

30

(78)

О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами.

ЗФП. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби.

Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.

Передача м'яча з ударом об підлогу. Ведення м'яча однією рукою під час бігу.

Рухливі ігри та естафети.

31

(79)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться.

Рухливі ігри та естафети.

32

(80)

О.В. ТМЗ «Правила безпеки під час ігри у футбол».. Загально-розвивальні вправи без предметів.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться.

Рухливі ігри та естафети.

33 (81)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів.

ЗФП. . Біг спиною вперед.

Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться.

Рухливі ігри та естафети.

34

(82)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.

Рухливі ігри та естафети.

35

(83)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.

Рухливі ігри та естафети.

Вправи для оволодіння навичками пересувань.

(9 год.).

36

(84)

О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).

Загально-розвивальні вправи без предметів.

ЗФП. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах.

Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.

Рухливі ігри та естафети.

37

(85)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахи-ли в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед.

ЗФП. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад.

Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.

Рухливі ігри та естафети.

38

(86)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахи-ли в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.

Рухливі ігри та естафети.

39

(87)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахи-ли в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Стрибки у довжину з місця.

Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.

Рухливі ігри та естафети.

40

(88)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Стрибки у довжину з місця.

Рухливі ігри та естафети.

41

(89)

О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя».

Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Стрибки у довжину з місця.

Рухливі ігри та естафети.

42

(90)

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги».

Рухливі ігри та естафети.

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. (15 год.).

43

(91)

О.В. ТМЗ формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентність». ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг

3–10 м.

Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.

Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «з-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах.

Рухливі ігри та естафети.

44

(92)

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг

3–10 м.

Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.

Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах.

Рухливі ігри та естафети.

45

(93)

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг

3–10 м.

Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.

Рухливі ігри та естафети.

46

(94)

О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».

ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг

3–10 м.

Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах.

Рухливі ігри та естафети.

47

(95)

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг

3–10 м.

Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця.

Рухливі ігри та естафети.

48

(96)

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг

3–10 м.

Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця.

Рухливі ігри та естафети.

49

(97)

О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).

ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг

3–10 м.

Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця.

Рухливі ігри та естафети.

50

(98)

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг

3–10 м.

Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами.

Рухливі ігри та естафети.

51

(99)

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг

3–10 м.

Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами.

Рухливі ігри та естафети.

52

(100)

О.В. ТМЗ: «Загартування як засобу зміцнення здоров’я».

ЗРВ з м’ячами.

ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом.

Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами.

Рухливі ігри та естафети.

53

(101)

О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).

ЗРВ з м’ячами.

ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом.

Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. Рухливі ігри та естафети.

54

(102)

О.В. ТМЗ. ЗРВ з м’ячами.

ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом.

Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами.

Рухливі ігри та естафети.

55

(103)

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху.

Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами.

Рухливі ігри та естафети.

56

(104)

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху.

Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами.

Рухливі ігри та естафети.

57

(105)

О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя».

ЗРВ в русі.

Підсумковий урок за рік.

Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами.

Рухливі ігри та естафети.

.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.