Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування "Корекційно-виховне заняття".

Інклюзивна освіта

Для кого: 5 Клас

15.04.2021

340

21

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування на 2020-2021 навчальний рік,для учня 5-го класу інклюзивної форми навчання за Програмою для 5-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей.Укладач Висоцька А.М. Київ 2010.Корекційно-виховна робота. Таблиця для Індивідуальної програми розвитку учня з даного предмету,яка включає розділи:цілі навчання,зміст навчання,педагогічні технології,спрямовані на досягнення цілі,оцінювання знань,які учень засвоїв за півріччя,рік.
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

II семестр 2020-2021 навчальний рік.

Дата

Тема уроку.

Скоригування

1.

14.01

Моя сім я.Сімейні реліквії.Шануймо старших.

2.

21.01

Я-учень.Учнівські обов язки.Твої права.

3.

28.01

Я і довкілля.Місто в якому я живу.Моя адреса.

4.

04.02

Подорож країною професій.Моя майбутня професія.

5.

11.02

Правила поведінки у громадських місцях.Я-покупець.Я-мандрівник.

6.

18.02

Я і соціум.Чи вмію я спіклуватися.Як уникнути конфліктів.

7.

25.02

Чарівні слова.Мої бажання.Бажання та можливості.

8.

04.03

Я і Батьківщина.Наша рідна мова.Країна в якій я живу.

9.

11.03

Народні звичаї та прикмети.Я-українець.Кого називають патріотом.

10.

18.03

Повторення та закріплення отриманих знань.

11.

01.04

Мої права та обов язки.Злочин та покарання.

12.

08.04

Я і мистецтво.Музика поруч з нами.Краса природи в пісні та слові.

13.

15.04

Мої улюблені письменники,твори,книги.

14.

22.04

Краса побуту.Кімната моєї мрії.

15.

29.04

Я і праця.Умілі руки.Що я вмію робити.

17.

13.05

Прибираємо оселю.Зустрічаємо гостей.Як правильно сервірувати стіл.

18.

20.05

Не відкладай на завтра те,що можна зробити сьогодні.

19.

27.05

Підведення підсумків.Закріплення знань.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата

Тема заняття

Примітки

1.

03.09.20

Моя зовнішність який я є?

2.

10.09.20

За одягом зустрічають…

3.

17.09.20

А що мені вдягнути?(повсякденний, святковий, спортивний одяг).

4.

24.09.20

Догляд за одягом, взуттям. Правила догляду за одягом , взуттям, головними уборами.

5.

01.10.20

А що у моїй шафі?

6.

08.10.20

Обираємо засоби догляду за взуттям та одягом.

7.

05.11.20

Здоров'я і самопочуття . Рух – це життя.

8.

12.11.20

Чистота – запорука здоровя

9.

19.11.20

Шкідливі звички не для нас. Здоровий спосіб життя.

10.

26.11.20

Культура поведінки. Азбука спілкування, «чарівні» слова.

11.

03.12.20

Поведінка у громадських місцях. Мене запросили у гості.

12.

10.12.20

Вчинки та їх наслідки. Твої життєві правила.

13.

17.12.20

Я і моя родина . Чи можна змінити характер?

14.

24.12.20

Про що я мрію? Я – джентльмен.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата

Тема заняття

Примітки

1.

03.09.20

Моя зовнішність який я є?

2.

10.09.20

За одягом зустрічають…

3.

17.09.20

А що мені вдягнути?(повсякденний, святковий, спортивний одяг).

4.

24.09.20

Догляд за одягом, взуттям. Правила догляду за одягом , взуттям, головними уборами.

5.

01.10.20

А що у моїй шафі?

6.

08.10.20

Обираємо засоби догляду за взуттям та одягом.

7.

05.11.20

Здоров'я і самопочуття . Рух – це життя.

8.

12.11.20

Чистота – запорука здоровя

9.

19.11.20

Шкідливі звички не для нас. Здоровий спосіб життя.

10.

26.11.20

Культура поведінки. Азбука спілкування, «чарівні» слова.

11.

03.12.20

Поведінка у громадських місцях. Мене запросили у гості.

12.

10.12.20

Вчинки та їх наслідки. Твої життєві правила.

13.

17.12.20

Я і моя родина . Чи можна змінити характер?

14.

24.12.20

Про що я мрію? Я – джентльмен.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Навчальний предмет:Я у світі.(35 год.)

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології,спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,які засвоїв учень за півріччя,рік.

Формування уявлень про державу,закон,про історичні традиції,обряди.Розширення та уточнення лексики,що означають обрядові свята,страви.

Розвиток наочно-образного мислення

Поширення та поглиблення уявлень та понять про індивідуальні характерологічні особливості.Розвиток просторової орієнтації в прцесі визначення своєї місцевості.Запам ятовування та відтворення інформації про вчинки відомих людей.

Виховання охайності,співчуття любові до рідного краю,моральних якостей.

Людина в суспільстві.

Людина і світ.

Людина як особистість.

Людина серед людей.

Основні методи:бесіди дидактичні ігри,моделювання життєвих ситуацій,використання гаджетів для перегляду відеороликів по темі уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.