Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування, образотворче мистецтво, інклюзивна освіта, ЗПР

Образотворче мистецтво

Для кого: 4 Клас

17.01.2022

103

8

0

Опис документу:

Календарне планування розроблено за навчальною програмою з образотворчого мистецтва для дітей із затримкою психічного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції 4 клас

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Образотворче мистецтво

Календарне планування розроблено за навчальною програмою

з образотворчого мистецтва для дітей із затримкою психічного розвитку

загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції 4 клас

35 годин ( 1 година на тиждень)

І семестр

Дата

Тема уроку


Художній образ у графіці, живописі та скульптурі (8год)

1.

07.09

Початкові уявлення про художній образ в різних видах образотворчого мистецтва. Гуаш. «Спогади про літо»


2.

14.09

Розширення уявлень про засоби художньої виразності в графіці. Створення художнього образу за допомогою ліній, штрихів, крапок, плям. Зубна щітка «Природні стихії».


3.

21.09

Ознайомлення з основами вибору графічної техніки для створення виразного художнього образу. Простий олівець. «Кораблик».


4.

28.09

Розширення уявлень про колір як засіб виразності живопису. Створення засобами кольору певного за характером образу. Акварель. «Кольорові Пори року».


5.

05.10

Ознайомлення з основами вибору живописної техніки для створення художнього образу. Фломастери. «Червона калина».


6.

12.10

Форма, колір, декор у створенні певних за характером образів. Кольорові олівці. «Екзотичний птах».

7.

09.11

Розширення уявлень про скульптуру, її види. Особливості створення художнього образу в об’ємі. Пластилін. «Веселий лісовик».


8.

16.11

Незвичайні матеріали художника-скульптора. Створення казкового образу з природних матеріалів. Солоне тісто. «Мешканці казкового лісу».


Художній образ у декоративно-прикладному мистецтві, архітектурі та дизайні (7 год)

9.

23.11

Ознайомлення з особливостями реалістичної й декоративної манери зображення. Початкові уявлення про декоративний образ.


10.

30.11

Ознайомлення з українським народним мистецтвом петриківського розпису. Акварель. «Казкова квітка Петриківки».


11.

07.12

Розширення уявлень про витинанку як вид українського народного декоративного мистецтва. Папір білий. «Чарівний палац».


12.

14.12

Розширення уявлень про архітектуру як будівельне мистецтво. Створення образу казкового будинку. Картон. «Будиночок казкового персонажа».


13.

21.12

Уведення поняття “інтер’єр”. Початкове освоєння зображення предметів у закритому просторі з урахуванням межі зламу (підлога - стіна). Конструювання. “У селянській хаті”.


14.

28.12

Створення художнього образу в техніках паперопластики, орігамі. «Незвичайний транспорт»


ІІ семестр

15.

13.01

Елементарне ознайомлення зі шрифтом. Початкове освоєння прийомів уведення слів та чисел у декоративну композицію. Картон, кольоровий папір, маркери. «Годинник казкового героя».


Образи природи, тварин, людей у мистецтві (9 год)

16.

20.01

Фантастичні та реалістичні образи в мистецтві. Створення фантастичного образу. Аплікація. «Тварини – символи року».


17.

27.01

Засоби створення художнього образу у пейзажі. Вибір формату, положення аркуша, використання елементарних засобів відтворення глибини простору. Воскові олівці. «Невідома планета»


18.

03.02

Ознайомлення з основами вибору засобів передавання глибини простору за допомогою кольору та тону. Акварель. «Захід сонця»


19.

10.02

Розширення уявлень про колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Кольорові олівці. «Свято весняної природи».


20.

17.02

Казкові звірі та істоти у творах образотворчого мистецтва. Створення виразного фантастичного образу. Аплікація. «Чудо-Юдо».


21.

24.02

Ознайомлення з особливостями зображення образів фантастичних істот у творах народних художників. Пластилін. «Фантастична істота».


22.

03.03

Образи тварин у творах художників-анімалістів. Зображення фігури тварини (на площині чи в об’ємі) із передаванням складових частин її будови. Глина. «Мій чотирилапий друг».


23.

10.03

Образи людей у портретному жанрі. Формування композиційних навичок створення казкового портретного образу. «Портрет казкового героя».


24.

17.03

Розширення уявлень про будову людського обличчя, пропорції фігури. Зображення людини з передаванням складових частин та пропорцій фігури. «Жіночий казковий персонаж»


Образ рідного краю у мистецтві (8 год)

25.

24.03

Розширення уявлень про види образотворчого мистецтва. Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. «Український рушничок»


26.

31.03

Ознайомлення з особливостями природного середовища рідного міста (села). Зображення природи рідного краю на площині. «Неначе писанка село»


27.

07.04

Ознайомлення з особливостями архітектури рідного міста (села). Важливість збереження пам’яток архітектури. «Пам’ятки архітектури».


28.

14.04

Зв’язок архітектури з природним середовищем. Початкові уявлення про ландшафтну архітектуру (дизайн). Виділення головного під час створення пейзажу, вибір кольорів та художньої техніки. «Садки цвітуть».


29.

21.04

Ознайомлення з особливостями роботи художника-дизайнера. Формування уявлень про малі архітектурні форми (ліхтарі, фонтани, лави тощо). «Чарівні ліхтарі».


30.

28.04

Ознайомлення з основами ковальського та лихварського мистецтва, розмаїттям форм металевих виробів. Формування навичок створювати ажурні витинанки (за зразком). «Веселий фонтан»


31.

05.05

Початкові уявлення про оформлення вітрин як один з різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування предметів різних за розміром та кольором. «Вулиця рідного міста»


32.

12.05

Створення святкового настрою у тематичній композиції. «Святкове місто»


33.

19.05

Створення картини «Україна – моя Батьківщина» у вільній техніці.


34.

26.05

Створення картин на асфальті. Крейда. «Моя школа».


35

02.06

Повторення вивченого.


36.

09.06

Підсумок за рік.


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.