Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно тематичне планування на рік з Математики 3 класу (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко)

Математика

Для кого: 3 Клас

20.07.2021

153

22

0

Опис документу:
Календарно тематичне планування на рік з Математики 3 класу за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, до підручника «Математика» для 3 класу (у 2-х частинах) (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко) 175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика

3 класу

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, до підручника «Математика» для 3 класу (у 2-х частинах)

(автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко)

175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні

Номер

Тема уроку

Дата

1.

Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Вивчаємо рівняння. Повторюємо нумерацію чисел у межах 100 (с.4-5)


2.

Додаємо і віднімаємо числа частинами (с.6-7)


3.

Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної .(с.8-9)


4.

Розв’язуємо складені задачі .(с.10-11)


5.

Досліджуємо задачі. (с.12-13)


6.

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно (с.14-15)


7.

Досліджуємо задачі на знаходження різниці (с.16-17)


8.

Досліджуємо задачі на знаходження суми (с.18-19)


9.

Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення (с.20-21)

10.

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка .

(с.22-23)

11.

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника. (с.24-25)

12.

Розв'язуємо задачі. Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання. (с.26-27)

13.

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. (с.28-29).

14.

Досліджуємо задачі на різницеве порівняння.(с.30-31)



15.

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць(непряма форма). (с.32-33)

16.

Навчальний проєкт «Чи виникають проблеми у повсякденному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?»

17.

Діагностична робота № 1



18.

Повторюємо арифметичні дії множення і ділення. Арифметичні дії множення та ділення.(с.34-35)

19.

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення.(с.36-37).

20.

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення.(с. 38-39).


21.

Досліджуємо таблиці множення та ділення. (с.40-41).



22.

Досліджуємо таблиці множення та ділення. (с.42-43).



23.

Знайомимось із послідовним множенням і діленням.

(с.44-45).


24.

Досліджуємо таблицю Піфагора. (с.46-47).



25.

Досліджуємо задачі на знаходження частки. (с.48-49)



26.

Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі. (с.50-51)


27.

Повторюємо геометричні фігури на площині. (с.52-53).



28.

Повторюємо вивчене. (с.54).



29.

Знайомимось із рівнянням. (с.55).



30.

Розв’язуємо прості рівняння.(с.56-57).



31.

Складаємо рівняння за вимогою. (с.58).



32.

Складаємо рівняння за текстом простої задачі.(с.59-60).



33.

Складаємо і розв’язуємо прості рівняння. (с.61).



34.

Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.62-63).



35.

Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.64).



36.

Розв’язуємо задачі складанням рівняння. (с.65).



37.

Знайомимось із властивістю рівності. (с.66-67).



38.

Розв’язуємо рівняння. (с.68).



39.

Записуємо задачі коротко у вигляді таблиці. (с.69).



40.

Розв’язуємо задачі способом складання рівняння. (с.70).



41.

Повторюємо одиниці вимірювання величин. (с.71).



42.

Визначаємо час за годинником. (с. 72-73).



43.

Навчальним проєктом «Секрети таблиці множення».



44.

Навчальний проєкт «Чим мені у повсякденному житті будуть корисні гарні знання таблиці множення».


45.

Діагностична робота №2.



46.

Аналізуємо результати діагностичної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо.)


47.

Вивчаємо частини цілого. Одержуємо половину.

(с.76-77).


48.

Одержуємо частину від цілого. (с.78-79).



49.

Одержуємо частини цілого. (с.80-81).



50.

Знайомимось з одиницею вимірювання довжини — 1 мм

(с.82-83).


51.

Досліджуємо одиниці вимірювання величин. (с.84-85).



52.

Порівнюємо частини цілого. (с.86-87).



53.

Порівнюємо частини цілого. (с.88-89).



54.

Знаходимо частину від цілого. (с. 90-91).



55.

Знаходимо ціле за величиною його частини. (с.92-93).



56.

Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників. (с.94-95).


57.

Розв’язуємо складені задачі. (с.96-97).



58.

Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника. (с. 98-99).


59.

Розв’язуємо складені задачі. (с.100-101).



60.

Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.102-103).



61.

Навчальний проєкт «У яких випадках з повсякденного життя ми вимушені оперувати частинами величини?».


62.

Діагностична робота №3.



63.

Знайомимось із групами величин. (с.104-105).



64.

Вивчаємо взаємозв’язок між величинами. (с.106-107).



65.

Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами. (с. 108).


66.

Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.109-110).



67.

Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.111).



68.

Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.112-113).



69.

Вивчаємо групу величин, які розкривають ситуацію купівлі-продажу. (с.114).


70.

Розв’язуємо задачі. (с.115).



71.

Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці. (с.116).


72.

Розв’язуємо задачі. (с.117).



73.

Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.118).



74.

Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків. (с.119-120).


75.

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

(с.121-122).


76.

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

(с.123-124).


77.

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

(с.125).


78.

Діагностична робота №4.



79.

Аналізуємо результати діагностичної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо.)


80.

Працюємо над навчальним проєктом «Яка користь від математики?»


81.

Навчальний проєкт «Задачі із взаємопов’язаними величинами як моделі ситуацій, що трапляються в нашому житті».


82.

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків. (с.4-5)


83.

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків.

(с.6-7).


84.

Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків. (с.8-9).


85.

Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків. (с.10).


86.

Досліджуємо задачі . (с.11-12).



87.

Розв’язуємо задачі. (с.13)


88.

Перевіряємо свої досягнення (с.14).

Діагностична робота №5.


89.

Навчальний проєкт « Яка користь від математики?»



90.

Розділ ІІІ. Вивчаємо трицифрові числа. Одержуємо тисячу. (с.16-17).


91.

Знайомимось з лічильною одиницею — сотня. (с.16-17).



92.

Одержуємо трицифрові числа. Читаємо і записуємо трицифрові числа. (с.18)


93.

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. (с.19-20).



94.

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації. (с.21).


95.

Розв’язуємо задачі на знаходження суми, різницеве та кратне порівняння двох часток. (с.22).


96.

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації. (с.23-24).


97.

Визначаємо загальну кількість одиниць розряду.

(с.25-26).


98.

Порівнюємо трицифрові числа. (с.27-28).



99.

Досліджуємо задачі. (с. 29-30).



100.

Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел. (с.31-32).


101.

Множимо і ділимо круглі числа використовуючи пройом укрупненням розрядних одиниць. (с.33-34).


102.

Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного. (с.35-36).


103.

Вивчаємо одиницю вимірювання довжини — 1 км.

(с.37-38).


104.

Вивчаємо одиницю вимірювання маси — 1 грам, 1 тонна.

(с.39-40).


105.

Використовуємо прийом послідовного множення та ділення. (с.41-42).


106.

Множимо і ділимо на кругле число послідовно. (с.43).



107.

Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел. (с.44).



108.

Навчальний проєкт «У чому потреба в людини оперувати трицифровими числами?»


109.

Діагностична робота №6.



110.

Аналізуємо результати діагностичної роботи.



111.

Додаємо і віднімаємо круглі числа. (с.45-46).



112.

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. (с.47-48).


113.

Додаємо і віднімаємо круглі числа. (с.49-50).



114.

Додаємо і віднімаємо числа двома способами. (с.51).



115.

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно.

(с.52-53).


116.

Додаємо і віднімаємо числа трьома способами.(с.54).



117.

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. (с.55-56).


118.

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа. (с.57-58).



119.

Додаємо і віднімаємо числа різними способами. (с. 59).



120.

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. (с.60-61).


121.

Знайомимось із письмовим додаванням і відніманням.

(с.62).


122.

Досліджуємо задачі. (с.63).



123.

Виконуємо письмове додавання і віднімання. (с.64).



124.

Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами. (с.65-66).


125.

Розв’язуємо задачі. (с.67).



126.

Розв’язуємо задачі. (с.68).



127.

Розв’язуємо задачі. (с.69).



128.

Навчальний проєкт «Мій бюджет».



129.

Діагностична робота №7.



130.

Аналізуємо результати діаностичної роботи.

Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо).


131.

Розділ ІV. Вивчаємо позатабличне множення та ділення. Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення та ділення. (с.72-73).


132.

Знайомимось із діленням з остачею. (с.74-75).



133.

Вивчаємо ділення з остачею. (с.76-77).



134.

Перевіряємо ділення з остачею. (с.78-79).



135.

Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею. (с.80-81).



136.

Досліджуємо ділення з остачею. (с.82-83).



137.

Вивчаємо правило множення суми на число. (с.84-85).



138.

Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове. (с.86-87).


139.

Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове. (с.88-89).


140.

Вивчаємо правило ділення суми на число. (с.90-91).



141.

Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове. (с.92-93).


142.

Ділимо трицифроіе число на одноцифрове. (с.94-95).



143.

Розв’язуємо задачі. Виконуємо ділення на кругле число. (с.96).


144.

Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. Виконуємо ділення на кругле число. (с.97-98).


145.

Розв'язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. (с.99).



146.

Дослідження задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі. (с.100-10.)


147.

Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома

способами. (с. 102-103).


148.

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. (с.104).


149.

Навчальний проєкт «Задачі навколо нас».



150.

Діагностична робота №8.



151.

Аналізуємо результати діаностичної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо).


152.

Виконуємо ділення на кругле число. (с.105).



153.

Виконуємо ділення на кругле число. (с.106.)



154.

Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число.

(с.107-108).


155.

Знайомимось із задачами на спільну роботу.

(с.109-110).


156.

Розв’язуємо задачі на спільну роботу. (с.111).



157.

Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.112-113).



158.

Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.114).



159.

Вивчаємо ділення на двоцифрове число.(с.115-116).



160.

Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.117).



161.

Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами. (с.118).


162.

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 5; 50. (с.119)



163.

Знайомимось із нерівностями зі змінною. (с.120-121.).



164.

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25. (с.122).



165.

Множимо і ділимо на 5; 20; 25. (с.123).



166.

Розв’язуємо нерівності зі змінною. (с.124-125).



167.

Відкриваємо спосіб множення на 11; 101. (с.126).



168.

Навчальний проєкт «Математична газета».



169.

Діагностична робота №9.



170.

Аналіз діагностичної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо).


171.

Розв’язуємо задачі на час. (с.127).



172.

Дізнаємось про спосіб множення на 9; 99. (с.128).



173.

Множимо на 11, 99. (с.129).



174.

Розв’язуємо задачі геометричного змісту. (с.130).



175.

Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення.

(с.131-132).




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.