Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно - тематичне планування. Образотворче мистецтво. 1 клас. НУШ. 2 семестр

Образотворче мистецтво

Для кого: 1 Клас

07.01.2021

412

20

0

Опис документу:
Календарне планування складено на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко. Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 №268 Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для закладів загальної середньої освіти/ Л.Г.Кондратова.-Тернопіль:Навчальна книга-Богдан.-2018.-144 с.:іл..
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ІІ семестр

Тема ІІ. Світ мистецтва навколо нас

п/п

Тема

Дата

Мистецькі поняття для ознайомлення

Сприймання та інтерпретація мистецтва

Художньо-творча діяльність

Комунікація через мистецтво

Народні зимові свята

Вертикальне і горизонтальне положення аркуша.

Ілюстрації: Дитяча робота (А. Левчук)

С. Феденко. Ангел

Виготовлення поробки «Янгол»

Обговорення на тему «Симетрія в природі», «Як створюють симетричні форми?»

Визначення власних емоцій від роботи

У театрі

Декорації в театрі.

Ю. Пацан. Ніч перед Різдвом

І. Роп’яник. Різдво

Створення зимових декорацій до лялькової вистави.(аплікація)

Обговорення на тему «Декорація в театрі», «Як створюють декорації?»

Визначення власних емоцій від роботи над декораціями. Демонстрація власних творчих досягнень

Танцювальні барви

Балет.

П. Чайковський. «Танець сніжинок» з балету «Лускунчик».

Аналіз картин. (робота з підручником)

Створення об’ємної аплікації «Балерина»..

Пластична імпровізація танцю сніжинок.

Обговорення на тему «Балерини в картинах художників».

Визначення власних емоцій від роботи

Демонстрація власних творчих досягнень

Ми мандруємо по землі

Пейзаж. Зимовий пейзаж.

К. Моне. Сорока

А. Куїнджі. Сніг

І. Вельц. Українська ніч. Зима

Д. Кустанович. Зима

Створення малюнку – зимовий пейзаж. (за підручником)

Визначення кольорів в зимових пейзажних картинах.

Обговорення на тему «Зима в картинах художників», «Що таке пейзаж?»

Визначення власних емоцій від роботи над зимовим пейзажем.

Демонстрація власних творчих досягнень

Настрій у творі

Настрій в творі образотворчого мистецтва. Засоби виразності

В. Косенко. «Не хочуть купити ведмедика», «Ку­пили ведмедика».

Радісне, здивоване, засмучене обличчя.

Створення прикладів радісного, здивованого та засмученого обличчя.

Малюємо лице із емоціями.

Обговорення на тему «Настрій у творі», «Як створюють настрій?»

Визначення власних емоцій від роботи над малювання емоцій.

Демонстрація власних творчих досягнень

Казкові пригоди.

Музична казка.

Ілюстрації героїв казки

Дрібна пластика. Ліплення героїв казки «Рукавичка» (мишка, ведмідь тощо)

Обговорення на тему «Музична казка».

Визначення власних емоцій від роботи над гірляндою.

Демонстрація власних творчих досягнень

В гостях у майстрів

Інструменти гончарів. Гончар. Орнамент. Геометричні та рослинні орнаменти.

Р. Друк.

Гончарні вироби

Т. Яблонська. Гончар

Створення дрібної поластики «Дзвіночок». Прикрашення візерунком дзвіночка.

Обговорення на тему «Хто такий гончар?»

Визначення власних емоцій від роботи над гірляндою.

Демонстрація власних творчих досягнень

Свято весни

Весняні пейзажі. Передній, середній та задній план в картинах.

А. Куїнджі. Рання весна

А. Сокол. Київська весна

Створення весняного пейзажу

Обговорення на тему «Весняні пейзажі».

Визначення власних емоцій від роботи над пейзажем

Демонстрація власних творчих досягнень

У світі іграшок

Різновиди народних іграшок

О. Маруняк. Коник

С. Ковальова. Русана

Л. Нікітюк. Музиканти

М. Петрів. Вершники

Л.-К. Дакен. «Зозуля».

Створення дрібної пластики «Пташка»- техніка виконання пластилін

Порівняння народних іграшок із сучасними (робота в альбомі)

Обговорення на тему «Різновиди народних іграшок»

Визначення власних емоцій від роботи над ліпленням пташки.

Демонстрація власних творчих досягнень

Стежками мистецтва

Повторення матеріалу

А. Варваров. Весняне сонце вже близько

І. Левітан. Весна. Велика вода

Створення аплікації «Весняні котики»

Обговорення на тему «Весна в картинах художників»

Визначення власних емоцій від роботи над аплікацією.

Демонстрація власних творчих досягнень

Весняні мотиви

Писанка. Символи та кольори писанки

В. Манько. Писанки Ю. Мацик. Світле свято

Н. Курій-Максимів.

В передчутті свята

Відео-перегляд відеозапису майстер-класу М. Кібкало з розписування великодніх яєць

Писанка на картонному шаблоні (робота за зразком підручника)

Обговорення на тему «Писанка. Символи та кольори писанки»

Визначення власних емоцій від роботи над розписом шабону писанки.

Демонстрація власних творчих досягнень

У країні мультфільмів

Мультфільм. Замок..

Кадр з м/ф «Софія Перша: Жила собі принцеса», реж.

Дж. Мітчел

Кадр з м/ф «Щенячий патруль»,

реж. Дж. Вітні

Створення малюнку улюбленого героя мультфільму (робота в альбомі)

Обговорення на тему «Що таке мультфільм», «Як створюють мультфільми?»

Визначення власних емоцій від роботи над замком.

Демонстрація власних творчих досягнень

У світі кінофільмів

Знайомство з кіномистецтвом. Роль художника в кіномистецтві. Афіша.

Афіші відомих фільмів

Створення власної кіноафіші до улюбленого фільму.

Обговорення на тему «Роль художника в кіномистецтві»

Визначення власних емоцій від роботи над паперовим літачком.

Демонстрація власних творчих досягнень

У цирку

Циркові костюми.

Ф. Бріджмен. Цирк у Франції

Ж. Сера. Цирк

Ю. Мацик. Браво!

Перегляд картини – деталі костюму клоуна.

Створення аплікації з кольорового паперу «Веселий клоун» техніка викладання кольоровий папір.

Обговорення на тему «Костю клоуна»

Визначення власних емоцій від роботи над аплікацією.

Демонстрація власних творчих досягнень

Як створюють мистецтво

Процес створення твору образотворчого мистецтва. Витинанка.

Схе­ма «Як народжується твір образотворчого мистецтва».

Витинанки народної майстрин

Га­лини Дудар.

Створення витинанки «Метелик»

Обговорення на тему «Хто створює твори образотворче мистецтво?»

Оцінювання творчої діяльності

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

Як ми бачимо мистецтво

власних творчих

С досягнень

приймання мистецтва. Весняний пейзаж.

Ю. Томеско-Мазманян. Червоні тюльпани

С. Васильківський. Етюд моря. Венеція

Створення малюнку з букетів тюльпанів

Обговорення на тему «Які квіти ти любиш?Які квіти зобразити найважче?»

Визначення власних емоцій від роботи над букетом квітів.

Демонстрація

Твій мистецький край

Видатні люди та майстри мистецтва рідного краю. Петриківський розпис. Елементи і значення петриківського розпису.

Л. Бебешко

О. Альошкін

І. Роп’яник

Ф. Куркчі

Створення розпису на паперових тарілочках (за зразком)

Обговорення на тему «Види розпису»

Визначення власних емоцій від роботи над створенням елементів петриківського розпису.

Демонстрація власних творчих досягнень

Світ мистецтва навколо нас

Повторення матеріалу

А. Варваров. Весняне сонце вже близько

І. Левітан. Весна. Велика вода

Створення пейзажу «Моє веселе літо»

Обговорення на тему «Улюблені твори живопису»

Визначення власних емоцій від роботи над твором живопису.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.